az enyém meg mehet műszakira májusban...még kell majd egy új gumi előre mert egy kicsit kopott aztán teljesen frankó lesz. majd próbálom sürgetni a dolgot nem ígérhetek semmit mert nagyon sok dolga van...
jó éjszakát mindenkinek és sok balesetmentes km-t!!!! vigyázatok magatokra és kerüljétek a szőke nőket kis autóval haveromékat is lerendezte egy...
A hengerfej meg majd meglesz, kösz előre is.
Hát a kicsikém most élet fel hétvégén a téli álmából . Igazából még darabokban van . Remélem hétvégén készen lesz fényezése is . És majd utána..
halihó
kezdem azzal h én is 17 éves vagyok és gixxerrel rohangálok.ahol csak akarom ott sereg el a betonon, 700 km-t mentem vele összesen szóval hamar ráérez az ember erre a jószágra és ami élményt nyújt az überfasza!!! ha ésszel csinálod semmi baj nem lesz de sztem gixerrel kezdeni életveszélyes (mondom ezt egy 125-ös után ) szerintem 400 is elég megtanulni motorozni normálisan utána mehet a nagyobb masina.
okt
tegnap volt itt az ismerős (szerelő) de most sem tudot nekem m it mondani a hengerfejről csak azt amit én is mondtam h az első szériás vízhűtésesnek előfordultak hengerfejproblémák,de megígérte h konkrétan utánanéz és megírja nekem e-mailben. bocs h csak ennyit tudok mondani neked 1,5 hónap után...
Ugyanebben a cipőben voltam én is tavaly tavasszal, akkor 125-ről nyergeltem 600RR-re -jogsi ohne - eszméletlen élmény volt , de sajnos meg is lett a nagy ugrás eredménye, ugyanis karamboloztam a vadiúj géppel . Utána újra kismotor meg autó -kárpótlásképpen- de most megint lesz szörnyeteg a garázsban egy K6 750-es. Azért mostmár némileg hidegebb és bölcsebb fejjel fogok ráülni. 1 szó mint 100 a javaslatom az, hogy inkább vmi kezdősebb járgányra kacsintgass, és tanulj meg motorozni mielőtt bajod esne...Másfél hónapig nem bírtam mozgatni a vállam a baleset után, de ez semmi, látni a vadúj 1000km-es gépet összetörve...na az jobban fájt... . Az csak ráadás hogy a bejáratás utáni szervizről jöttem haza...
keresnék K4 750hez fejidomot , jobboldali oldalidomot, jobb oldali kormánycsutkát, jobb oldali lábtartót fékkarral(600-asé is jó) szürke fekte színű előnyben cs-csaba@freemail.hu
az lesz rajta mert én is 50-esröl ültem át 750-esre. egy jo hosszu egyenesen probáld ki ahol senki sincs.
és tövig a gázt és beszarsz mint állat én is majdnem .
Hát, mindenesetre köszi az infót!
Azt hiszem h az lesz a legokosabb ha kipróbálok egyet, "oszt majd meglátjuk!
Ha halálfélelmem lesz rajta akkor talán elhalasztom ezt a kategóriát egy kis időre.
hát elég bátor vagy
de ha nem száll el az agyad akkor nemgáz, lehet ésszel is motorozni
az a baj, hogy az ember a motorn ülve máshogy gondolja, és hajlamos rácsavarni a gázt, és meglepetések érik - és nem mind1, hogy hány lóéerővel éri az a meglepetés
de te tudod, szeritnem egy 600-as is bőven sok elsőre
Ezek a dögök tényleg jól kezelhetőek, de iszonyat agresszíven reagálnak a gázra, fékre...egyáltalán mindenre!
Az enyémen sem kell húzni a gázt, elég rágondolni...
Tudnátok nekem azzal kapcsolatban infót adni h milyen a gsx-r750 első nagymotornak?
Olvastam h mások is ezzel kezdték.Én is ezt tervezem.
Nem vagyok őrült, nem akarok meghalni rajta - de ez vajon elég ahhoz h ekkora motorral kezdjek?
Előre is köszi!
hy!
miért van az hogy kipörgetem 4.-ik be 11000-ig utána váltok és csak 6000-nél kezd menni.
olyan mintha el lenne dugulva.tudtok vmi tanácsot adni?
benzinszürő merre van benne?
jó éjszakát mindenkinek és sok balesetmentes km-t!!!! vigyázatok magatokra és kerüljétek a szőke nőket kis autóval haveromékat is lerendezte egy...