Évek ota járunk arra,no meg Olaszba,Svájcba,Szlovénbe,stb.Még sose volt gond belöle!a multkor is az volt a legnagyobb gondjuk,hogy kicsit normálisabban parkoljunk,oszt ennyi,ment tovább!
Nem kell ezt igy túllihegni... én itt lakom az osztrák határon, sokszor jártunk ki, még sosem volt gond... nem kell 10 000-es fordulaton menni a faluban és kész...
óóó. lassan eljutok arra a szintre h lesz@rom. alapvetően jó lenne ha olyan lenne a kipu amiért sehol nem pesztrálják az embert, de ha ezt ilyen nehezen lehet összehozni akkor egyre kevésbé érdekel.
gondolom nem én lennék az első aki nem street legal vagy "e" minsősítésű dobokkal járna nyugatra is motorozni...
igen, bp-i vagyok. hát most ismét jön a szutyok idő, te jövő hét második felétől v amint visszajön egy kicsit a stabil plusz pár fok akkor szívesen elmennék megnézni!
majd egyeztetünk!
akrabol 2 szin van, matt titan es karbon. a karbon ugyanaz a design (szin/ minta) mint a karbon yoshi. ha pesti vagy szivesen megmutatom a vasamon az akrat. amugy bocs - nem elbizonytalanitani akartalak.. a yoshi is tuti cso !
hat lehet hogy vak vezet vilagtalant, nem vagyok egy expert
de legjobb tudomasom szerint az eu street legal szabvanyt a TUV altal bevizsgalt e jelzeses dobok elegitik ki. ha usabol hozatsz ertelemszeruen nem lesz rajta e jelzes, csak szukito jar hozza. amugy az e jelzest itthon senki nem nezi, egyedul az osztrakok szoktak kerni. a legcsodalatosabb dolog az egeszben az hogy az e jelzeses es az anelkuli dob UGYANAZ... nekem az elso akrat e jelzes nelkul hoztak, ujrarendeltettem veluk es ugyanaz a nyitott dob jott e plakettel es tuv bizonylattal
akrapovic-ból k8-as busára négy félét találtam. ebből marad 3, mert dualos kellene.
viszont a 3ból egyiknél sem láttam más szín/anyag kombinációt, csak a default "grafitost", ami nekem nem tetszik.
kezdem elveszteni a fonalat
akkor most pl a yoshi r77 nem street legal?
vagy miben különbözi az usa verzió az európaitól?
az "e" jelzés a street legal minősítést jelzi vagy ez azon kívül valami más?!
En haza beszelek , az akra szebb (picit hosszabb mint a yoshi es a kilepo cso hexa alaku) de en is sokat dilemmaztam , nalam vegulis az ar dontott -minimalisan tobbert tudtam az akrat megvenni , viszont abban volt e jelzes (osztrakok baszakodhatnak ha nincs) -yoshit csak usa importban talaltam korrekt aron. Andrew -ha yoshiban gondolkodsz ajanlom AlexCBR-t az 1000es forumrol, korrekt aron hozza a yoshikat, usa verzio.
nagyon szépen köszönöm az infókat és a segítséget!
eddig nekem is ez a kipu nyerte el legjobban a tetszésemet.
azért mielőtt belevágok szívesen megnézném/hallgatnám személyesen is! ha előkerül a paripád akkor szívesen elgurulnék bárhova, csak szólj rám!
akkor... jöjjön a jó idő
Jól látom,hogy a második képeden ragasztószalaggal fogattad fel a tanktáskát?
Törpi!Örülök!
Fiveurban!
Szedem!
Már borogatni se vagyok joooooo!?
gondolom nem én lennék az első aki nem street legal vagy "e" minsősítésű dobokkal járna nyugatra is motorozni...
majd egyeztetünk!
de legjobb tudomasom szerint az eu street legal szabvanyt a TUV altal bevizsgalt e jelzeses dobok elegitik ki. ha usabol hozatsz ertelemszeruen nem lesz rajta e jelzes, csak szukito jar hozza. amugy az e jelzest itthon senki nem nezi, egyedul az osztrakok szoktak kerni. a legcsodalatosabb dolog az egeszben az hogy az e jelzeses es az anelkuli dob UGYANAZ... nekem az elso akrat e jelzes nelkul hoztak, ujrarendeltettem veluk es ugyanaz a nyitott dob jott e plakettel es tuv bizonylattal
viszont a 3ból egyiknél sem láttam más szín/anyag kombinációt, csak a default "grafitost", ami nekem nem tetszik.
akkor most pl a yoshi r77 nem street legal?
vagy miben különbözi az usa verzió az európaitól?
az "e" jelzés a street legal minősítést jelzi vagy ez azon kívül valami más?!
eddig nekem is ez a kipu nyerte el legjobban a tetszésemet.
azért mielőtt belevágok szívesen megnézném/hallgatnám személyesen is! ha előkerül a paripád akkor szívesen elgurulnék bárhova, csak szólj rám!