Én ezt nem tudom sajna. Az enyémé egy kicsit idősebb, mint a te géped. Még nem volt alkalmam az én fogyasztásom mérni. De az előző tulaj olyan 6.5-7 litert említet nekem a fogyasztásra
Egy K4-es 750-nek mennyi kb. a fogyasztása? Mert nem nagyon tudom 7 liter alá nyomni, de volt már 9 is. Most 14,5 tankoltam 180km-re pedig nagyon lájtosan nyomtam.
Ősszintén bevallom olyan sokszor nem emeltem meg az elejét. De mikor kipróbáltam óva intet a barátom, hogy csínján a kövér gázzal, mert kifog, menni alólam. Próbáltam hallgatni rá és óvatos voltam de olyan 200 méter és 7500 és az eleje elkezdet, feljönni (persze azért itt egy kicsit durvult a csuklómozdulatom)
na most komolyan nem csak a motor kell a kerekezéshez, azért egy kicsit konyitani is kell mert akkor sokkal könyebb fölvenni.
bár ilyen dögnehéz vasakakkal nincs kapcsolatom, én tartom a versenysulyt a 170 kilo alatt.
Ne legyetek már bénák. Nekem 600-asom van, és gázra feljön 2-ben. Még gyári dobbal is. Most meg rendszerrel főleg. Keményen megrántod a gázt és hozz már az égnek áll az eleje.
Haveromnak volt (nem is egynek) Y2K 750 de egyik sem vette fel gázra 2ben alaphelyzetben. Utána cimbi vett egy K4-est na annak már némi gyakorlás után feljött gázra 2ben az eleje, de asszem ott -1 fog játszott elöl.
Ez egy olyan dolog, hogy a 636 is feljön gázra 2ben, csak épp nem alattam hanem az alatt aki nem csak rángatja a gázt hanem van érzéke is hozzá és tudja mikor kell kicsit belesegíteni egy kormányrántással.
Szal sztem nem vettél szart.
Segitséget szeretnék kérni srácok.Nekem egy 2000 es évjáratu váltás utáni gixxerem van 750.Szép jolmegy sportdob stb.Na most nekem a kerekezéssel lenne a kérdésem.Mindenki ódát regél hogy 1 2 öbe csutka gáz és hopp fent van nekem valahogy ez egybe se sikerál hiába kurom rá 8 ezertöl a csutkát akkor is maimum 1 2 centit emeli el.Ha persze dupla csutkát adok már 6 tol felvenné de nekem midnenki azt mondja hoyg sima gázra is kéne.Na most ez télleg igy van vagy van ennek vmi különleges technikája.Vagy én vagyok nehéz a 100 kilomal?VAgy egyszerüen egy szart vettem?
Lehet nekem is húzni kéne a motort hátra?
hú az szar dolog, pedig ma is tök zsír idő volt, bár holnapra már essőt mond
mé alszik még a mocc?
Idehaza még nem megy, mert a "szakik” ki@tak velem egy kicsit, így a kicsikém még a téli álmát alussza.
megkérdeztem a suliban a hengerfejes dolgot aszondták ők nem hallotak ilyesmiről.
na most komolyan nem csak a motor kell a kerekezéshez, azért egy kicsit konyitani is kell mert akkor sokkal könyebb fölvenni.
bár ilyen dögnehéz vasakakkal nincs kapcsolatom, én tartom a versenysulyt a 170 kilo alatt.
viszont ha kicsit hatrebb ulsz a motoron,konnyebben fel tudod majd kapni 1 kerekre.
Ez egy olyan dolog, hogy a 636 is feljön gázra 2ben, csak épp nem alattam hanem az alatt aki nem csak rángatja a gázt hanem van érzéke is hozzá és tudja mikor kell kicsit belesegíteni egy kormányrántással.
Szal sztem nem vettél szart.
Segitséget szeretnék kérni srácok.Nekem egy 2000 es évjáratu váltás utáni gixxerem van 750.Szép jolmegy sportdob stb.Na most nekem a kerekezéssel lenne a kérdésem.Mindenki ódát regél hogy 1 2 öbe csutka gáz és hopp fent van nekem valahogy ez egybe se sikerál hiába kurom rá 8 ezertöl a csutkát akkor is maimum 1 2 centit emeli el.Ha persze dupla csutkát adok már 6 tol felvenné de nekem midnenki azt mondja hoyg sima gázra is kéne.Na most ez télleg igy van vagy van ennek vmi különleges technikája.Vagy én vagyok nehéz a 100 kilomal?VAgy egyszerüen egy szart vettem?
Lehet nekem is húzni kéne a motort hátra?
Segítsetek pls.