Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Léptem!
Kiválló 10-telettel!
Semmi összefüggés!
Kérték tőlem a tankbőr fotójait,hogy tegyem fel!röviden ennyi!
most jól feldobtad a labdát!már én sem értem.....
na most már végkép nem értem
a térdem lent van mindkét oldalon, de hogy miként jön ez össze a tankbőrrel és annak a jobb térdkapcsolat biztosításával az nem tiszta
a letett térded megmondja,hogy milyen a dőlésszöged.
hmm... ez érdekes
eddig nem nagyon vettem volna észre, h térdről veszem le az infókat.
ha lesz alkalom rá akkor lehet h kipróbálnám egy laza körrel.
szerintem még a homlokod is,ha nem vagy edzésben!
Ez ennél sokkal 1xűbb...igyál meg 30 fröccsöt és tuti lefog érni a térded...
Mit gondolsz?Miért mentem olyan korán el?
Meghát...az a sok üditő...
Bion-bion...
tornyi kolléga!megprobálom leirni,hogy én hogyan is csináltam ezt:az első,és talán legfontosabb problémám az volt,hogy nem tudtam mi fog történni,ha jól be van döntve a motor.
másodszor meg nem biztam a gumikban.
aztán amikopr elolvastam ez ügyben egy-két cikket,ugy döntöttem,hogy lesz ami lesz,én haza nem jövök addig a naszályringről,amig le nem ér a térdem.
a cikkben nagyjából ez állt:a mai modern sportgumik akár 50 fokos dőlésszöget is simán elbirnak,csak bizz a gumiban!
ugyhogy aznap néhány óra gyakorlás után,végre leért a térdem mind a két oldalon.(és mehettem végre haza zabálni,mert már majdnem megrohadtam éhen)
a megfelelő kanyarsebességet nem tudom pontosan megfogalmazni,de a lényeg az,hogy ha lassan mész a motor fizikája alapján kevesebb oldalirányú erő hat a kanyarral ellentétes irányban.tehát kevésbé kell fektetned a motort.
ha gyors vagy,akkor ez lineárisan növekszik a sebességgel együtt,ergo jobban be kell dönteni a motort,különben nem tudsz befordulni.
tehát nagyobb sebesség,mélyebb döntés.
ugyhogy ha le akarod tenni a térded,akkor menj gyorsabban!
az meg hogy milyen a jó kanyarsebesswég,azt te magadnak kell,hogy belődd.
a ringen mindenkinek kell,hogy legyenek fékezési,és kanyarodási pontjai,amihez mindig igazodsz.
ha már egy jópár kört mentél,rá fogsz jönni,hogy azok a fékezési,és kanyarodási pontok amiket belőttél magadnak,még nem tökéletesek,és később fékezel,előbb adsz gázt a kijáratnál stb...
ezt hivják ugy,hogy gyorsulsz,és ezzel javul a köridőd,és nő a kanyarsebesség.
viszont:ne görcsölj rá erre a dologra,mert nem érdemes.járj pályázni,és néhány pályanap alatt hidd el megoldódik a térdletétel problémád.
a lényeg a folyamatosság.
ennyi jutott hirtelen erszembe a teljesség igénye nélkül.
remélem érthető valamelyest.ha nem irj.
Régi szép idők!
Látom neked megártott a tegnapi együttlét!
Hmmm...akkor ez olyan mint a kotton... stabilabbnak érzed és eggyé válsz a f...vagy mi?
Há lőjjük le...ennyi!...
Neki genetikailag hosszabb a lába! Piros lámpánál is majdnem leér!
Semmi baj!
Sajnálom....gondolom,hogy a válság miatt bezsidósodott..........már nálam is hajlamos volt rá.........nekem elengedett 2 pénzt...........De a 29 nagyon sok!
Kérdezd meg Fistvánt!
Mindig tud egy jobb,és olcsóbb utat!Hátha most is!
Nem tom lehet!
De jó lenne tudni mi az a sebesség!
Attól tartottunk Ridingel hogy kimegy alólunk!
tornyi!egyszerű a képlet!azért nincs lent a térded(szerintem)mert kicsi a kanyarsebességed.legalábbis a kép alapján ami lejjebb van.menj gyorsabban,és akkor csak jol fektetett motorral lehet befordulni,másképp nem.
Mert stabilabbá teszed a motort,és a térdeden támaszkodik minden amit érezned kell!EGYEK LESZTEK A MOTORRAL!
Mr! korábban írtad azt is, h "jó a térdnek"...
miért jó?!
Alig ülsz ki és mégis lent fekszel!
Én ezt nem vágom bacca meg!
Menyus te ezt nagyon vágod baszki!
HELP!
Van ám... pár pályanap, aztán térdkoptató csere