Szeva Doki!
Én is nem rég vetetem zselés aksit... (Unibat, modell: CBTX9-BS), és állt most heteket hidegbe indíítás nélkül és hibátlan,,,csak tipp...Kész a motorm, ha érdekel majd MSN-en leírom mik válétoztak, ill. cserélődtek... Megyek is még ilyen idő van beöltözök és gurulás.....
Ha nincs indítóáram feltüntetve, akkor a CCA értéket kell nézni, hogy minél magasabb legyen.
Hidegindító áram (CCA vagy EN) az az áramerősség érték, amelyet az akkumulátor problémamentesen le tud adni 30 másodpercen keresztül -18C hőmérsékleten úgy, hogy a feszültsége nem esik 7.2V alá. Ezért a magas CCA érték különösen hideg időben bizonyul hasznosnak.
Akkor megyek is és nézek egyet....
Jó az idő, pattanjon mindenki motorra....
Oszi, az enyémben már nem a gyári akksi van benne, gondolom az előző gazdája qrvára nem figyelt erre.....valami kínai csingi-csungi akksi van benne, ami ténylegesen 5 Ah -ás, mert megnéztem, vagy 5, valamennyi talán, de nem 9 Ah az FIXXX.
Szia!
14 900Ft volt az új akku. Ugyanakkora Ah értékűt vettem bele. Kódszám alapján, a hozzáértő szakemberek segítségével választottuk ki az új akkut. Fejből meg nem mondom neked, hogy mekkora az értéke, de a szervizkönyv úgy emlékszem taglalja. Amúgy ha erősebb akkut veszel bele (fizikiai méretei miatt SZINTE kizárt, hogy erősebbet tegyél bele.) akkor sem lesz gond. Azóta egyébként szépen indul a Beccyke.
Szia Szobacica!
Nagyon állat lett a rajz! Nem gondoltam volna, hogy sikerül normális fejet varázsolnod nekem, de hát mégiscsak összejött. Az orvos amúgy felsírt, mert átmentem a rajta motorral. Először csak a bukósisakot látta meg, aztán felmordult a motor. Megpróbált félreugrani, de már akkor is tudtam egyenesben tövig húzni a gázt.
Nagyon állat lett a rajz. Ma - holnap fel is dobom blogomra. Még csinálhatnál pár márkatársunkról, aztán akkor egy egész galériát tennék fel. Te kis szobahuszár.
Köszönöm MESTER a bíztató dííícséretet....