Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Te Fiú! Egy mondaton belül nem összeillő szavakat használsz!
Eladni hivatalosan, csak a jármű törzskönyvével tudod a motorod, kölcsönadni? mondjuk egy vadidegennek? papíron?hogyan? A bank addig nem érdeklődik, míg fizeted a részleteket katonásan (mondjuk 100 hónapig csúszás nélkül...stb) de ez sem biztos.
Itt szerintem egyetlen hivatalos lehetőség van a hitelátvállalás, de erre a motorra nincs az az ember aki átvállalná tőled !
Szerintem ha továbbra is ebben gondolkodsz, elég ingoványos talajra lépsz, amiből csak rosszabbul jössz ki még ennél is!
Leslie -nek(ddt500 -nak...stb) igaza van (sajna)...!
De lehet még tökölni, ha valakinek sikerült kimászni valami hasonlóból azt szívesen olvasnám :)!
Küldj pár képet az e-mail címemre meg hogy mennyit kérnél érte!
fúú, bazze, nem volt rajtad kesztyű?
De ha úgy adom el hogy kölcsönadásival vagy üzembetartóival akkor a bank honnan fogja megtudni?
Elől a bal villaszár elgörbült vagy csak szétcsúszott nem tudom.
Helló!
Nem minden biztosítónál megy a betétlap automatikusan, hallottam olyan esetet is hogy összenézték a sérült járműveket, illl egyéb faszolások, de elméletileg (gyakorlatilag) működik, ez biztosítófüggő.
Ha van rendőrségi előélet, az már lehet megnehezíti a dolgot, mert a biztosító esetleg utánanézhet, de ebben nem vagyok biztos.
Tehát : talpraállít,megy tovább, közben részletfizet! :)
Hali! Na most akkor mi van ezzel a motorral? Mert ha eladod vagy eladhatod akkor érdekelne egyben az egész! Váz+ futómű is kapott?
Csak én sérültem de a rendőrt a mentők hívták akiket az autósok hívtak akik megálltak.
Hát akkor ezt elbasztad.
Minek hívtál rendőrt? Volt személyi sérülés?
A részleteket már leírtam egyszer de hogy tiszta legyen mégeggyszer röviden:)
Nagy tempó-kanyar-csúszás-rendőrség-jogsi nincs-büntetés 30000 eltiltás 1 év.
Szerinted így is megoldható a teherótós bácsival?
Innen már nincs mit kérdezned, használd a fejed, amit igazán a "hitelre motorvásárlás" v. legkésőbb a "hitelre vett motoron ész nélkül közlekedés" ELŐTT kellett volna.
Mert ha van betétlap van felelős és a felelős biztosítója kifizeti a talpraállítás költségeit. Természetesen ez kimeríti a biztosítási csalás esetét de mivel én nem ismerem a baleset részleteit ezért nyugodtan mondom. Teherautósoknak nincs bonus malusuk. Némi anyagi ellenszolgáltatásért cserében biztos beismeri a felelősségét.
Ami nem a tiéd, azt nem tudod jogosan átruházni. Ha pedig jogilag megtámadható, amit teszel, a bank meg fog támadni, amint tudomására jut.
A legális út valószínűleg a banktól megvásárlás kp-re, melyet követően azt csinálsz vele amit akarsz.
Ha érted, akkor érted, ha nem, nem: seriff=tulaj=bank, s. helyettes=üzembentartó=te. A magasabb rang létrehozhat alacsonyabbat, de magával egyenértékűt nem. Te mint helyettes, nem nevezhetsz ki másik helyettest.
A törzskönyv tökmindegy ki nevén van (bank v. a tiéd), ha a banknál van, mivel az elidegenítés joga azé, akinél van. Nyilván van benne váz és motorszám.
Olvasni arany.
Az miért kell?
Casco-m nincs
Szerezz egy betétlapot.
Hát ha lenne rá lehetőség akkor már felújítottam volna de sajnos ennek anyagi okai vannak
Szia Attila!
Aki azt mondja, hogy nem adhatod el annak sajna igaza van!
A Te esetedben, Én talpraállítanám (300-400-500E forint kb) és használnám tovább, közben fizetném a részleteket, mintha misem történt volna! (szerintem ha a bank tudomására jut a baleseted, egyoldalúan élhet akár az azonnali fennálló tőketartozás egyösszegű behajtásával (minden lehetséges eszközzel....bla).
Ha van törés casco-d itt nem tudom mennyit fizet a biztosító, Neked van valamennyi önrészed, + a fennálló tőketartozás maradéka (ez most jó sok ha CHF alapú a hiteled :( )
Szerintem tartsd meg, állítsd talpra, azt verj bele vagy 50.000 km -t szezon végéig! :) Na Pá!
Üzembentartóként sem adhatod el. Mint ahogy az albérletet sem adhatja el a bérlő.
Találtam egy srácok véletlen akinek (szerintem) donorba jó lett.
Neked hogy sikerült?
Nagy szopás. Egyben kell eladnod mindennel együtt, úgy jársz a legjobban. Én is úgy tettem. Mondjuk nekem mákom volt.
De mondjuk egyben üzembetartóival?
Amennyiben a motor a bank tulajdona (törzskönyvön a bank szerepel és/vagy náluk van), akkor eladni a blokkot jogilag annyi, mintha odamész az utcán egy idegen motorhoz és eladod belőle a blokkot...
K1-es blokkot többért árulnak. Az a blokk min. 250-300 000. Ennyire kevés km-el.