Nincs semmi tuning fokozatijelző kivételével!
Kikötni nem tom hogy kell nem merem buzerálni!
De hogy tetszenek ezek a dobok az tuti!
Csak félve cserélném nem tom milyen hangja lenne!
egy jó hegesztő párezer forintbó megcsnálja neked a lambda csatlakozást, de éppen ki is lehet kötni, ha nagyon nincs rá szükség (pl. Power Commander vagy egyéb injektor buzerátor használata esetén ki is kell)
Én tegnap vettem gumit, és Pure-t akartam venni, de csak amig meg nem láttam , a minta csak dísznek van rajta, de ez a képeken is látszik, csak nem annyira szembetűnő.
Nagyon szeretten vona kipróbálni, de inkább a Power mellett döntöttem.
( a gumis szerint jól döntöttem, mert vizes, poros úton lett volna gondom vele)
Esetleg a Metzeler M5, ami ideális pályára, és közútra is, kitűnő tapadást biztosít vizes úton is.
Motrorrevüben nagyon dicsérték.
nekem is volt sakaldobom az elozo motoromon, nagyon jo minosegu dobok, jo tapasztalataim vannak - a cimboram K5os busajan most is sakaldobok vannak. amire figyelj, az hogy megfeleloen van-e megoldva a hangtompitas / szukites (ausztriaban lohetnek a nyitott dobert)
illetve nem hiszem hogy tuv engedelyesek a dobok (?) bodisbol, Yoshibol, akrabol 180 es 250 kozott kapsz e jelzeses tuv bizonylatos dobot.
Az elejét nem tudom,mivel én csak hátsot cseréltem!
Kigyorsitáskor is simán tapad!Legaláűbbis az eddigi tapsztalataim szerint!De mivel a "régi road-attac" keveréke van középen,igy nem lehet vele gond!Abbol a fajtábol jo pár garniturát elkoptattam az XX-en!Semmi tapadási gond nem volt vele!
Nekem egyedül a Z-6 tal volt gondom,oly annyira hogy pályán simán elmelegedett,és elfikáztam!A Contoval ilyen sose volt!
Tételezzük fel hogy lehet nem kell ennyi pénzt adni érte! :)
Lehet el tom cserélni!
Érdemes az üösszekötőt kicserélni?
Egy haver mondta neki ki van és jobb!
Amint írtam, ezt a P. Diablo-ra értettem. a Road Attack ettől még gyengébben tapad szerintem. Az rendben is van, hogy kanyarodáskor az oldala puhább, csak fékezni általában egyenes úton is kell, akkor van inkább a gond.
Power Pure-al nincs tapasztalatom, mert mostanában csak használt versenygumival járok.
mármint most melyik gumira gondolsz?
a pilot power 2ct nem kifejezetten túra gumi, a pilot pure meg még nagyobb felületen tartalmaz puha keveréket a power 2ct-hez képest.
vagy úgy érted, hogy ami nem pálya gumi az túra gumi?
Én nem raknék fel kimondottan túra gumit a motorra, azt is megmondom, hogy miért: anno egyszer volt a motoromon Pirelli Diablo, a régi, sima, nem Corsa. a legváltozatosabb helyeken csúszott meg, volt, hogy harmadik fokozatban is kitekeredett a hátulja, pedig az már nem is túra, hanem alapszintű sport gumi volt. És ami még lényeges, hogy az állandó csúszás miatt 4000 kilométer után már majdnem cserés volt, ekkor le is hajítottam és áttértem a Corsa változatra, ami kiváló tapadás mellett kb. 8000 kilométert bírt...
Continental Road-attack 2!
de én elfogult contis vagyok!A road-attac 2 az uj fejlesztése a continak!Két komponensü,középen mint a régi,szélén meg mint a sport attac!Most hétvégén nekem bejött!Bár csak pár kört mentem,de éreztem hogy oda van ragasztva a kanyarokban!
Az ára se egetverö olyan 32-pénzért hozzá lehet jutni egy hátsohoz!
Jól mondja Feket!
d211 zsirkirály! Nedves felületen azt mondanám inkább h életveszély, de szárazon sztem verhetetlen. Viszont ennyi erővel a vágott slick is elmegy annyit!
Ilyen gumi nem létezik... Ami közúton jó, az pályán 4-5 kör alatt elmelegszik, ami meg pályán jó, az meg 3-4 ezer km alatt lekopik közúton. Vegyél használt d211-es Dunlop pályagumikat, elmennek kb 3000-t, jól tapad közúton is, viszont esőben nem lesz igazán jó...
Kikötni nem tom hogy kell nem merem buzerálni!
De hogy tetszenek ezek a dobok az tuti!
Csak félve cserélném nem tom milyen hangja lenne!