Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép napot mindenkinek
Az enyémet viheted!
Jóreggelt megjöttem!
Tudom, hogy ez nem apróhirdetési oldal, de ha tudtok max. 900k-ig eladó Sólymot, az érdekel. Persze, ha ér annyit és nem hullik a tolla.
(Dunától keletre előnyben, messzebb láttam én is hirdetésben.)
A limitem inkább XX-re predesztinál, de mint tudjuk, a lé határozza meg a tudatot.
Nem lesz, mert sajnos eladták. Ez most kissé elszomorított, már fixnek éreztem, épp időpontot akartam egyeztetni a vásárláshoz.
Egyébként vezetéstechnikai tanfolyammal kezdtem a nyarat, meg nem vagyok ökörködő típus.
Még egyet megnézek az eladó sólymok közül, azután nézem az XX-eket.
(Azért ez mekkora poén, hogy a vándorsólyom feketerigókra - blackbird - vadászik.)
Azért nem lesz ez egy kicsit erős első motornak?
Köszönöm az információt! Indításkor nem füstölt, de nem biztos, hogy hideg volt. A többit meg fogom nézni, a szokásos dolgok jónak tűntek.
Milkáné
A blokk bőven 100 ezer feletti élettartammal rendelkezik. ha nincs piszkálva és betartják az olajcsere intervallumot. Azt kell megnézni, hogy hidegen indításkor nem füstöl-e illetve terheléskor nincs-e kék füst, ha ezek nincsenek, nagy baj nem lehet. Az olajfogyasztásra érdemes odafigyelni, nem ritka, hogy 1000 kilométerenként akár fél litert is megeszik, de ez nem igazán hiba, hanem tulajdonság, nézegetni kell gyakran a szintet. Ami még megnézendő a váltó, hogy 1-2 illetve 5-6 között nem dobálja-e ki a sebességet, meg kell próbálni egy-két gázelvételt, hogy bennmarad-e a sebesség. A többi meg általános dolog, lánc, fékbetétek, sérülési nyomok, ilyesmik...
Ha van valami, amire oda kell figyelni a használt 'Busa vásárlásakor, akkor szívesen venném a tippeket. 50.000 km felett meg szabad venni egy karbantartott vándorsólymot? (Sorry, ha hülye kérdésekkel fárasztom a T. fórumozókat.)
Üdv! Még nem jártam itt, de álommegvalósító projektben vagyok egy vörös/szürke 2002-es Busa személyében, ha minden jól megy, még a héten. (Ha el nem viszik az orrom előtt.)

Vecsési a gép, ha tudtok róla jót/rosszat, írjatok.
A gazdi is szokott itt járni, ő is írhat, ha még valamit nem beszéltünk meg személyesen.
(Nem bizalmatlanság, csak egy melléfogás a padlóra küld anyagilag.)
Köszi a segítséget!
és persze az A betűsök is a barátaim...
Végre úgy érzem összeállt a gyorsváltó, a mai újbóli finombeállításnak köszönhetően. alacsony fordulatszámoknál sem torpan nagyon és teljes terhelés alatt is jól működik végre. Akiknek köszönetet kell mondanom a technikai segítségért (Betürendben, mert mindegyikőjüknek egyforma nagy érdemei vannak a dologban): AGO, Almano, Gumipók barátom (aki szólt a kedvező áru szenzorról) és Sinko Ladislav barátom, aki a hétvégén a Supersport VB-n szerelt. Köszi srácok!
Milkáné!
Köszi
Szegedi vagyok, Te keresd PEP-et a CLUB130 forumon, neki volt csokosa betethez
Köszi.
Hol es mennyiért szoktak venni?
Nekem fekbetetbe a Ferrodo Sinter betet jott be
Ha ram hallgatsz a nagy bandithoz valot veszed
Szép nyári napot!
Én inkább a medencében, mint, hogy a motoron!
Gratula a szerkezethez!
Nekem volt nyárilag a bmw-ben, 1ből 2 be mindig rántott egyet, úgy ott nem használtam, de a többibe már gyóóó volt!
Néha van haszna, de azt hallottam nem szabad állandóan használni, mert azért nem egészséges a váltónak.
De nagyon szimpatikus!
Sziasztok!
K4-es Busához, Budapesten hol érdemes levegőszűrőt venni és mennyibe kerül? Esetleg a gyári levegőszűrő árát tudja valaki? Valamint fékbetétet milyet érdemes venni, hol és mennyi az ára?

Köszönöm

Másrészt ajánlanám a Budapestiek figyelmébe a XIV. Bosnyák teret elhagyva a városból kifelé menet a Fűrész utca után bal oldalt van egy autószűrő bolt, ahol az 1 literes Castrol Power1 10w-40 olaj 1910-Ft, ha jól emlékszem a 10w-50 litere meg 2800-Ft!
Azért nem csináltam élesebb képeket, mert még nem végleges a kivitel, és nem szeretném, hogy az alapján ítéljetek meg...