Hi,
Nem üt, hanem kagylósra van kopva a felülete(tehát vékonyodik). Mikrométerrel mérhető a dolog.
0.012mm eltérés egy tárcsán belül már pulzálást okoz, 0,08 mm már érezhető rázkódás...
Tárcsacsere...
A véleményetekre lennék kiváncsi ugyanis tanácstalan vagyok.
Egy K2-es GSXR-em van és az első fékével van némi hiba. Fékezéskor (kis sebességnél is) szakaszosan fog a fék. Arra gyanakodtam, hogy üt a tárcsafék. Az érdekes az, hogy a tárcsa ki lett mérve és 0,05 századot üt csak. Mi lehet a hiba mert már a 3. szerelőhöz viszem és egyik sem tudott segíteni. Köszönöm előre is a válaszokat.
Szia,
Olajból Motul 7100 vagy 5100 10W40 4 liter,
olajszűrő Hiflofiltro vagy Mannfilter, vagy K&N(138-as kell bele),
légszűrőből gyárit(nem drágább mint a Hiflo),
hűtőfolyadékból PREVENT Autoglykol Extra P12.
Web shop innen is onnan is... Pl https://motoralkatresz.eu/motorok/suzuki/600/GSXR600/2007/
Sziasztok!
Csinálnék saját magam egy kis tavaszi karbantartást a mocin (K-7). Az olaj, olajszűrő, hűtőfolyadék, légszűrő lesz az áldozat.
Milyen márkákat javasoltok normál utcai használatra?
Mikkel van szerelve gyárilag tudja valaki? Legszivesebben ugyanazokat tenném bele abból nagy gond nem lehet :)
Ha nem akkor olajbol a Motul 4T 7100 néztem erről valami tapasztalat? A többi alkatrész viszont passz.
Honnan érdemes ezeket beszerezni valami bevált webshopot tudtok ajánlani?
A hűtőfolyadék cserének van valami trükkje vagy csak leengedem aztán mehet bele az új?
Ha olajszűrőt is cserélek elég lesz a 3L olaj vagy inkabb a 4L kiszerelest vegyek?
Előre is köszi a tpippeket és tanácsokat.
Szia Bogyika!
Te is itt vagy még? Neked van még motorkád, vagy már csak a strandpapucs maradt meg belőlük?
Korábban volt szép felhozatalod, de pár éve lemaradtam rólad.....persze, ha érted mira gondolok buzulás nélkül természetesen.
Bár nekem ebben a korban már mindegy, csak szeksz legyen, és az se baj, ha nő....
Volt asszem még K6 -od is vagy tévedek, az milyen (volt?)
Na üdvözöllek keményen, hogy a kikérgesedett gázmarkolatod csattogjon valamelyik minőségi illatos Repedés szájpadlásán szaporán.....,és hatékonyan!!!
Kezdődik a szezon, én már polírozom a koptatókkal bélelt latex búslakodóm......
Nálad már mocorog valami?
Csákány!!
Szia!
Én vadiújan vettem és jelenleg 160.000 km -nél tartok, még mindíg pöccre indul, és még szedi a lábát.
Ha figyelsz rá és mindíg az aktuális műszaki állapotánakmegfelelően bánsz vele a világból kimegy!
A motorja már kopott, de csak jókat tudok róla mondani.
Szia,
Semmi extra. Talán annyi, h a kuplungpálcát ne sokáig hagyd kihúzva. Meg nézd meg az első lánckerék anyáját nincs-e fellazulva.
Jobb idom le, ülések + tank le, légszűrőház le, injektorsor le, sok minden kiköt, aztán szelepfedél le...
Ha állítani kell, persze, a vezérlést is meg kell bontani...
Sziasztok!
Eladó 2db RIZLA fényezésű gsx-r idom. Egy gyári jó állapotú (80.000ft) és egy kínai után gyártott,ami sérült (30.000ft). Mindkét garnitúra csak egyben eladó. 305587768
Sziasztok!
