Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!Tud valaki segiteni nekem,hogy hol találok K1 600-hoz gyetyapipat?!nem találok sehol!!lLégyszi segitsetek
Sziasztok srácok! Valakinek nincs elfekvőbe K1-3 vázvédője? Vevő lennék rá!
Szia!
Ha csak az egyik üt nekem van egy első gsxr600 k3-as. Ha érdekel szólj.:)
Hi,
Nem üt, hanem kagylósra van kopva a felülete(tehát vékonyodik). Mikrométerrel mérhető a dolog.
0.012mm eltérés egy tárcsán belül már pulzálást okoz, 0,08 mm már érezhető rázkódás...
Tárcsacsere...
Sziasztok!

A véleményetekre lennék kiváncsi ugyanis tanácstalan vagyok.
Egy K2-es GSXR-em van és az első fékével van némi hiba. Fékezéskor (kis sebességnél is) szakaszosan fog a fék. Arra gyanakodtam, hogy üt a tárcsafék. Az érdekes az, hogy a tárcsa ki lett mérve és 0,05 századot üt csak. Mi lehet a hiba mert már a 3. szerelőhöz viszem és egyik sem tudott segíteni. Köszönöm előre is a válaszokat.
Jah, a csere. Semmi extra, a vízpumpa alsó csövét le kell húzni, kifolyat(én átszoktam mosni desztvízzel) aztán mehet vissza és feltölt...
Szia,
Olajból Motul 7100 vagy 5100 10W40 4 liter,
olajszűrő Hiflofiltro vagy Mannfilter, vagy K&N(138-as kell bele),
légszűrőből gyárit(nem drágább mint a Hiflo),
hűtőfolyadékból PREVENT Autoglykol Extra P12.
Web shop innen is onnan is... Pl https://motoralkatresz.eu/motorok/suzuki/600/GSXR600/2007/
Szia Bogyesz,
No, jó lett az a szar?
Sziasztok!
Csinálnék saját magam egy kis tavaszi karbantartást a mocin (K-7). Az olaj, olajszűrő, hűtőfolyadék, légszűrő lesz az áldozat.
Milyen márkákat javasoltok normál utcai használatra?
Mikkel van szerelve gyárilag tudja valaki? Legszivesebben ugyanazokat tenném bele abból nagy gond nem lehet :)
Ha nem akkor olajbol a Motul 4T 7100 néztem erről valami tapasztalat? A többi alkatrész viszont passz.
Honnan érdemes ezeket beszerezni valami bevált webshopot tudtok ajánlani?
A hűtőfolyadék cserének van valami trükkje vagy csak leengedem aztán mehet bele az új?
Ha olajszűrőt is cserélek elég lesz a 3L olaj vagy inkabb a 4L kiszerelest vegyek?
Előre is köszi a tpippeket és tanácsokat.
helyi hülye vagy........biciklivel
Szia Bogyika!
Te is itt vagy még? Neked van még motorkád, vagy már csak a strandpapucs maradt meg belőlük?
Korábban volt szép felhozatalod, de pár éve lemaradtam rólad.....persze, ha érted mira gondolok buzulás nélkül természetesen.
Bár nekem ebben a korban már mindegy, csak szeksz legyen, és az se baj, ha nő....
Volt asszem még K6 -od is vagy tévedek, az milyen (volt?)
Na üdvözöllek keményen, hogy a kikérgesedett gázmarkolatod csattogjon valamelyik minőségi illatos Repedés szájpadlásán szaporán.....,és hatékonyan!!!
Kezdődik a szezon, én már polírozom a koptatókkal bélelt latex búslakodóm......
Nálad már mocorog valami?
Csákány!!
Szia Oszi!

Látom aktív vagy mint a Vezúv....motorozol még?
TL 1000? Család? GSXR1000? Gumicsizma? Szóval minden ok veled?
Puszillak!
Szia!
Én vadiújan vettem és jelenleg 160.000 km -nél tartok, még mindíg pöccre indul, és még szedi a lábát.
