Aham, értem. Köszönöm!
Volt regen egy SV400-asom, annak egyszer kigyorsításnál (tehát 1-esben...) ÉS szar úton beszitált az eleje, nem volt kellemes. Busán még nem tapasztaltam...
A kormány beszitálását,"csapkodását" hivatott elnyelni vagy csökkenteni.
Mondjuk kigyorsításkor,ha elkönnyül az eleje,és esetleg még az út is megdobja(esetleg aki egykerekezik),megvan az esély rá (főleg a szar útjainkon)hogy amikor visszazuhan elkezd kicsit/nagyon szitálni.
Elvileg a kormánygátló szorosan fogja a kormányt és nem,vagy csak kevésbé engedi hogy ez megtörténjen.
A drágább darabok állíthatóak,igényektől függően.Barátom ZX10-esén szabályozható van,a legszorosabbra tekerve használja.
Egyrészt az utak és a motor karaktere miatt megértem,másrészt szerintem túlzottan nehézkessé teszi a kormányzást.
Ha valami hülyeséget hordtam össze,a srácok úgyis kijavítanak.
Ok, koszonom mindenkinek a valaszokat!
Az is lehet, hogy csak meg kell húzni a küllőket a felnin, hogy ne legyen 8-as a kerékben... ja nem, ez még a régi kempingbringán rezegtette a kereket :D
Egyébként ezt is meg szerettem volna kérdezni: mire is jo pontosan ez a gátló, és mi lenne ha nem lenne?
A felfogatása laza, gömbcsuklóval van rözítve, ezért fel-le irányban van lógása.
Az olajt lehet benne cserélni, és ahogy mások is mondták, ajánlott is.
Ha ki van szedve, akkor nézd meg hogy mennyire jár könnyen, ha nagyon, akkor biztos, hogy nem jól dolgozik a gátló.
De szerintem a normál motorozásnál semmi szerepe nincs a kormány-lengéscsillapítónak, az csak extrém körülméyek között lép életbe, hogy meg gátolja a kormány be billegését, és nem a remegését hivatott csillapítani. Gyanítom, hogy más okozza a kormány be remegését.
a használati útmutatót olvastam a minap,,és évente javasolják az új olajat bele.
de mindenesetre ahogy a teleszkópokban az olaj csere úgy itt is ezzel párhuzamosan egy idöben...
attól függ,van mikor még van kis minta,,
de onnantól már nem biztonságos,,ha autópályán kicsit olyan laposra koptatja akkor vedd le,mert utána tényleg érdekesen veszi a kanyarokat
ÉGESD LE,vagyis füstöld el a végén !
Maga a csillapító felfogatása is laza, könnyen kell mozognia fel-le. Viszont lehet, hogy az eltelt 8 év alatt a benne lévő olaj már elnyíródott, esetleg célszerű lenne lecseréltetni valami hozzáértővel. Szakszervízbe ne vidd, mert ott azt fogják mondani, hogy nem cserélhető benne az olaj.
Régi busásoktól (mármint a régi típusú) kérdezném, hogy nekik mennyire feszes a kormánylengés-csillapítójuk? Nekem laza, egyenes kormánynál ha benyúlok fel-fe mozog jópár centit.
Semmi másért nem érdekelne, de ha menet közben elengedem a kormányt, akkor beremeg eléggé. Valaki valamilyen látatlan diagnózist tudna adni?
sziasztok,
ma nagyon jó volt a MERSZ, tuti idő volt, eső még csak távolról sem látszot, kár h nem voltatok!
készült videó is, majd ha lesz egy kis időm akkor vágok és pakolok fel!
na mindegy...ugysem hisz senki neked,mert tudják,hogy iszákos vagy.
egyébként nálatok is sok a szúnyog zoli?én már két lapkát izzitok,és mégsem csökken a számuk....
az már régen volt!amiota elütöttem egy autót,és felborultam mint egy büdösbogár,már rendesen megyek.egykerék ritka.ezt a zoli cbr is tudja,hiszen már mátráztunk együtt.zoli?igazat mondok?
Szerintem neked a következő a probléma: A gázmarkolat nem működik túl jól, nem lehet vele finom mozdulatokat végezni, ez piros lámpánál látható, mikor csikorogva, egykerekezve indulsz el.
Volt regen egy SV400-asom, annak egyszer kigyorsításnál (tehát 1-esben...) ÉS szar úton beszitált az eleje, nem volt kellemes. Busán még nem tapasztaltam...