Szép estét mindenkinek!
Ma kitűnőre vizsgázott a blokkolóm!
Kilónyócvan körül elmegyek egy út szélén parkoló autó mellett, erre vinnyog a blokkoló, fék 90re aztán kikapcs.
jó 5-600 méterrel odébb meg már állították is meg a bemért járműveket. Én csak integettem nekik, meg röhögtem egy jót!
Ebbe beleszaladtam volna, blokkoló nélkül, egyre többször mérnek hátulról!
Kanyar sebességedtöl függ,ha gyorsabban mész lejjebb fogod dönteni hidd el!
A cenrifugális erö megköveteli hogy jobban bedöntsd a mocidat!
1.ha nem ülsz ki a mocin a sulypontod egy a motorod merölegesen ható útfelületre,ezálátal kissebb sebeség is elég hogy ledöntsd a mocidat koppig,,ha a súlypontodat testedet ,ki és lerakod a moci mellé,de próbáld meg az ellentétes oldalt mint egy erökart használni a lábadat,akkor növelheted a kanyarsebbeséged és késöbb kell ledönteni koppig az oldalát a mocinak!
ezek után már csak Km-ek rutin,hosszú gyakorlás és meglesz a legjobb kanyar ..legjobb döllés szöggel
jómagam is ezen vagyok ...
nah jah,jó hogy neked akkora lábad van,mikor kiülsz a moci szélére akkor még a másik oldalt,a tankot babrálod a térdeddel,,nah nekem akkor" L " érted az üllésen át oszt annyi,nincs több ,,nah ha csölét nézem ö neki szerintem még az indexen is kell lennie börözésnek
Tényleg gyönyörü a hely!
Mi 6-évig jártunk oda,illetve arrafelé!De idén irény észak!Egy idö után unalmas tud lenni Ausztria,Svájc,Olasz,Szlovén,stb.
A Svédek viszont nagyon izgatják a fantáziámat!
Ma rakják össze a blokkot, holnap kész, ha nem kell szelephézagot állítani (mondjuk ebben nem nagyon bízok, mert ugye más a vez. tengely, becsiszolták a szelepeket, stb.), de legkésőbb hétvégén már menetkész a madárka.
Ma kitűnőre vizsgázott a blokkolóm!
Kilónyócvan körül elmegyek egy út szélén parkoló autó mellett, erre vinnyog a blokkoló, fék 90re aztán kikapcs.
jó 5-600 méterrel odébb meg már állították is meg a bemért járműveket. Én csak integettem nekik, meg röhögtem egy jót!
Ebbe beleszaladtam volna, blokkoló nélkül, egyre többször mérnek hátulról!
Hívd fel Milkát!
A cenrifugális erö megköveteli hogy jobban bedöntsd a mocidat!
1.ha nem ülsz ki a mocin a sulypontod egy a motorod merölegesen ható útfelületre,ezálátal kissebb sebeség is elég hogy ledöntsd a mocidat koppig,,ha a súlypontodat testedet ,ki és lerakod a moci mellé,de próbáld meg az ellentétes oldalt mint egy erökart használni a lábadat,akkor növelheted a kanyarsebbeséged és késöbb kell ledönteni koppig az oldalát a mocinak!
ezek után már csak Km-ek rutin,hosszú gyakorlás és meglesz a legjobb kanyar ..legjobb döllés szöggel
jómagam is ezen vagyok ...
Én akkor is megyek,megnézem öket!
Ott ilyenkor van joidö(22-28-fok).Az pont ideális!
megy ma vki mersz-re?!
Mi bevállaljuk! Csak "rossz" felé kell fordulnunk majd az egyik határnál!
12-szer voltam Svédországban, olyan szigor van az utakon. hogy egy laza átutazás során lelőnek bennünket!
Mi 6-évig jártunk oda,illetve arrafelé!De idén irény észak!Egy idö után unalmas tud lenni Ausztria,Svájc,Olasz,Szlovén,stb.
A Svédek viszont nagyon izgatják a fantáziámat!
Mi a zene címe ami közben van nagyon tetszik! :))
Én is szívesen motoroznék ilyen tájban! :)
Mentem vele a hétvégén 1000Km-t, és azt kell hogy modjam, nagyon jó!
Nem kell annyira tépni a fékkart, hogy lassuljon a motor.