Nekem egyenetlen volt az alapjárat, sőt hidegindításkor 15-20 másodperc után mindig leállt és újra kellett indítani, elvittema FULL-GAS-hoz és ott patentül beállították Balatonbogláron mert csak ott van diagnosztikai műszerük, ja és ingyen (mert még garanciális a belül van).
Nagyon ritkán ha fulladás határon van a motor valamiért és kicsit "dadog", akkor jönnek furcsa hangok, de ez minden motornál így van, márkától és ccm-től függetlenül.
Megpróbálom a linket berakni, nézz körül az oldalon. Ha nem megy akkor majd adok tel számot.
Link:
http://www.shp.hu/hpc/hpc_member.php?azonosito=propose
Szép a vas, csak nekem igazából a kék fehér nem tetszik, az a baj hogy az összes gixxer 70% ilyen.
Nekem is idén januárban volt szerencsém egy 1 éves 750-es vásárolni, szürke fekete színűt, egyébkémt szerintem nagyon frankó, nagyon szép csak a gyári hurkatöltőt(kipufogó) kell lecserélni vmire mert az nem túl esztétikus, az enyém is teljesen gyári felszereltségű volt, akartam rá egy szép kipufogót de sehol nem találtam igazán kedvemrevalót, ami tetszik az aK5 ezrere létezik csak a rövid YOSI triovál, igy csináltattam olyat amilyen az elképzelésem volt.... mert egy rövid pici dob áll neki a legjobban (SZERINTEM)
Na szal nem használom amugy csak tod néha kigyorsításnál éles kanyar stb amikor leesik naon a forsulat 1 2 szer,meg ugye pirosnál ha lassan indulok..Amugy nem ott használon.Viszont iszonyat teccik hoyg 4000 töl megy mint akit segberugtak. De ilyesmi veled nem fordult még elö?Hogy kicsit hallod a vezérműláncot?De csakis kis fordulaton.Ja és lécci irj pontos elérhetőséget is köszke.Esetleg tell számot ha van.Köszke
Budapesttől 30 km Dorog, ott van egy nagyon profi műhely ahol "ráhangolják" a sport dobodat a mocira és ezen kívűl még sokmindent megcsinálnak neked ha kéred. Ha érdekel írhatok pontos elérhetőséget.
Ja és a gixxert (két személlyel pláne, de egyedül sem) haszáld nagyon 1000-1500-as fordulaton, nem arra találták ki!
Hali srácok.Meg szeretném kérdezni ugye én vetttem most egy gyönyörü Gixxer 750.Na mármost a sportdobot ami rajta van nem állítoták hozzá,és hogy tudtok e olyan helyet ahol ezt Budapesten faszán megcsinálják,nem koklerek.Ja és mégvalami a vezérmüláncnak ha 2 személyel megyek 1000 1500 as fordulatnál van kis hangja.Hogy ez most automatán állítja a feszességét vagy utána kell húzni,esetleg cserélni kell?(aszondták nekem 30000 ként illik)20000 km van a blokba és naon megkimélt ezért is csodálkozok.Lehet persze hogy ez normális nemtom elöre köszke a segítséget.
Hali
Nemrégen szereztem be egy GSXR750-et, 2001-et. Sajnos egy korábbi balesetemből kifolyólag nem bírja a csuklóm.
Ez előtt Hayabusám volt, azt bírta. Valami hasonlót kellene itt is kitalálnom.
Próbált már valaki LSL kormányt rárakni? Vagy superbike kormányt?
Bármilyen tapasztalat jól jön.
