-olajdekni kb 9000 ft, de 12 körül van gyári a szalonokban
-oldalidom (esetleg fejidom, bár az még menthetőnek tűnik) válogass
-lábtartókonzol jól gondolom, hogy bal oldali kell?
-kuplungmunkahenger-fedlap (bontóból, szinte az összes Suzukié ugyanilyen)
-kormányvégsúly (helyi esztergályos vasból könnyen megcsinálja)
- kuplungkar (Pink Motors Tatabánya, kb 3000 forint)
- bal oldali kapaszkodó bizbasz (esztergályos)
Ha valaki tudna nekem segíteni alkatrész ügyben, azt megköszönném A minap "sikerült" kicsit bal-szárnyaszegetté tenni a Picim...
Na szóval, amiben a segítségetek/tippetek kérném:
-olajdekni
-oldalidom (esetleg fejidom, bár az még menthetőnek tűnik)
-lábtartókonzol
-kuplungmunkahenger-fedlap
-kormányvégs
Szerintem nem baj az ha az ember tudja, hogy mit is csinál, és utána néz a dolgoknak mielőtt belevág a szerelésbe.
És itt nem arra gondolok, hogy egy csapat részeg motoros véleményét kérem.
Én maximálisan egyet értek Veled, és én is így látom!
Csak az a baj, hogy tényleg sok helyről jönnek mindenféle infók, amik összezavarják az embert rendesen.
Ezért is örülök a gyári service manualnak!
Én is a gyári adatoknak hiszek, és annak megfelelően szerelem a motort.
Nagyon precíz vagyok, és az apró részletekre is igyekszem odafigyelni.
Nekem nem a nyomaték van kezemben, hanem a nyomatékkulcs(más szerelőkkel ellentétben).
akkor a gyári könyvben biztos rosszul van írva... A mi országunkban főképp ez a baj, hogy mindenki mindent jobban tud (nem rád, hanem az önjelölt szakikra értettem). Ha valami már ki van találva, nem kell azon agyalni, hogy ezt hogy lehet másképp csinálni. Szerintem...
-oldalidom (esetleg fejidom, bár az még menthetőnek tűnik) válogass
-lábtartókonzol jól gondolom, hogy bal oldali kell?
-kuplungmunkahenger-fedlap (bontóból, szinte az összes Suzukié ugyanilyen)
-kormányvégsúly (helyi esztergályos vasból könnyen megcsinálja)
- kuplungkar (Pink Motors Tatabánya, kb 3000 forint)
- bal oldali kapaszkodó bizbasz (esztergályos)