Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

En, amikor busa keresoben voltam, lattam egy BREMBO nyerges motorot, de az oszkep alapjan nem vettem meg.
Vajon mennyire bonyolult lecserelni a teljes fekrendszert, es megeri-e ?
Elkepzelheto, hogy annyival tobbet nyujt, hogy megeri rakolteni X penzt ?
Gondolom szazezrekrol beszelhetunk egy komplett cserenel
Gyárilag is szinter betét van benne, ennyit az ajánlók szaktudásáról...
Ferodo ST sem rossz utcára, nekem volt AP Racing is, annyira az sem hulladék. Igazándiból jó választás nem nagyon van, mert gyárilag elég harmatos a fék és ez főképpen a féknyergeknek köszönhető.
Sziasztok!
Gyári fékbetéteket milyenre érdemes cserélni?
Sima vagy esetleg szinter? Sportos utcai használatra kellene.
Szintert eddig nem nagyon ajánlották, tárcsát hamar megeszi?
Valami bevált márkát tudtok ajánlani?
Nézegettem AP racing, és newfren betéteket, de nem tudom mit lenne érdemes venni!
Köszi!
útba van errre...legjobb tudomásom szerint,mást is hoz nekem,
hétvége felé meg szoktak érkezni a csomagjaim
üdv
és ez úton is köszi érte a közbenjárásod.
Később láttam csak, hogy nem nálunk koptatod az aszfaltot, de úgy gondolom, hogy ott még mindíg könnyebb kipengetni azt az összeget, mint nálunk sok év bonusszal kb 54 ezret egy évben, amennyit nekem kell fizetnem a motoromra.
Merthogy a vas olcsobb errefele, de ha tablat cserelsz, az egy vagyon, ha meg a biztositas fizeted a kulfoldire, az is egy vagyon :)

Nekem 450 pound az eves, pedig sok ev bonuszom van :):):)

Az azert inkabb 120-130 ezer Ft/ev :):)
Nekem van biztositasom :)

Amit mondtam, arra ertettem, ha valaki vesz egy vasat kulfoldrol, es nem cserel tablat, hanem a kulfoldivel hasznalja, akkor a rendor nemigen tudja a biztositast ellenorizni, magyarul kispenzu ember is konnyebben hozzajuthat jo allapotu gephez, ha okoskodik.
Nem kovetendo pelda, de megoldas lehet
Most látom, hogy nemigen fogsz az utamba kerülni...
Az enyém is jó állapotúnak tünt, bátran odaadtam volna akár egy barátomnak is, aztán kiderült, hogy majdnem beszakadt 1-2 szívószelep, aztán meg, miután ezek a gondok elhárultak, hírtelen csak elszakadt a vezérműlánc. Egy motorba sajnos nem lehet belelátni, neked is azt javaslom, hogy nézd/nézesd meg a vezérműlánc feszítő állását, és ha a fele úton túl van, érdemes lecserélni a vezérműláncot, nem olyan drága, és elég nagy kiadástól menti meg az embert.
Biztosítás nélkül pedig nem motorozz, vagy ne kerülj az utamba! Ha valakinek van pénze motort venni, ne sajnálja már azt az évi 10en 20-onezer forintot!
Ugyanmar, de gyorsan felejtesz :)
Hat nezd meg az en peldamat, az se kerult tobbe 1 misinel :):)
Aki meg Busat vesz, ugyis bator ember, a biztositas hianyat(mar ha nem akarja fizetni) azert be lehet vallalni, a rendor ugyse tud vele mit kezdeni :)
Csak ha valamit lebombazol, azt ugye zsebbol kell fizetni :(
De jo allapotu gep 1 misiert nem alom, csak a rendszam lesz magyar
Majd megjön...
Az nem gond,hova utaljam,kinek?
Jól van! Csak annyi a pálya, hogy ezt Németországba kell postáztatni, és lehet, hogy ez is olyan hosszú idő lesz, mire hazajut, mint a lámpavédő.
itt van egy másik link a karokról:
link
A hátsóval várnék még egy kicsit,de az eleje az kellene!
Ha bírod még akkor jöhet Nagyuram! .
Igen, mert az a hátsó, van első is:
link
Igaz-igaz,de amit belinkeltél az nem jó az enyémbe....más az alakja,de benne vagyok! .
Most nagyon mocsok leszek:

Nagyon szép, csak így már a fehér indexek virítanak nagyon. mondjuk erre is van megoldás...
link
Köszönöm Fistván!
A szűrőt megkaptad?
Ahogy mondod!
ez a gumi téma mindig röpköd -mit- melyiket?
tény Michelin,viszi a primet nálam is KM hosszú távra,tapadásban oldalain,
Conti val is mentem, nagyon jó
Bridg-et is koptattam -olcsó közútra tökéletes
tudni kell hayabusa Gumacs faló -hátul zabálja!.
ezt az iszonyú Nm mindig le kell adni aszfaltra.
nincs mit tenni cserélni kel.
nem ér annyit az az érzés hogy állandoan radirozzon a segge pár ezer km extráért,inkább tapadjon és hamarabb cserélem.
ezek után már a többi csak egyéni komfort,hozzá állás lesz kérdésben,
értem!
Akkor lemegyek hozzá itt lakik nem messze!
Feltéve ha el tudom adni a dobjaimat!
állítólag könnyen elmegy!
Még annó amikor hírdettem a busát meg akarták ketten is venni!
Vagy meg kellene kérdeznem nem e cseréli be! :) Ő meg átalakítja hogy bármilyen mocira menjen!
Pl XX sv TL busa rsv stb!
ezt a "Rendesmotorért"
ha nekünk is XX lenne akkor jól tapadna a hátsó gumink!
ha a gyari osszekotod van akkor csereld az osszekotot mert a 3 csavaros esztetikailag ratyi. amugy szerintem nincs kulombseg teljesitmenyben. sakaldobos srac tud osszekotot csinalni, cimboramnak is hajtott es a szondanak csinalt furatot