Köszi
Üdv
Nobby
Hali mitho irigyelek nagyon. Én még nem tudok gurulni, és van rá esély, hogy még a héten se fog sikerülni . Gondolom, hogy elkezdi szedni a tappancsát, ha húzod neki, csak persze óvatosan. A hengerfejről majd meglesz az információ (remélem) Én a fejidomot mondjuk, úgy vetem le, hogy az oldal idomokat is leszedtük (igaz hogy az idomaim mennek a fényezőhöz) Hát ez az olaj jó kérdés én végig kérdeztem már egy pár helyen, és mindig kaptam annyi ellenkező választ, hogy elmondani se tudom . Egy biztos félszintetikus 10W 40 és ebböl válasz.
hali
okt nagyon jó ahogy húzom neki egyből veszi a lapot és a nyúlcipőt
de még mindig nem csutkáztam meg még várok vele előbb megismerem a mocit. a hengerfejről még sajna nem sikerült semmit megtudnom (még nem érkezett válasz).
a fejidom amúgy hogy jön le? mert ma ki akartam cserélni néhány nem égő visszajelző égőt és egyszerűen nem fértem hozzá...
milyen olaj kell bele mert azt is kicserélem biztos ami biztos alapon
De az a dob nagyon teszik, a hangja milyen lehet.
http://www.prop-tech.hu
Nyitva: H-P 8-16:30-ig Szombat:8-12-ig Tel:33-521-460
Telefon:33-521-460
Mobil:30-267-0336
Fax: 33-521-461
E-mail cím: http://www.propose@vnet.hu
Megpróbálom a linket berakni, nézz körül az oldalon. Ha nem megy akkor majd adok tel számot.
Link:
http://www.shp.hu/hpc/hpc_member.php?azonosito=propose
Éles kanyar előtt rúgjál vissza 2-3 fokozatot.
A láncfeszítőt pedig nézesd meg.
Nekem is idén januárban volt szerencsém egy 1 éves 750-es vásárolni, szürke fekete színűt, egyébkémt szerintem nagyon frankó, nagyon szép csak a gyári hurkatöltőt(kipufogó) kell lecserélni vmire mert az nem túl esztétikus, az enyém is teljesen gyári felszereltségű volt, akartam rá egy szép kipufogót de sehol nem találtam igazán kedvemrevalót, ami tetszik az aK5 ezrere létezik csak a rövid YOSI triovál, igy csináltattam olyat amilyen az elképzelésem volt.... mert egy rövid pici dob áll neki a legjobban (SZERINTEM)
Choppert vagy cruisert vegyél...
A dobodat a Full-Gasnál belövik rendesen.
Budapesttől 30 km Dorog, ott van egy nagyon profi műhely ahol "ráhangolják" a sport dobodat a mocira és ezen kívűl még sokmindent megcsinálnak neked ha kéred. Ha érdekel írhatok pontos elérhetőséget.
Ja és a gixxert (két személlyel pláne, de egyedül sem) haszáld nagyon 1000-1500-as fordulaton, nem arra találták ki!
Jól hangzik.
Van erről valami bővebb info valahol? Gyári az eleje teljesen. Elfér egy emelt kormány?
Köszi előre is.
Üdv
Nobby
Én tudok neked csinálni magasított csutkakormányt, jóval olcsóbban mint az LSL.
20/3700966
Nemrégen szereztem be egy GSXR750-et, 2001-et. Sajnos egy korábbi balesetemből kifolyólag nem bírja a csuklóm.
Ez előtt Hayabusám volt, azt bírta. Valami hasonlót kellene itt is kitalálnom.
Próbált már valaki LSL kormányt rárakni? Vagy superbike kormányt?
Bármilyen tapasztalat jól jön.
Köszi
Üdv
Nobby
okt nagyon jó ahogy húzom neki egyből veszi a lapot és a nyúlcipőt
de még mindig nem csutkáztam meg még várok vele előbb megismerem a mocit. a hengerfejről még sajna nem sikerült semmit megtudnom (még nem érkezett válasz).
a fejidom amúgy hogy jön le? mert ma ki akartam cserélni néhány nem égő visszajelző égőt és egyszerűen nem fértem hozzá...
milyen olaj kell bele mert azt is kicserélem biztos ami biztos alapon
mitho milyen a kicsike, hogy megy, stb?