Suzuki Gsxr K1-K3 ból pályaidomszettből megmaradt pár idom ha valint esetleg érdekene!
Egy kis festét ráfér mert az előrző tulaj nem valami igényesen festette le.
Kék Fehét tankidom 8000.-
Fekete tankodom 6000.-
Első sárvédő 5000.-
Sziasztok!Lenne két kérdésem,az egyik a mellékelt fotóval kapcsolatos,miszerint szeretnék egy szezon előtti alapos lánc tisztítást végezni,ami önmagában nem rejt titkot,viszont szeretném az első lánckerék alapos tisztítását is.Ehhez a művelethez gondolom ezt a deknit le kell szedni,van ebben valami ami "megleckéztethet"?A másik,ha elviszem szervízbe a Gsxr-t (K2 600)szelephézag állításra,mennyire nyúlnak bele?reményeim szerint csak légszűrő le,szelepfedél le,és ennyi???!!!Tévedek?,meg kell bolygatni a vezérlést is?Előre is köszönöm!
Sziasztok. K7 600. Jobbos tükröm lötyög... :( sajna olyan a garázsom hogy muszáj a tükröt behajtanom mindig... és kikopott a jobbos. Tehát normál kihajtott állapotban legalább 1 centit lötyög elég idegesítő nagy tempónál... néztem valamiféle szegecs van benne de nem tudom hogy lehet ezt javítani vagy lehet e egyáltalán? vagy vegyek egy uj/bontott tükröt? :( esetleg ötlet? köszi szépen
Szia!
Én nem rég vásároltam ugyan csak k6-ost. Nálam sokkal jobban hozzáértők vannak itt de amit tudok, leírom.
Tartós motor, általában előbb törik össze mint, hogy komoly baja legyen.
Két elismert gyenge pontja van. Egyik a fékmunkahenger ezt visszahívásban cserélik mindegyiken. A másik a feszültségszabályozó szinte mindben rossz. Erre is volt visszahívás de nem az összes motorra. Ezzel elégé mellé lehet lőni mert magával viheti a generátort is.
Ezeket leszámítva csak kopó fogyó. Ilyen km-nél a féktárcsákat érdemes nézni, meg, hogy mennyire volt karbantartva.
Zárójelben még annyit, hogy a sokat futottakban a gyári exup (Kipuban) szelep kikopik és sípol.
Sok sikert!
Ha csak az egyik üt nekem van egy első gsxr600 k3-as. Ha érdekel szólj.:)
Nem üt, hanem kagylósra van kopva a felülete(tehát vékonyodik). Mikrométerrel mérhető a dolog.
0.012mm eltérés egy tárcsán belül már pulzálást okoz, 0,08 mm már érezhető rázkódás...
Tárcsacsere...
A véleményetekre lennék kiváncsi ugyanis tanácstalan vagyok.
Egy K2-es GSXR-em van és az első fékével van némi hiba. Fékezéskor (kis sebességnél is) szakaszosan fog a fék. Arra gyanakodtam, hogy üt a tárcsafék. Az érdekes az, hogy a tárcsa ki lett mérve és 0,05 századot üt csak. Mi lehet a hiba mert már a 3. szerelőhöz viszem és egyik sem tudott segíteni. Köszönöm előre is a válaszokat.
Olajból Motul 7100 vagy 5100 10W40 4 liter,
olajszűrő Hiflofiltro vagy Mannfilter, vagy K&N(138-as kell bele),
légszűrőből gyárit(nem drágább mint a Hiflo),
hűtőfolyadékból PREVENT Autoglykol Extra P12.
Web shop innen is onnan is... Pl https://motoralkatresz.eu/motorok/suzuki/600/GSXR600/2007/
No, jó lett az a szar?
Csinálnék saját magam egy kis tavaszi karbantartást a mocin (K-7). Az olaj, olajszűrő, hűtőfolyadék, légszűrő lesz az áldozat.
