Üdv!
Örülök Mr hogy miközben nyaraltam velem foglalkoztál!
Sajnos nem tudtam magam megvédeni a nagy szájaskodás közepette, de már nem is akarom mert ez a szánalmas és nevetséges bandával eszem ágában sincs vitatkoznom!
Nem ismersz és én sem bár valahogy nem is bánom!
Ismeretlenül ne állíts olyan véleményt ami nem igaz!
Ha megismernél nem ilyen véleménnyel lennél rólam, de nem is érdekel nagyon mit gondolsz!
Sajnos a sportmotor már kezd fikázós fórumra hasonlítani!
Itt jót nem lehet írni cselekedni mert valaki úgy is belepofázik!
Na mindegy nem érdekel ha nem lesz K8-am akkor nem lesz!
Nem tehetem meg hogy újat vegyek sajnálom!
Részemről a téma lezárva de továbbiakban no comment!
Sasa neked meg köszi mindent!
Mikor megyünk egy keselyű karikát a sólymokkal?
"...mert 1 barátom is volt kint Busával, de Ő nagyon nem tudott jönni, mert mondta, h nem lehet döntögetni a Busát rendesen pályán..."
hát erre mit mondjak?!
ki ez a barátod?! néha látok 1-1 busást aki nem innen a fórumról van, de legtöbbjük inkább túramotorozik a pályán (bocs az érintettektől), de innen a többség azért elég szépen szokott menni és azért le lehet rakni rendesen lapra ezt a nagy dögöt is
nézzétek meg pl Menyust a ringen
az időim nekem sem olyan ászok, 2:14,59 az eddigi legjobbam.
ebbe többminden belejátszik. egyrészről kanyarban nem lehet lejjebb húzni a gépet mert felfekszik, eddig kevés volt a guma az igazán sportos kanyarokhoz (talán mostantól a slick), ilyen nyílt motorozásokon azért nem nagyon lehet tiszta vagy full tempós köröket menni, még a gyári fékeim vannak (fém fékcsövek nemsoká...) és kurva hamar felpuhul, úhogy már akkor elveszem a gázt meg fékezek amikor más még felkapcsol egyet.
mindenesetre evvel a tempóval már így sem sokan motoroznak körbe, sőt... de azért lesz ez még jobb is
"Próbáltam rádállni, de sehol nem voltam 2 kanyar után..."
ő, nem nagyon vettem észre, de legközelebb jobban sasolok, esetleg csapathatunk majd egyet
Aha, akkor azért volt jobb valószínű neked a racetec mert picit magasabb. Nekem 180/55 van, de nagyon elérem a szélét vele, viszont a 190/50-el meg nehezebb volt leborítani.
Hát, te akkor tényleg lapon fordulsz vele. Én teljesen el voltam hűlve tőle, mert 1 barátom is volt kint Busával, de Ő nagyon nem tudott jönni, mert mondta, h nem lehet döntögetni a Busát rendesen pályán.
Időket kb milyeneket mentél? Próbáltam rádállni, de sehol nem voltam 2 kanyar után...
Örülök, hogy találkoztunk, irigykedtem kicsit, hogy én nem mocival voltam, de talán jövőre sikerül összehozni egy jó hetes túrát a környéken, minden napra jut egy-egy jóféle szerpentines szakasz gyönyörű tájjal, akkor majd többet tudunk beszélgetni is. Mi is hazaértünk, remélem jövő héten lesz időm veretni egy jót a busával.
Igazad van, képekkel nem lehet visszaadni a tájat, már túl vagyok 2-3000 képen is, de egyen sem lett olyan, mint élőben.
eddig michelin pilot power 2ct volt a guma, mivel jellemzően inkább túrázok a géppel. a pénteki MERSZ előtt mindig evvel voltam fent a ringen, csak már kezdte nem jól viselni a tempót, egyre többször tekert el lapon stb.
csütörtök este gumiztattam át a gépet úhogy péntek este már metzeler racetec vágot slick-ek voltak fent (120/70, 190/55).
ez már nem ment el azokon a helyeken és azoknál a tempóknál mint a pilot power, szóval alapvetően jobbnak tűnik, legalábbis pályára
kicsit más volt vele motorozni, még szokni kell, következő alkalommal már jobb lesz.
"Azon csodálkoztam, h a Busa oldala nem ér le" hááát... erősebb jobbosokban az oldalidom, erősebb balosokban a generátor dekni, annak alsó csavarja és az oldalsztender is leér sajnos ez utóbbiak elég sokszor ki is emelik a gépet és néha odébbtett egy picit pl a -2es visszafordító kanyarban.
kissebb döntés több torna lesz a megoldás de azért lehet így is közlekedni!
