Szia!
Te Fiú! Egy mondaton belül nem összeillő szavakat használsz!
Eladni hivatalosan, csak a jármű törzskönyvével tudod a motorod, kölcsönadni? mondjuk egy vadidegennek? papíron?hogyan? A bank addig nem érdeklődik, míg fizeted a részleteket katonásan (mondjuk 100 hónapig csúszás nélkül...stb) de ez sem biztos.
Itt szerintem egyetlen hivatalos lehetőség van a hitelátvállalás, de erre a motorra nincs az az ember aki átvállalná tőled !
Szerintem ha továbbra is ebben gondolkodsz, elég ingoványos talajra lépsz, amiből csak rosszabbul jössz ki még ennél is!
Leslie -nek(ddt500 -nak...stb) igaza van (sajna)...!
De lehet még tökölni, ha valakinek sikerült kimászni valami hasonlóból azt szívesen olvasnám :)!
Helló!
Nem minden biztosítónál megy a betétlap automatikusan, hallottam olyan esetet is hogy összenézték a sérült járműveket, illl egyéb faszolások, de elméletileg (gyakorlatilag) működik, ez biztosítófüggő.
Ha van rendőrségi előélet, az már lehet megnehezíti a dolgot, mert a biztosító esetleg utánanézhet, de ebben nem vagyok biztos.
Tehát : talpraállít,megy tovább, közben részletfizet! :)
A részleteket már leírtam egyszer de hogy tiszta legyen mégeggyszer röviden:)
Nagy tempó-kanyar-csúszás-rendőrség-jogsi nincs-büntetés 30000 eltiltás 1 év.
Szerinted így is megoldható a teherótós bácsival?
Innen már nincs mit kérdezned, használd a fejed, amit igazán a "hitelre motorvásárlás" v. legkésőbb a "hitelre vett motoron ész nélkül közlekedés" ELŐTT kellett volna.
Mert ha van betétlap van felelős és a felelős biztosítója kifizeti a talpraállítás költségeit. Természetesen ez kimeríti a biztosítási csalás esetét de mivel én nem ismerem a baleset részleteit ezért nyugodtan mondom. Teherautósoknak nincs bonus malusuk. Némi anyagi ellenszolgáltatásért cserében biztos beismeri a felelősségét.
Ami nem a tiéd, azt nem tudod jogosan átruházni. Ha pedig jogilag megtámadható, amit teszel, a bank meg fog támadni, amint tudomására jut.
A legális út valószínűleg a banktól megvásárlás kp-re, melyet követően azt csinálsz vele amit akarsz.
Ha érted, akkor érted, ha nem, nem: seriff=tulaj=bank, s. helyettes=üzembentartó=te. A magasabb rang létrehozhat alacsonyabbat, de magával egyenértékűt nem. Te mint helyettes, nem nevezhetsz ki másik helyettest.
A törzskönyv tökmindegy ki nevén van (bank v. a tiéd), ha a banknál van, mivel az elidegenítés joga azé, akinél van. Nyilván van benne váz és motorszám.
Olvasni arany.
Szia Attila!
Aki azt mondja, hogy nem adhatod el annak sajna igaza van!
A Te esetedben, Én talpraállítanám (300-400-500E forint kb) és használnám tovább, közben fizetném a részleteket, mintha misem történt volna! (szerintem ha a bank tudomására jut a baleseted, egyoldalúan élhet akár az azonnali fennálló tőketartozás egyösszegű behajtásával (minden lehetséges eszközzel....bla).
Ha van törés casco-d itt nem tudom mennyit fizet a biztosító, Neked van valamennyi önrészed, + a fennálló tőketartozás maradéka (ez most jó sok ha CHF alapú a hiteled :( )
Szerintem tartsd meg, állítsd talpra, azt verj bele vagy 50.000 km -t szezon végéig! :) Na Pá!
Amennyiben a motor a bank tulajdona (törzskönyvön a bank szerepel és/vagy náluk van), akkor eladni a blokkot jogilag annyi, mintha odamész az utcán egy idegen motorhoz és eladod belőle a blokkot...
Te Fiú! Egy mondaton belül nem összeillő szavakat használsz!
Eladni hivatalosan, csak a jármű törzskönyvével tudod a motorod, kölcsönadni? mondjuk egy vadidegennek? papíron?hogyan? A bank addig nem érdeklődik, míg fizeted a részleteket katonásan (mondjuk 100 hónapig csúszás nélkül...stb) de ez sem biztos.
Itt szerintem egyetlen hivatalos lehetőség van a hitelátvállalás, de erre a motorra nincs az az ember aki átvállalná tőled !
Szerintem ha továbbra is ebben gondolkodsz, elég ingoványos talajra lépsz, amiből csak rosszabbul jössz ki még ennél is!
Leslie -nek(ddt500 -nak...stb) igaza van (sajna)...!
De lehet még tökölni, ha valakinek sikerült kimászni valami hasonlóból azt szívesen olvasnám :)!