Ha figyelsz rá és mindíg az aktuális műszaki állapotánakmegfelelően bánsz vele a világból kimegy!
A motorja már kopott, de csak jókat tudok róla mondani.
Köszi szépen!
Sziasztok! Ha esetleg van valakinek elfekvőben egy k4es mocihoz fekete üléskúp, ès eladná csörgessen meg- 0630 2053647
Köszönöm! :)
Szia,
Semmi extra. Talán annyi, h a kuplungpálcát ne sokáig hagyd kihúzva. Meg nézd meg az első lánckerék anyáját nincs-e fellazulva.
Jobb idom le, ülések + tank le, légszűrőház le, injektorsor le, sok minden kiköt, aztán szelepfedél le...
Ha állítani kell, persze, a vezérlést is meg kell bontani...
Szia,
Sztem 100 körül már lesznek dolgok amiket kell cserélgetni. Persze mint írtad is használat függő...
Generátor és fesszab hibája volt ennek.
A karbikkal van valami. Nem szinkronizálni kéne, hanem beállíttatni a keverékszabályzó csavarokat, meg ultrahangos mosóban eltakarítani...
Sziasztok!
Eladó 2db RIZLA fényezésű gsx-r idom. Egy gyári jó állapotú (80.000ft) és egy kínai után gyártott,ami sérült (30.000ft). Mindkét garnitúra csak egyben eladó. 305587768
Sziasztok!
Suzuki Gsxr K1-K3 ból pályaidomszettből megmaradt pár idom ha valint esetleg érdekene!
Egy kis festét ráfér mert az előrző tulaj nem valami igényesen festette le.
Kék Fehét tankidom 8000.-
Fekete tankodom 6000.-
Első sárvédő 5000.-
Sziasztok!Lenne két kérdésem,az egyik a mellékelt fotóval kapcsolatos,miszerint szeretnék egy szezon előtti alapos lánc tisztítást végezni,ami önmagában nem rejt titkot,viszont szeretném az első lánckerék alapos tisztítását is.Ehhez a művelethez gondolom ezt a deknit le kell szedni,van ebben valami ami "megleckéztethet"?A másik,ha elviszem szervízbe a Gsxr-t (K2 600)szelephézag állításra,mennyire nyúlnak bele?reményeim szerint csak légszűrő le,szelepfedél le,és ennyi???!!!Tévedek?,meg kell bolygatni a vezérlést is?Előre is köszönöm!
Sziasztok. K7 600. Jobbos tükröm lötyög... :( sajna olyan a garázsom hogy muszáj a tükröt behajtanom mindig... és kikopott a jobbos. Tehát normál kihajtott állapotban legalább 1 centit lötyög elég idegesítő nagy tempónál... néztem valamiféle szegecs van benne de nem tudom hogy lehet ezt javítani vagy lehet e egyáltalán? vagy vegyek egy uj/bontott tükröt? :( esetleg ötlet? köszi szépen
Köszönöm szépen a segítséget!! mindenképpen hasznos volt amiket leírtál . :) remélem jó gépet fogok ki ! :)
Szia!
Én nem rég vásároltam ugyan csak k6-ost. Nálam sokkal jobban hozzáértők vannak itt de amit tudok, leírom.
Tartós motor, általában előbb törik össze mint, hogy komoly baja legyen.
Két elismert gyenge pontja van. Egyik a fékmunkahenger ezt visszahívásban cserélik mindegyiken. A másik a feszültségszabályozó szinte mindben rossz. Erre is volt visszahívás de nem az összes motorra. Ezzel elégé mellé lehet lőni mert magával viheti a generátort is.
Ezeket leszámítva csak kopó fogyó. Ilyen km-nél a féktárcsákat érdemes nézni, meg, hogy mennyire volt karbantartva.
Zárójelben még annyit, hogy a sokat futottakban a gyári exup (Kipuban) szelep kikopik és sípol.
Sok sikert!