hát én tavaly ősz óta olvaslak benneteket, és veled soha nem vitakoznék
és nem is fogok, úgy próbáltam ahogy oda van írva.
Beállítottam a multi-t ahogy itt mutatja, és próbáltam a táblázat szerint, nem történt semmi.
Kurvára nem értek a villamossághoz, szóval lehet velem van a baj.
Akkor miért hajtottak el a szerelők nem értem
nem fogod elhinni, de a villamossági szerelő küldött egy másikhoz aki szintén elküldött.
multi felejtős, nem méri ki.
oszciloszkóp meg ilyesmiről beszéltek az emberek.
manuál alapján először én is próbáltam.
tekercset is azzal mértem ki
Vidd el a fesszabályzót egy autóvillamossági szerelőhöz, ő szerintem ki tudja mérni, vagy ha van labortápod, aminek van szabályozható kimenete, akkor te is meg tudod csinálni, a metódust meg fogom tudni neked egy barátomtól... Bár most nézem, hogy a mnuál 375. oldalán le van írva, és csak egy multiméter kell hozzá, ami párezer forintért beszerezhető pl. a Praktikerből, és nagyon hasznos találmány...
Sikerült a generátoromat megtekercseltetnem, a feszültség szabályozó kiméretése már nem bizonyult ilyen egyszerű feladatnak, konkrétan senki nem vállalta be, de többen is mondták h ha nem egyenirányít rendesen akkor hazavágja a tekercset, de persze erre is volt kontra
Most az a legtutibb állítólag szereljem be a tekercset indítás és mérés, ha a töltés rendben és a szigetelőszalag amit a kábelre tekerek nem olvad meg, akkor okés /suzuki szervizben mondták/ állítólag 40fok az üzemhőmérséklete a kábelnek.
Nem tudom
mit gondoltok
Mióta áruljuk,használom én is.
Mindenki azt hiszi,a céget reklámozom mikor a legjobbként ajánlom.
Tegnap iszonyú paraszti módszerrel felgányoltam a telefonom egy rövidke gurulás erejéig,ha van kedvetek nézzetek rá: Katt!
És egy nagy elönye van!
Szinte minden MOL-kuton kapni!Nem kell elzarándokolni egy motorosboltba!Ha utközben fogy el,megállok egy MOl-kutnál oszt veszek!
mit tudsz van az évjáratokban különbség?
lehet az lesz hozatok egyet, bontottal úgysem megyek semmire
mindegy rámegyek.
mennyiért vesztegetnek egy szabályzót?
a tekercs 93k boltban
de most kimegyek érte a kocsimhoz egy próbát megér
és nem is fogok, úgy próbáltam ahogy oda van írva.
Beállítottam a multi-t ahogy itt mutatja, és próbáltam a táblázat szerint, nem történt semmi.
Kurvára nem értek a villamossághoz, szóval lehet velem van a baj.
Akkor miért hajtottak el a szerelők nem értem
hát nem mentem vele semmire
az alapján mértem ki a tekercset is.
amúgy kinyomtattam a vonatkozó részt és oda lett adva a szerelőnek nem lett lelkesebb egyik sem
multi felejtős, nem méri ki.
oszciloszkóp meg ilyesmiről beszéltek az emberek.
manuál alapján először én is próbáltam.
tekercset is azzal mértem ki
Most az a legtutibb állítólag szereljem be a tekercset indítás és mérés, ha a töltés rendben és a szigetelőszalag amit a kábelre tekerek nem olvad meg, akkor okés /suzuki szervizben mondták/ állítólag 40fok az üzemhőmérséklete a kábelnek.
Nem tudom
mit gondoltok
Mindenki azt hiszi,a céget reklámozom mikor a legjobbként ajánlom.
Tegnap iszonyú paraszti módszerrel felgányoltam a telefonom egy rövidke gurulás erejéig,ha van kedvetek nézzetek rá:
Katt!
Szinte minden MOL-kuton kapni!Nem kell elzarándokolni egy motorosboltba!Ha utközben fogy el,megállok egy MOl-kutnál oszt veszek!