Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép Napot Kedves Feket663!
Sok volt itt nekem a fordulatszám...
Tehát akkor!
Lényeg, a lényeg:
Ha én 6.ba megyek 10.500 mutat a mutató, akkor közel nem megyek 300km/h-val!
Akkor kb. az mennyi lehet?
egyébként akkor a 2010 cbr 1000rr is csal, rendesen!
de attól hogy aranyórásat jáccnak,még néha adhatnának hirt magukról.......(mert hátha érdekel valakit...) pl engem.
tisztelet!
hát azt én is remélem.......
Piricske tetőre felmennék , ha földes út is.
Majd próbálok tervezni valami útvonalat, de előtte majd gyűjtöm az infókat.Hosszú hétvégét szeretnék majd.Csütörtök este határig, és péntektől napi 500-700km-t, hogy beleférjenek a látnivalók is 2 kin töltött éjszakával.
ha a Piricske felé vennétek az irányt nyugodtan szólj előtte, van egy szerény kis hely amit lakhatásotokra bocsátanék
nincs mit
köszönöm
szívó: 0,1-0,2 mm hidegen
kipufogó:0,2-0,3 mm hidegen
koszonom a valaszokat
Szép estét
feket663 segítségedre ill szakértelmedre lenne szükségem
tudnál mondani nekem szívó és kipufogó hézag értéket ellenőrzés céljából segítségedet előre is köszönöm
Kinek mennyi pénze van rá...
biri01,

Igen, ellenállással is megcsinálható, de nem igazán jó az ECU programjűnak, ha egyszerre kap 6.-ak meg ürest is. A jó ketyerék ezt figyelembe veszik és dinamikusan változtatják az átverést.

Amúgy ismét egy téveszme.
A környezetvédelmi tiltás pont nem nagy fordulaton és nyél gázon működik, hanem közepes fordulatszámig. Pont a turázáshoz jobb, mint a versenypályára.
Amúgy kb 18-20LE/18-20Nm jön alsó/közép tartományban.
Pár forintos ellenállással becsapható a váltó sebességfokozat érzékelője és így akár állandó 6-ik fokozatot érzékel, ráadva a teljes teljesítményt. De tán ezt neked pont nem kell magyarázni
Nekem még ennyit sem ért. Talán 3szor húztam full-t 35000km alatt.
Jövőre célba venném Erdélyt mert, Ausztria, Szlovákia, Olaszország, Némertország ,Lengyelország lecsekkolva. Már ami minket érdekelt.

Valószínű segítségért fogok hozzád fordulni a jövőben
A kollégámmal mikor túrázunk, csak BMW-k meg igazi nagy túragépek vannak a "burgmanokon" kívül.No persze meg Hayabusa!

Nekem nagyon bejön a k1200-k1300
Van ott K-s, Gs ből több generáció meg rt-ből is.
Végiggondoltad már, hogy hányszor mentél életedben valóban 300 km/óra felett? A Hayabusán ehhez 10500-as fordulat felett kell tartani a fordulatszámot, ami a fordulatszámmérő pontatlanságát figyelembe véve, körülbelül 10900-as fordulatot jelent leolvasva (11200-at mutat leszabályzáskor, pedig a motor max fordulata 10800), miközben az óra már 10000-es leolvasott fordulatnál átlépi a 300-at, de a valóságban ez kb. 275 km/órát jelent GPS-el mérve. Ettől függetlenül az AGO által forgalmazott szerkezetre szükség van, mivel a piacon kapható legtutibb, legmegbízhatóbb fokozatkijelző, nálam még azt is túlélte, mikor véletlenül a xenon trafóról kapott a szükséges 12 volt helyett 25000 voltot, mindössze egy ellenállást kellett benne cserélni, így feltétel nélkül tudom ajánlani, de a tiltás kiszedésre valós körülmények között nincs túl nagy szükség. Persze lehet jönni még az 1., 2., 3. fokozatban kivett tiltásokról is, de én próbáltam és nagy különbséget én nem érzékeltem, de lehet, hogy én nem is értek hozzá...
Hát nem talált!
Én már csak turában gondlkodom!PAN-EUROPAN,BMBÖLÖ GT.
csaplarzs,

Nálunk most fokozatkijelzővel együtt 19.800HUF
http://www.agomotors.hu/websho...
tudja e valaki menyi forintert veszik ki a tiltast a motorbol 299km/h nal tilt most 2002 es evjarat?
Biztos busát szeretnél
Ááááááááááá!
nem az!Én is árulom!Ez van!
Hát az gáz..................
Ismeretlenül is csak remélem, hogy csak újabbat szeretne vennilink
öööö akarom mondani Szép estét mindenkinek