Tisztelettel tudatom mindenkivel akit érdekel ( az a két ember)
hogy a hátsó fékpofa biztosító csapja ugyan olyan mint az első féké, csak 9 milliméterrel hosszabb
Sajna még régire sem, se egy lyan ember, aki tud fóliára nyomtatni, biztos ki tudja szerkeszteni, legfeljebb nem lesz világítása, de jó ideje már nekem sem világít a műszerfalam, mert besz@rt az invertere, mégis látom a sebesség és fordulatszám adatokat, mert a mutató világit.
Mint ahogy már sokszor próbálkoztam, csak valami mindig közbeszólt, tervezek egy kis osztrák túrát, amire természetesen bárkit szívesen látnék!
A terv március 12-én mennénk, ez egy pénteki nap, és 15-én jönnénk vissza, az pedig hétfő, munkaszüneti nap!
Az utitervet nem irom le, ha van 2-nél több jelentkező, szívesen válaszolok!
hát, sok értelme nincs, főleg, hogy nem gyártanak 2008 utánihoz 360-as órát, nekem is csak ezért kellett. . . Látnátok, hogy mikor megállok valami iszonyat helyen, és benéznek, hogy "hánnyal megy?" utána le tudom olvasni a döbbent arcukról, hogy a szájukkal mondják a "háromszázhatvan"-at... még egy ilyenen gondolkodnék:
Ezek, amiket Gabi linkelt, mind olyanok, hogy nem kell levenni a mutatót. Üzem közben pedig nem nagyon látszik, mert alig nagyobb a lyukak átmérője, mint a mutatók közepén lévő takaró karikáknak. Az ízlés az pedig egyéni, így legalább megúszol egy jó nagy kiadást. . .
Nekem ezek az illuminátorosok nem tetszenek.
Azt írják az ebay-en, hogy van amelyiknél nagy a lyuk és nem kell a mutatót leszedni, a pontosan illeszkedőknél le kell venni, de írják, hogy macerás jól visszatenni, de a pontos menetéről nincs info.
hogy a hátsó fékpofa biztosító csapja ugyan olyan mint az első féké, csak 9 milliméterrel hosszabb