Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az állórész 282 dollár...
nem semmi, de azért mégse 93
mit tudsz van az évjáratokban különbség?
lehet az lesz hozatok egyet, bontottal úgysem megyek semmire
az usaban 184 dollár egy új, ennél csak több lehet nálunk.
na hát szerencsére hétvégén kiraktam a műszert...
mindegy rámegyek.
mennyiért vesztegetnek egy szabályzót?
a tekercs 93k boltban
ha a táblázat szerint csináltad és szakadást vagy 0000-t jelzett a műszer, akkor cserés a szabályzód...
igen igen
de most kimegyek érte a kocsimhoz egy próbát megér
hát én tavaly ősz óta olvaslak benneteket, és veled soha nem vitakoznék
és nem is fogok, úgy próbáltam ahogy oda van írva.
Beállítottam a multi-t ahogy itt mutatja, és próbáltam a táblázat szerint, nem történt semmi.
Kurvára nem értek a villamossághoz, szóval lehet velem van a baj.
Akkor miért hajtottak el a szerelők nem értem
diódamérésre állítottad a műszert?
ja igen látom multi tester.....
hát nem mentem vele semmire
csak a 3 vezeték közötti dióda nyitófeszültségeket kell leolvasnod, erre bármelyik alap multiméternek jónak kell lennie
végig nem
az alapján mértem ki a tekercset is.
amúgy kinyomtattam a vonatkozó részt és oda lett adva a szerelőnek nem lett lelkesebb egyik sem
szabályozható feszültségű tápegység
mi a franc az a labortáp
olvastad a manuált?
amúgy itt van a szobában a szabályzó a multiért meg kiszaladhatok a kocsihoz ha gondolod.
nem fogod elhinni, de a villamossági szerelő küldött egy másikhoz aki szintén elküldött.
multi felejtős, nem méri ki.
oszciloszkóp meg ilyesmiről beszéltek az emberek.
manuál alapján először én is próbáltam.
tekercset is azzal mértem ki
Vidd el a fesszabályzót egy autóvillamossági szerelőhöz, ő szerintem ki tudja mérni, vagy ha van labortápod, aminek van szabályozható kimenete, akkor te is meg tudod csinálni, a metódust meg fogom tudni neked egy barátomtól... Bár most nézem, hogy a mnuál 375. oldalán le van írva, és csak egy multiméter kell hozzá, ami párezer forintért beszerezhető pl. a Praktikerből, és nagyon hasznos találmány...
Sikerült a generátoromat megtekercseltetnem, a feszültség szabályozó kiméretése már nem bizonyult ilyen egyszerű feladatnak, konkrétan senki nem vállalta be, de többen is mondták h ha nem egyenirányít rendesen akkor hazavágja a tekercset, de persze erre is volt kontra
Most az a legtutibb állítólag szereljem be a tekercset indítás és mérés, ha a töltés rendben és a szigetelőszalag amit a kábelre tekerek nem olvad meg, akkor okés /suzuki szervizben mondták/ állítólag 40fok az üzemhőmérséklete a kábelnek.
Nem tudom
mit gondoltok
Sziasztok szép estét
Majd szólj a köv.csere előtt!
Kapja!
Passz, kb.:3600-3800 Ft
Mióta áruljuk,használom én is.
Mindenki azt hiszi,a céget reklámozom mikor a legjobbként ajánlom.
Tegnap iszonyú paraszti módszerrel felgányoltam a telefonom egy rövidke gurulás erejéig,ha van kedvetek nézzetek rá:
Katt!
Nagyapó te mennyiért veszed az olajad?
És egy nagy elönye van!
Szinte minden MOL-kuton kapni!Nem kell elzarándokolni egy motorosboltba!Ha utközben fogy el,megállok egy MOl-kutnál oszt veszek!