Áááááá ez a hó s még mindig esik egyrészt jó mert inkább most essen mint márciusban akkor már gurulni akarok a géppel másrészt rossz mert sokat kell lapátolni. De fel a fejjel nyáron visszasírunk ebből a hidegből egy picit addig is jó hólapátolást és jó pihenést a mocikank
Kép nem mostani hanem 1 hetes kb de havas:D
Most tetem fel a dobot nem volt még használva menet közben csak úgy hogy felmelegítettem a mocit 80-90 fokra és megtúráztattam a durrogás csak akkor volt mikor majdnem leszabályzót és hirtelen visszaengedtem a gázt de akkor sem mindig
Amit említettél exup az hol található benne mert én csak a dobot vagyis a katalizátort vettem le ?
A durrogás nem zavar engem egyáltalán csak attól tartok hogy nehogy valaminek a rovására járjon
leírom kicsit bővebben: Először is kérdeznék hogy mikor durrog? télen, nyáron, reggel, este, stb..
Mivel tudni kell, hogy hiába állítod be nyárra precízre, hidegebb idősben, pl tavasszal vagy ősszel durrogni fog. Számít a külső hőmérséklet..
Aztán ugye jön a durrogás mértéke..Mindig durrog amikor elveszed a gázt, vagy csak a nagyobb mértékű gázreakciókra reagál?
Kárt nem tesz a motorban, ettől nem kell félni..
További kérdés az hogy a sportdob feltétele után mennyit mentél vele? Mert az ECU valamilyen szinten utána tud menni a dolgoknak, persze nem nagy mértékben.
Következő dolog: ki van-e kötve az exup. Ha nincs, a helyedben kikötném, és ezzel szerintem meg is oldanád a durrogást....
Egy olyan kérdésem lenne hogy tetem fel a mocira egy sportdobot és hogy szerintetek menyire lenne fontos beállításra elvinni mert ritkán visszadurrog ha nagyon pörgetem de ez teljesen nyitott a dob amúgy egy k7-es gsx-r ről van szó ?
Köszi előre is
Helló Tutis!Lenne egy kérdésem,hogy ami a pályaidomodba van első lámpa,olyat hol tudok venni,vagy mi annak a neve,mert keresem a neten napok óta de nemtalálok olyat!előre is köszi a választ!
cép cép... de nem suzuki:D amugy meg ez a kamera téma meg stb..:D tiszta én a robot. megnyomod a booster gombot aztán 230 nál hanyattesel:D fasza lehet. egyedül a kivetitős óra ami nagoyn bejön:D
Pfúúú bakker...nehéz az időtöltés íly téli napokon a laptopom nélkül...
Tegnap már motoros újságok olvasásával töltöttem az időm....eddig ezeket a neten olvastam, de most muszáj volt vennem párat.
Viszont két újságban is találtam cikket egy Kawa ZX10-es blokkal felszerelt szörnyetegről, ami kicsit fel van piszkálva és külön rendelésre kezdik el gyártani!
Néhány röpke kis adat a VAS-ról:
- Kawa ZX10R tuningolt blokk
- 280LE ,alapból 220LE a gép, viszont 180km/h felett aktiválható egy "booster mód", ami néhány másodpercre 280pacit enged a VAS-ra....
- 0-100 km/h-ra gyorsulás 2,9mp
- 0-200 km/h-ra gyorsulás 6,5mp
- 0-300 km/h-ra gyorsulás 13,9mp
- Végsebesség 320km/h FELETT!
- Teli tankkal 195kg-ot nyoma gép....
- Van benne még egy 10 fokozatban állítható kipörgésgátló, rajtautomatika, valéamint programozható sebességhatároló!
Mindezt bárki megkapja, akinek "A"-kategóriás jogsija van.....mégha az 1 napos is, akkor is.... ....
Az ára: 15,6 millió FT , mint egy DUKI Desmosedici RR
Ebben az árban benne van a tükröket helyettesítő kamera, aminek a képe a tankon elhelyezett kijelzőn jelenik meg....
Az aktuális adatokat,sebességet a plexire vetíti ki a gép...
Xenon LED fényszóró, valamint egy saját méretre szabott Held egyrészes bőrruci, csimma,kesztyű és egy X-lite X-701 Hazard bukó is.
Nem semmi summát kell kifizetni ezért, nem egy átlagos ember fizetésére szabták az árát az biztos....
Gratula a cííííp VAS-hoz!
Ha ez az első nagy VAS-ad, akkor nem is lesz más márkád soha, mert a SUZUKI-k HÁLÁS, KEZES ÉS NAGYSZERŰ gépek és nem lehet belőlük kiszeretni!
Szóval ÜDV A GIXER-CSALÁDBAN!
Hello mindenki! Csak gondoltam elmondom nektek is hogy tegnap végre sikerült megvennem életem eklső nagymotorját! Ez volt az álmom! Egy gyönyörű sárga gsx-r 600 k4-et !
Hát bizony nagyon király hangja van csak az a baj hogy mos már még jobban fáj hogy nem tudom használni a macimat