Ha idom nélkül akarsz motorozni, akkor valamivel még erősítsd meg, mert az úgy simán csak a kerülős tempót tolerálja...
De hogy is akarsz te motorozni?
Jogsi nélkül....eltiltva....
Köszi kerord az infót.... Én is megérdeklődtem és nekem is azt mondták, hogy meg lehet csinálni a búrát is....
Nem is olyan vészes áron polírozzák fel az egész VAS-at.... 5-6 ezer forint. Ennyiért megéri szerintem.
Na hali skacok!
A vas már majdnem kész!
A lámpát meg aműszerfalat kell még felrakni vhogy.
De a kérdés most a következő lenne.
A hűtő kiegyenlítő tartályát ha csak simán felrakjuk akkor nem fogja leszaggatni a szél így idomok nélkül?
fele km pályán megy bele a motorba, ha 8000-es fordulat alatt vagyok az azt jelenti hogy csak nézelődök
Erős igénybevételnek van kitéve a motor, igényli az olajcserét.
Én 4-500 km-enként szoktam olajozni a szűrőt , mert ugye a sportszűrőn az olajfilm végzi a munkát és nekem már a megadott intervallumon is szinte csont száraz a szűrő . Mondjuk használat függő hogy milyen időközönként kell olajozni illetve tisztítani . Közúti használatnál elég lehet 1000 km-enként olajozni ill. 4-5000 km-enként tisztítani.
Nekem az iridiumos nem ment el többet mint az előírt intervallum. Most sima két elektródást tettem bele és egyenlőre működik 2000km után. Ha hamarabb rossz lesz mint 12000 akkor újra iridiumos kerül bele.
Helló!
Aham! Én a mezei gyári dolgokkal operálok, ha neked speciálkütyük vannak benne, akkor az más tészta, ezek viszont többet is kibírnak mint egy normál szervízintervallum, feltéve, ha nem kap extrém terhelést a motor huzamosabb ideig, de akkor meg nemcsak alap dolgokat kell benne cserélni ! Gyertyánál a sűrű hőmérsékletváltozásból adódó anyagfáradás (öregedés) amire hivatkoznak, ezért kell 12000 km után cserélni, még akkor is ha külsőleg kifogástalan állapotban van!Pfff...Én ezt elfogadtam, bár szerintem is elmenne 2x annyit,csak akkor nem fogyna a gyertya! Te szoktad néha ellenőrizni az állapotukat?Én nem!3000 km enként olajcsere?Te tiltáson motorozol?
9500 km van a vasban, 1000-nél, 6000-nél volt olajcsere, viszont mivel pályáztam is, az olajat most lecserélem. Értelem szerűen olajszűrő csere is, ez alap. Levegőszűrő K&N van benne, 700 km-ént olajozás, 1500 km-enként tisztátás (mosás)
Szóval a motor maximálisan megkap mindent, csak luxusnak érzem egy gyertyát 9500 km után kikukázni. Főleg úgy hogy irridiumos gyertya van a k8-ban alapból. Olajat úgy terveztem 3000-3500 kmenként cserélek, szóval következő olajcsere 13ezernél lesz. Akkor akarom majd cserélni a gyertyát, remélem addig kibírja.. Régebben 24ezrenként cseréltek gyertyát, akkor se volt gond, nem nagyon gondolom hogy egy irridiumos gyertya ne bírna ki akár ennyit is, 50-60 ezer km-re kalkulálják ezeket.
Még annyit, hogy 12 ezrenként az olajon kívül olajszűrő, levegőszűrő, gyertyák amit cseréltetek, bár nem kellene mindíg, de ha az ember sokáig szeretné használni a méregdrága cuccost, azért megéri.
A tapasztalatom K7 nél, hogy a légszűrő, ha sok város van benne, ha nem, annyira mocskos ragacsos lesz, hogy azt megtisztítani szinte lehetetlen (kifújatásra gondolok), inkább csere 7-8000 Ft nem a világ, de az élettartam szempontjából előnyös!
Valamint minden olajcserénél szűrőcsere is! (Bár most az utolsónál csak olajcsere volt, de a szervízes ajánlotta, így belementem a dologba)Meg ha gyertyacsere van, akkor a légszűrőházat úgyis le kell bontani, igy a légszűrőt is egyszerűbb cserélni!
Ha idom nélkül akarsz motorozni, akkor valamivel még erősítsd meg, mert az úgy simán csak a kerülős tempót tolerálja...
De hogy is akarsz te motorozni?
Jogsi nélkül....eltiltva....
Napsütéses, esőmentes, egyenes utakat mára mindenkinek, aki nem melózik!
Hát ez rám nem vonatkozik... Meló hajnalig...
Nem is olyan vészes áron polírozzák fel az egész VAS-at.... 5-6 ezer forint. Ennyiért megéri szerintem.
A vas már majdnem kész!
A lámpát meg aműszerfalat kell még felrakni vhogy.
De a kérdés most a következő lenne.
A hűtő kiegyenlítő tartályát ha csak simán felrakjuk akkor nem fogja leszaggatni a szél így idomok nélkül?
Erős igénybevételnek van kitéve a motor, igényli az olajcserét.
2. Én sokat használom pályán a motort, szóval ott azért kap rendesen
Mi értelme van 700 km-ként újraolajozni?ezt még nem hallottam hogy kellene...én 2000-ként mosom és olajozom...ennyi
Joe
Remélem holnap megjön a " neue auspuff " kíváncsi vagyok már rá...
Aham! Én a mezei gyári dolgokkal operálok, ha neked speciálkütyük vannak benne, akkor az más tészta, ezek viszont többet is kibírnak mint egy normál szervízintervallum, feltéve, ha nem kap extrém terhelést a motor huzamosabb ideig, de akkor meg nemcsak alap dolgokat kell benne cserélni ! Gyertyánál a sűrű hőmérsékletváltozásból adódó anyagfáradás (öregedés) amire hivatkoznak, ezért kell 12000 km után cserélni, még akkor is ha külsőleg kifogástalan állapotban van!Pfff...Én ezt elfogadtam, bár szerintem is elmenne 2x annyit,csak akkor nem fogyna a gyertya! Te szoktad néha ellenőrizni az állapotukat?Én nem!3000 km enként olajcsere?Te tiltáson motorozol?
Szóval a motor maximálisan megkap mindent, csak luxusnak érzem egy gyertyát 9500 km után kikukázni. Főleg úgy hogy irridiumos gyertya van a k8-ban alapból. Olajat úgy terveztem 3000-3500 kmenként cserélek, szóval következő olajcsere 13ezernél lesz. Akkor akarom majd cserélni a gyertyát, remélem addig kibírja.. Régebben 24ezrenként cseréltek gyertyát, akkor se volt gond, nem nagyon gondolom hogy egy irridiumos gyertya ne bírna ki akár ennyit is, 50-60 ezer km-re kalkulálják ezeket.
A tapasztalatom K7 nél, hogy a légszűrő, ha sok város van benne, ha nem, annyira mocskos ragacsos lesz, hogy azt megtisztítani szinte lehetetlen (kifújatásra gondolok), inkább csere 7-8000 Ft nem a világ, de az élettartam szempontjából előnyös!
Valamint minden olajcserénél szűrőcsere is! (Bár most az utolsónál csak olajcsere volt, de a szervízes ajánlotta, így belementem a dologba)Meg ha gyertyacsere van, akkor a légszűrőházat úgyis le kell bontani, igy a légszűrőt is egyszerűbb cserélni!
Gyertyacsere kell!(szervízkönyv szerint mindenképp) 12.000 km -enként, de szerintem ezt Te is tudod!