nem nagyon tudom, de az ülés körül nékk körül és keress csavarokat, a Hondámnál fel kell hajtani az ülés uldalát és ott van a csavar mindkét oldalon......ja és most jut eszembe, a havernak a régi 400 as gixxerén a tank és az ülés találkozásánál volt a csavar.......keress ott kell lennie valahol....
az a géz hogy a csávo azt rebegte hogy 2-vagy 3000-km enként 1 lityót benyakal a henger és az olajcsere sehol.
milyen olajat tesztek bele??
mert én teljesen szintetikusat teszek bele.
2 év nagyon nagy idő. Nem tudhatod, mi számít megfelelőnek a pénztárcádhoz, hiszen lehet, hogy addigra gixxer 1000-t is kapsz (ha már mindenáron suzuki).
Már sokszor elhangzott, hogy bármekkorát lehet ugrani, ha tisztelettel bánsz a gázzal és előbb tanulod meg vezetni a gépet (futóműhöz szokás, annak beállítása), ill. vezetéstechnikát és csak utána (se) akarod megmutatni, hogy mekkora sebességre vagy képes a masináddal. Mindig tisztában kell lenni azzal, hogy -egy normális futóműbeállítás mellett- a vezető a leggyengébb pontja a motornak, így a képességeit sosem szabad túlbecsülnie.
Hi emberek!
Még ugyan nem túl aktuális a kérdés, de már most gyűjtöm az infókat!
Szóval kb 2év múlva szeretnék venni valamilyen speed gépet. Igazából a GSX-R600-ra gondoltam, de ha valami jó vételt el tudnék csípni, akkor a 750 is szóba jöhetne. SZóval az lenne a kérdésem, hogy mik a legjellemzőbb különbségek a 2 között? "Csak" az a 150ccm==>az erő? Légyszi mondjatok nekem erről 1-2szót! Most egy 250-es Banditom van, így jogosan felmerül a kérdés, hogy nem lenne -e túl nagy ugrás rögtön egy 750-esre ülni utána? (bár sokak szerint a 600-as is az, csak kisebbet már nem akarok venni, mivel a 400-asok majdnem ugyanolyan drágák, meg szét vannak hajtva)
Előre is köszönöm mindenki válaszát!
milyen olajat tesztek bele??
mert én teljesen szintetikusat teszek bele.
Már sokszor elhangzott, hogy bármekkorát lehet ugrani, ha tisztelettel bánsz a gázzal és előbb tanulod meg vezetni a gépet (futóműhöz szokás, annak beállítása), ill. vezetéstechnikát és csak utána (se) akarod megmutatni, hogy mekkora sebességre vagy képes a masináddal. Mindig tisztában kell lenni azzal, hogy -egy normális futóműbeállítás mellett- a vezető a leggyengébb pontja a motornak, így a képességeit sosem szabad túlbecsülnie.
Még ugyan nem túl aktuális a kérdés, de már most gyűjtöm az infókat!
Szóval kb 2év múlva szeretnék venni valamilyen speed gépet. Igazából a GSX-R600-ra gondoltam, de ha valami jó vételt el tudnék csípni, akkor a 750 is szóba jöhetne. SZóval az lenne a kérdésem, hogy mik a legjellemzőbb különbségek a 2 között? "Csak" az a 150ccm==>az erő? Légyszi mondjatok nekem erről 1-2szót! Most egy 250-es Banditom van, így jogosan felmerül a kérdés, hogy nem lenne -e túl nagy ugrás rögtön egy 750-esre ülni utána? (bár sokak szerint a 600-as is az, csak kisebbet már nem akarok venni, mivel a 400-asok majdnem ugyanolyan drágák, meg szét vannak hajtva)
Előre is köszönöm mindenki válaszát!
Persze mivel ez itt kivihetetlen, ezért ne tedd mégsem, hanem kérdezz.