Valamelyikőtök lenne olyan rendes, hogy lemérné nekem a gépén ezt a pirossal megjelölt távolságot pontosan?
Az érdekelne, hogy egyezik-e a táv az én K7-esemmel.....
Köszönöm előre is!
A szilícium félvezetők 150 Celziust simán elbírnak.Ez a lapkára értendő.Az ember keze, 50-55 fokot bír fogni . De lehet fokozni az elvont hőt Alu lemez hozzá csavarozásával. De üzemszerűen 50C=semmi gond .
Nekem már volt olyan is nyáron, hogy annyira tapadt a gummám, hogy le kellett reggel öntenem az egészet Étolajjal (asszem napraforgó) , hogy ne legyen olyan unalmas a munkahelyig bejönni.......
Én azt tanácsolom, hogy ha a gummád 15 fokban megcsúszkál elöl-hátul, akkor vágd ki a picsába, mert az szar valamiért....
15 fok azért nem a világ vége.......én is városozok, de mondom a D209GP-m 5 fokban is úgy felmelegedett, hogy azon melegítettem a kezem megállás után......fassza langyos volt.....
15 fokban csak hosszabb távokon tudom bemelegíteni annyira, hogy valami komolyabb tapadást érezzek. Városban halál. Száraz 15 fokban még csak - csak használható, bár egy - egy fékezéskor iszonyatos csúszkálást játszok vele az úton.
Én is ezért kérdeztem tőle, hogy hogyan érti ezt a lámpás dolgot... .....mivel alapból be van kapcsolva.....egyedül az önindító benyomásakor kapcsolódik le....
Az annyira szar gumi, hogy még 15 fokban sem melegszik?
Nekem a 209GP csak az első pár méteren nem meleg, azután már elég jó.......volt olyan, hogy 5fokba jöttem haza és emléxem rá, hogy ahogy megérkeztem a kezem a hátsó gummán melegítettem, mert nem volt kesztyűm.....
Nekem csak esőben gáz, na akkor minden piros lámpánál elforgatom kicsit, mert még néha 3.ban is elforgattam.... ...mondjuk ez lehet az út fasza minőségétől is....
Sajnos nem fog összejönni tesó. Rohanás lesz a mai napom. Meló mindjárt, aztán go haza, kaja heggesztés páromnak, kimegyek elé a buszvégre, aztán megjövünk, kajálás, go másik buszra, go Győr, várakozás, go Ásvány, a többit megtartom magamnak. Csak, hogy érezd, nem vagy egyedül.
Miaz,hogy nem értik meg a csajok, hogy a motorért bármit?! Az én párom speciel teljesen megértő ezen a téren! Ráadásul támogat is. Na csókollak, alugyá'!
Ma esetleg valaki egy fesszabra seggrárakós mocijáratást bevállal?
Oszi: te azt mondtad, hogy neked ilyen 70-80 fokon kézzel elviselhető a fesszab hőmérséklete........
az enyém eléggé meleg már ilyenkor.....én nem tudtam kézzel elviselni, de faterom meg rá tette a kezét......
Akkor most forrónak kell lennie, vagy kézzel elviselhetőnek?
Pont ezért kerestem a múltkor gumát! Mert ilyen 10-en X ezer forintért egy kopott, ám de még használható guma jó lenne a téli és a tavaszi hónapokra, amikor még nem tudom bemelegíteni a gumit. Pár 1000Km-t még el lehet menni vele, aztán kukába vágni, visszarakni nyárra a Battlax-ot. Az meg nyáron már jó lesz. Csak most nem lehet használni 15 fok alatt a városban.
Annak a 209GP-nek esetleg majd nem akarod a hátsóját eladni? Első gummám még faííín lesz 2010-re, mert van rajta anyag még bőven....
Szép kis beszélgetés volt ez a tegnapi ddt-vel......de jó volt mert felvázoltatok egy-két szemléletet gumival kapcsolatban......így most mindenki eldöntheti, hogy melyik változat felel meg neki.
De mivel itt a fórumon kevesen vannak tele gubával......így szerintem sokan utcára a használt gummákat fogják választani.....
Ha tele lennék gubával, akkor én is újat vennék egyébként, de csak ha nagyon tele lennék......
Majd szerzek neki jó áron nyáron a 209gp-t 59-be vettem párba, racetec-et meg 50-ért vett cimbi párba újonnan. Szóval van gumi jó áron mindig, nem csak 1 gumis van a világon.
Amúgy a dot számmal is kár dobálózni, még brian is 50%-ban 3-4 évnél idősebb gumit árul, ezek újonnan is potom pénzért vannak. 40ért párba meg 35-ért párban így nyomta az új gumikat.. szóval imidzs-szint = 10%, mai nap csupa okosat kell mondanod hogy visszaépítsd Elsőként itt egy kérdés: első hátsó fékcső olajcserénél mennyi fékfolyadék fogy el?
Csak így lesz jó!