Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

minden vezetési stílustól függ!
Én ezt nem tudom sajna. Az enyémé egy kicsit idősebb, mint a te géped. Még nem volt alkalmam az én fogyasztásom mérni. De az előző tulaj olyan 6.5-7 litert említet nekem a fogyasztásra
Egy K4-es 750-nek mennyi kb. a fogyasztása? Mert nem nagyon tudom 7 liter alá nyomni, de volt már 9 is. Most 14,5 tankoltam 180km-re pedig nagyon lájtosan nyomtam.
Ne is mond énekelt a határ rendesen ma. Én meg a "szakikat” üldöztem . De sebaj majd jövő héten elmegyek és meglesek egy kis versenyt bosszúból.
Ja és jogsim nincsen

hú az szar dolog, pedig ma is tök zsír idő volt, bár holnapra már essőt mond
Teljes átvizsgálás alatt van, a fényező meg várja az idomokat, csak hát az idomok javítása csúszik egy kicsit
na hogy hogy?
mé alszik még a mocc?
A rutinpályán már király vagyok
Idehaza még nem megy, mert a "szakik” ki@tak velem egy kicsit, így a kicsikém még a téli álmát alussza.
a hálálkodás helyett inkább motorozz egy jót helyetem is.
kishapsi köszönöm szépen, amint tudom, meghálálom

jaj okt!
megkérdeztem a suliban a hengerfejes dolgot aszondták ők nem hallotak ilyesmiről.
Valahogy így van ez, ahogy mondod
Ősszintén bevallom olyan sokszor nem emeltem meg az elejét. De mikor kipróbáltam óva intet a barátom, hogy csínján a kövér gázzal, mert kifog, menni alólam. Próbáltam hallgatni rá és óvatos voltam de olyan 200 méter és 7500 és az eleje elkezdet, feljönni (persze azért itt egy kicsit durvult a csuklómozdulatom)
nekem is 600 asom van, és 4 be gázra feljön

na most komolyan nem csak a motor kell a kerekezéshez, azért egy kicsit konyitani is kell mert akkor sokkal könyebb fölvenni.
bár ilyen dögnehéz vasakakkal nincs kapcsolatom, én tartom a versenysulyt a 170 kilo alatt.
Ne legyetek már bénák. Nekem 600-asom van, és gázra feljön 2-ben. Még gyári dobbal is. Most meg rendszerrel főleg. Keményen megrántod a gázt és hozz már az égnek áll az eleje.
De Csutka gázra mert ugye az gecire lent van vagy simán ha huzol egy kövéret.Ja és okt ird meg lécci hány ezertöl emeli köszike.
Nem tudom, az én kicsikém feljön simán 1ben simán.
sajna szart vettel

viszont ha kicsit hatrebb ulsz a motoron,konnyebben fel tudod majd kapni 1 kerekre.
Söt nemtom az enyit számitana hogy a sportdobot csak jövöhéten hangoltatom a mocihoz?Enyit csaknem.
Na most az a gáz torro hoyg nekem nemhoyg 2 be,egybe nem akarja felvenni.Csak duplacsutkára sima gázra nem naon.
Haveromnak volt (nem is egynek) Y2K 750 de egyik sem vette fel gázra 2ben alaphelyzetben. Utána cimbi vett egy K4-est na annak már némi gyakorlás után feljött gázra 2ben az eleje, de asszem ott -1 fog játszott elöl.
Ez egy olyan dolog, hogy a 636 is feljön gázra 2ben, csak épp nem alattam hanem az alatt aki nem csak rángatja a gázt hanem van érzéke is hozzá és tudja mikor kell kicsit belesegíteni egy kormányrántással.
Szal sztem nem vettél szart.
Igen,sajnos egy nagy szardarabot vettel!
Hi

Segitséget szeretnék kérni srácok.Nekem egy 2000 es évjáratu váltás utáni gixxerem van 750.Szép jolmegy sportdob stb.Na most nekem a kerekezéssel lenne a kérdésem.Mindenki ódát regél hogy 1 2 öbe csutka gáz és hopp fent van nekem valahogy ez egybe se sikerál hiába kurom rá 8 ezertöl a csutkát akkor is maimum 1 2 centit emeli el.Ha persze dupla csutkát adok már 6 tol felvenné de nekem midnenki azt mondja hoyg sima gázra is kéne.Na most ez télleg igy van vagy van ennek vmi különleges technikája.Vagy én vagyok nehéz a 100 kilomal?VAgy egyszerüen egy szart vettem?
Lehet nekem is húzni kéne a motort hátra?

Segítsetek pls.