nekem kb 200 kilométer alatt megy le tele állásból tartalékig az üzemanyagszint, azaz ekkor fogyik ki kb 15-16 liter. de az enyém kicsit át van alakítva, nem biztos, hogy egy másik is ennyit eszik, meghát ez erősen gázkr állás függő dolog, volt, hogy ennyivel kb 90 kilométert tudtam megtenni. . .
Tudod István, én azért nem jelentkeztem akkor, mert nekem nem volt régi busám, így tapasztalatom sem volt. 1 évvel ezelőtt megvettük az új vasat és sajnos nem minden dolog tetszett benne. (kicsit talán el is keseredtem) Még az is megfordult a fejemben, hogy talán csere lesz a vége. Ennek ellenére amikor felvetetted a tali lehetőségét, a hátamon felállt a szőr és beleborzongtam. (lehet, hogy csak én vagyok ilyen hülye lelkis) Időközben azonban sokat alakult/alakítottam a motort és a párommal mi is sokat idomultunk hozzá. Egyre jobban szeretek vele menni és ha rajtam múlik, akkor megmarad, legalábbis az újabb Busáig biztos. Természetesen az itteni Busás csapatnak - akiket nagyon szeretünk - is meghatározó szerepe van a döntésben. Így hát, ha belerohadok is, találkozni szeretnék a többi Busás pajtással!
Bocs, hogy hosszú voltam.
Sajna a kezdeti lelkesedése szinte mindenkinek kifulladt, ezzel pedig az enyém is, meg az a helyzet, hogy van annak a lóvénak jobb helye is ebben a mai viszonyok között.
kb 100000 kilométerig nem kell a blokkhoz nyúlni, utána is elég egy dugattyúgyűrü-csere, meg a csapágyak cseréje, lánc kb 25ezer, ha rendszeresen ápolod, fékbetétek meg kb 20000, bár ez erősen stílusfüggő, nekem volt már 6 ezer kilométer is. . .
meg kell döntenem a saját "pályacsúcsom"
Még négyszer ennyit boldogságban, azután beszélünk!
Szép jó estét mindenkinek!
Más is le tud lógni a motorról!
Bocs, hogy hosszú voltam.
Akkor én is megkérdezném, hogy akar-e valaki jönni a 2009. június 5-7-ig tartó Hayabusa talira a németekhez?
ha jól nézem a programot akkor szintén utasmotoroztatással lesz vége.