Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A leggyakoribb a 2. fokozat aztán a 4-6 az enyém 20000 km-nél elszállt típus hiba ezt mondták. A léptető villa is elkopott mert a hézagolók is lógtak ez is gyakori hiba a Busáknál. Leggyakoribb 2004-2005-ös év járatnál. Megjavíttattam azóta mentem több mint 10000 km-ert és tökéletesen működik.
Szép estét mindenkinek!
Itt a fórumon még 2motoron szállt el a kettes.
Nekem anno a hatodik szállt el...
Tán a kettes
Hányadik fokozat szokott elszállni a busába?
én nem mondtam, hogy ez vmi extra, csak a tényeket közöltem...
Semmi extra A jawa mustangomon is fent volt az 1-es
Igen azt elfelejtettem.

400-al több lett a posta mert biztos ami biztos törékenyre kértem.

Küldöm az sms-t
... váltókarhoz. (ez lemaradt a nagy sietségben...)
Itt van végre az a kép, ami azt mutatja meg, hogy miképpen sikerült a nyomó irányú gyorsváltó kapcsolót felhackelni az amúgy húzóirányban dolgozó (fent van az 1. sebesség, a többi lefelé)
megjött a plexi, csak még a számlaszámot nem küldted
A váltóra figyelj
Esőmentes szebb napokat
Gyere nézd meg az enyémet.
Gondos szerető kézből van. 2005
És mit érdemes kiemelten figyelemmel kisérni rajta vásárlás előtt?
Őőőőőő.. én nem akarok beleszólni de akkor már jeges eső meg hó lesz
Nem nagyon van típushiba
Sziasztok!

Ha minden jól megy lecserélem az 1100-et, érdeklődöm ,hogy milyen hibái voltak a 2003-2004-2005-ös évjáratnak és hogy lehet e törésmenteset kifogni?
Köszi
Szeptember 16-18 Ausztria szerpentinezés, buli, fanta

1. Madigabiék
2. Fiveurbánék
3. Zorroék (csak rendbe jön a kezem addigra)
4. Robotosék
5.
6.