8 után rögtön spuriztam haza, mert mocskos fáradt voltam. még a rendszám leragasztást is elfelejtettem, úgy jöttem bp-ig
Örülök Mr hogy miközben nyaraltam velem foglalkoztál!
Sajnos nem tudtam magam megvédeni a nagy szájaskodás közepette, de már nem is akarom mert ez a szánalmas és nevetséges bandával eszem ágában sincs vitatkoznom!
Nem ismersz és én sem bár valahogy nem is bánom!
Ismeretlenül ne állíts olyan véleményt ami nem igaz!
Ha megismernél nem ilyen véleménnyel lennél rólam, de nem is érdekel nagyon mit gondolsz!
Sajnos a sportmotor már kezd fikázós fórumra hasonlítani!
Itt jót nem lehet írni cselekedni mert valaki úgy is belepofázik!
Na mindegy nem érdekel ha nem lesz K8-am akkor nem lesz!
Nem tehetem meg hogy újat vegyek sajnálom!
Részemről a téma lezárva de továbbiakban no comment!
Sasa neked meg köszi mindent!
Mikor megyünk egy keselyű karikát a sólymokkal?
Tegnap még én is lekarcoltam az oldalidomot Ausztriában szar gumikkal Lockenhaus-Rechnitz között.
ezeket ajánlom a "nem lehet dönteni a busát" skacnak!
Na...asszem ezt túltárgyaltuk....
hát erre mit mondjak?!
ki ez a barátod?! néha látok 1-1 busást aki nem innen a fórumról van, de legtöbbjük inkább túramotorozik a pályán (bocs az érintettektől), de innen a többség azért elég szépen szokott menni és azért le lehet rakni rendesen lapra ezt a nagy dögöt is
nézzétek meg pl Menyust a ringen
az időim nekem sem olyan ászok, 2:14,59 az eddigi legjobbam.
ebbe többminden belejátszik. egyrészről kanyarban nem lehet lejjebb húzni a gépet mert felfekszik, eddig kevés volt a guma az igazán sportos kanyarokhoz (talán mostantól a slick), ilyen nyílt motorozásokon azért nem nagyon lehet tiszta vagy full tempós köröket menni, még a gyári fékeim vannak (fém fékcsövek nemsoká...) és kurva hamar felpuhul, úhogy már akkor elveszem a gázt meg fékezek amikor más még felkapcsol egyet.
mindenesetre evvel a tempóval már így sem sokan motoroznak körbe, sőt... de azért lesz ez még jobb is
"Próbáltam rádállni, de sehol nem voltam 2 kanyar után..."
ő, nem nagyon vettem észre, de legközelebb jobban sasolok, esetleg csapathatunk majd egyet
Aha, akkor azért volt jobb valószínű neked a racetec mert picit magasabb. Nekem 180/55 van, de nagyon elérem a szélét vele, viszont a 190/50-el meg nehezebb volt leborítani.
Hát, te akkor tényleg lapon fordulsz vele.
Időket kb milyeneket mentél? Próbáltam rádállni, de sehol nem voltam 2 kanyar után...
Tiszta cukor motorjaink vannak...
Örülök, hogy találkoztunk, irigykedtem kicsit, hogy én nem mocival voltam, de talán jövőre sikerül összehozni egy jó hetes túrát a környéken, minden napra jut egy-egy jóféle szerpentines szakasz gyönyörű tájjal, akkor majd többet tudunk beszélgetni is. Mi is hazaértünk, remélem jövő héten lesz időm veretni egy jót a busával.
Igazad van, képekkel nem lehet visszaadni a tájat, már túl vagyok 2-3000 képen is, de egyen sem lett olyan, mint élőben.
eddig michelin pilot power 2ct volt a guma, mivel jellemzően inkább túrázok a géppel. a pénteki MERSZ előtt mindig evvel voltam fent a ringen, csak már kezdte nem jól viselni a tempót, egyre többször tekert el lapon stb.
csütörtök este gumiztattam át a gépet úhogy péntek este már metzeler racetec vágot slick-ek voltak fent (120/70, 190/55).
ez már nem ment el azokon a helyeken és azoknál a tempóknál mint a pilot power, szóval alapvetően jobbnak tűnik, legalábbis pályára
kicsit más volt vele motorozni, még szokni kell, következő alkalommal már jobb lesz.
"Azon csodálkoztam, h a Busa oldala nem ér le"
kissebb döntés több torna lesz a megoldás
8 után rögtön spuriztam haza, mert mocskos fáradt voltam. még a rendszám leragasztást is elfelejtettem, úgy jöttem bp-ig
legközelebb is kint leszek!