Milyen márkákat javasoltok normál utcai használatra?
Mikkel van szerelve gyárilag tudja valaki? Legszivesebben ugyanazokat tenném bele abból nagy gond nem lehet :)
Ha nem akkor olajbol a Motul 4T 7100 néztem erről valami tapasztalat? A többi alkatrész viszont passz.
Honnan érdemes ezeket beszerezni valami bevált webshopot tudtok ajánlani?
A hűtőfolyadék cserének van valami trükkje vagy csak leengedem aztán mehet bele az új?
Ha olajszűrőt is cserélek elég lesz a 3L olaj vagy inkabb a 4L kiszerelest vegyek?
Előre is köszi a tpippeket és tanácsokat.
Te is itt vagy még? Neked van még motorkád, vagy már csak a strandpapucs maradt meg belőlük?
Korábban volt szép felhozatalod, de pár éve lemaradtam rólad.....persze, ha érted mira gondolok buzulás nélkül természetesen.
Bár nekem ebben a korban már mindegy, csak szeksz legyen, és az se baj, ha nő....
Volt asszem még K6 -od is vagy tévedek, az milyen (volt?)
Na üdvözöllek keményen, hogy a kikérgesedett gázmarkolatod csattogjon valamelyik minőségi illatos Repedés szájpadlásán szaporán.....,és hatékonyan!!!
Kezdődik a szezon, én már polírozom a koptatókkal bélelt latex búslakodóm......
Nálad már mocorog valami?
Csákány!!
Látom aktív vagy mint a Vezúv....motorozol még?
TL 1000? Család? GSXR1000? Gumicsizma? Szóval minden ok veled?
Puszillak!
Én vadiújan vettem és jelenleg 160.000 km -nél tartok, még mindíg pöccre indul, és még szedi a lábát.
Ha figyelsz rá és mindíg az aktuális műszaki állapotánakmegfelelően bánsz vele a világból kimegy!
A motorja már kopott, de csak jókat tudok róla mondani.
Köszönöm! :)
Semmi extra. Talán annyi, h a kuplungpálcát ne sokáig hagyd kihúzva. Meg nézd meg az első lánckerék anyáját nincs-e fellazulva.
Jobb idom le, ülések + tank le, légszűrőház le, injektorsor le, sok minden kiköt, aztán szelepfedél le...
Ha állítani kell, persze, a vezérlést is meg kell bontani...
Sztem 100 körül már lesznek dolgok amiket kell cserélgetni. Persze mint írtad is használat függő...
Generátor és fesszab hibája volt ennek.
Eladó 2db RIZLA fényezésű gsx-r idom. Egy gyári jó állapotú (80.000ft) és egy kínai után gyártott,ami sérült (30.000ft). Mindkét garnitúra csak egyben eladó. 305587768
Suzuki Gsxr K1-K3 ból pályaidomszettből megmaradt pár idom ha valint esetleg érdekene!
Egy kis festét ráfér mert az előrző tulaj nem valami igényesen festette le.
Kék Fehét tankidom 8000.-
Fekete tankodom 6000.-
Első sárvédő 5000.-
Én nem rég vásároltam ugyan csak k6-ost. Nálam sokkal jobban hozzáértők vannak itt de amit tudok, leírom.
Tartós motor, általában előbb törik össze mint, hogy komoly baja legyen.
Két elismert gyenge pontja van. Egyik a fékmunkahenger ezt visszahívásban cserélik mindegyiken. A másik a feszültségszabályozó szinte mindben rossz. Erre is volt visszahívás de nem az összes motorra. Ezzel elégé mellé lehet lőni mert magával viheti a generátort is.
Ezeket leszámítva csak kopó fogyó. Ilyen km-nél a féktárcsákat érdemes nézni, meg, hogy mennyire volt karbantartva.
Zárójelben még annyit, hogy a sokat futottakban a gyári exup (Kipuban) szelep kikopik és sípol.
Sok sikert!