Hmm, ok. Koszi a valaszt - a femfekcso cseret mindenkepp meglepem. Guminyomasra mit javasolsz? XXnel is 2,9et hasznaltam es bevallt
amugy az XX elott en sem hasznaltam hatso feket, de raszoktam. egy altalam probalt motornak sem kozeliti meg a feke az XXet (barmilyen hasznalatban-tura,palya,utca) de hat kinek pap, kinek papne.
Gumicsere, fémfékcső dot5.1 fékolaj ( nem tudom mennyi a fémfékcső, mert nekem 274 kilométeres korában rakta fel a szerelőm) és felejtsd el a 2,9-es guminyomást.
Fékbetét majd 20-24 ezer km-es korában ízlés és használat függő ( én Ferrodo ST-t használok.
Az XX kombinált féke biztosan jó, de én például ( meg még egy pár kolléga) hátsó féket soha sehol nem használok, és egyenesen zavarna ha a hátsó fék fogna az elsővel, de ez egyéni vélemény.( Még soha nem olvastam hogy Rossinak kombinált fékrendszere lenne?
Ja és fontos a lengéscsillapítók beállítása a súlyod, vagy súlyotokhoz ( ez az XX-nél nem volt lehetséges)
Fiveurban, mennyi korul all meg a femfekcso kb? van spec tipus amiben erdemes gondolkodni? betetekben gyari vagy mas? igazabol a mostaniak meg be sem vasalodtak normalisan (400km) de az XX utan a fek ..khm..FIIIKKAA
A legjobban akkor jársz, ha tudsz keríteni egy 2003 utáni, de 2007 előtti R1 féknyerget meg a hozzávaló radiális felső munkahengert. Nem mellékesen a Brembo gyártja ez utóbbit.(nem olyan jó, mint egy boltban kapható Brembo, de fényévekkel jobb, mint a Busáé). Féknyeregből jó még az asszem 2005 utáni fordított telós R6-é is. Beszerzési forrás: E-bay, vagy bontók. Természetesen fémborítású csövek is kellenek. Árakat viszont neked kell keresned. . .
fektuningot tervezek K8as busahoz -szakvelemenyt kerek.
elso sorban fem fekcsoveken ,
masodik korben radialis fofekhengeren gondolkodom -ha jol tudom a BKingnek radialis fofekhengere van. valakinek mas otlet? erdemes ezeket a csereket meglepni ? -ha valakinek van tapasztalata ezekkel ill tippje hogy milyen budzseben gondolkodjam es megosztana, megkoszonom.
Masik -tudtok megbizhato suzuki markaszervizt ajanlani -preferencialisan vhol a 13, 4 vagy 3ker-ben? Amargoba jartam meg anno a suzukimmal de hat ugye ok...
nekem akkor sem ha már erre lenne pénzem,,,
lambóóóós vagyok :D
csak az a robbantot kép elég érdekes,ahol ülnek az emberkék,oldalán a hütök szóval érdekes az egész gép ..
nekem a gooridge fém fékcső 25ezer volt pesten az x bike-nál.ott azonnal meg is csinálják,és ha kell fel is szerelik..
nyugi azert mar a 400 km-em is meggyozott a busaval hogy nem nyultam melle
amugy az XX elott en sem hasznaltam hatso feket, de raszoktam. egy altalam probalt motornak sem kozeliti meg a feke az XXet (barmilyen hasznalatban-tura,palya,utca) de hat kinek pap, kinek papne.
Fékbetét majd 20-24 ezer km-es korában ízlés és használat függő ( én Ferrodo ST-t használok.
Az XX kombinált féke biztosan jó, de én például ( meg még egy pár kolléga) hátsó féket soha sehol nem használok, és egyenesen zavarna ha a hátsó fék fogna az elsővel, de ez egyéni vélemény.( Még soha nem olvastam hogy Rossinak kombinált fékrendszere lenne?
Ja és fontos a lengéscsillapítók beállítása a súlyod, vagy súlyotokhoz ( ez az XX-nél nem volt lehetséges)
Fémfékcső+ normális betétek= a Hring célegyenesében a 600-asokat ki lehet fékezni
fektuningot tervezek K8as busahoz -szakvelemenyt kerek.
elso sorban fem fekcsoveken ,
masodik korben radialis fofekhengeren gondolkodom -ha jol tudom a BKingnek radialis fofekhengere van. valakinek mas otlet? erdemes ezeket a csereket meglepni ? -ha valakinek van tapasztalata ezekkel ill tippje hogy milyen budzseben gondolkodjam es megosztana, megkoszonom.
Masik -tudtok megbizhato suzuki markaszervizt ajanlani -preferencialisan vhol a 13, 4 vagy 3ker-ben? Amargoba jartam meg anno a suzukimmal de hat ugye ok...
Koszi!
Had szijam a vérét egy kicsit!
lambóóóós vagyok :D
csak az a robbantot kép elég érdekes,ahol ülnek az emberkék,oldalán a hütök szóval érdekes az egész gép ..
Valsszeg nem láttak még busát!
föleg ez a Menya nevezetü!
egy pár érdekes kép az új mclaren röl
Kiment a fejemből.