Adott egy K5 600 Gixer.
Az elmúlt 2 évben nagyon keveset volt használva, a benne lévő benzin is régi volt már, amit természetesen lecseréltünk benne friss 95ösre.
Beindítás után amint a hőmérséklet elérte az 50-60 fokot, kis fordulaton, gázadásra elég hangos koppanó hang jött a blokkból. Ezután kapott 100as benzint, ami nagyrészt orvosolta a dolgot, de több mint 1000km megtétele után még most is fennáll a jelenség, igaz most 80 fok felett lehet hallani csak és a koppanás / csörrenés is sokkal kisebb, halkabb lett.
A blokk egyébként kevés km-es.
A videó nem sikerült valami jól, de 4-5 mp környékén hallható a dolog.
Valakinek valami ötlet, hogy mi lehet ez, illetve tapasztalat?
Sziasztok. Valaki találkozott olyan hibával hidegen hibálanul indul a motor de 80 fok felett nagyon nehezen indul, gázadás nélkűl nem, gázadásra van hogy elindul. Új gyertyák, kompresszió jó, szelephézag jó. Valakinek ötlet? K7 600 rol van szó. Köszi
Sziasztok! Van egy k7-es Gsx-e 600 asom és szeretnék venni rá 2 új ülést! Abban kellene a segitségetek h hol találhatnék vagy rendelhetnék ilyen vagy hasonló üléseket! Előre is köszönöm a választ!
Szia!
Elsősorban minél kevésbé és minél kevesebbszer legyen összetörve.
Jellemző típushiba a feszültségszabályozó tönkremenetele. Érdemes a késöbbi évjáratokhoz hasonlóan oldalra átépíteni.
A fékekre volt visszahívás. Pontosabban a felsőmunkahengert cserélik a levegősödési hajlam miatt.
Többi csak a kopó fogyó.
Sziasztok! Van K4 600 Gsx-rem. Olyan problémám van, hogy kissé magasra nőttem és nem tetszik ez a csutka kormány téma eddig csak egyenes kormányos motorom volt. LSL emelő kit-et nem szeretnék nagyon csúnya az én véleményem szerint viszont találtam egy olyan megoldást aminek talán verseny kormány a neve ami szélesebb lenne. Itt vannak a képek, hogy mire is gondolok pontosan. (előtte utána kép de lehet utána előtte kép attól függ h tölti fel :DD) Miután megnéztétek tud adni valaki valami infót honnan tudok venni hasonlót vagy bármi megoldást rá? Esetleg ha van valakinek ilyenje akkor kényelmesebb lett e vagy könnyebben irányítható?
Sziasztok!
Egy barátom szeretne tavasszal/tavaszig 600-750-es GSX-R-t venni, K4-K8-ig. A pénztárca ca. 1,5M vastag.
A kérdésem, hogy ezeknek van-e valami típushibájuk, amire érdemes odafigyelni vásárlás előtt? (Pl. mint 2003 előtti R6-nál a hüvelyrepedés).
Régóta motorozom, tőlem kért tanácsot, de én nem vagyok otthon ezekben.
Néztem már ígéretesnek tűnő 600-ast, megkíméltet... amiről a SZÜF portálnak köszönhetően kiderült, hogy az elmúlt 8 évben 5x fújták át valami miatt...
Szóval mire érdemes odafigyelni ezeknél, ha komoly a vásárlási szándék?
Köszi!
Sziasztok, egy olyan problémám lenne hogy hideg inditasnal felpörog körülbelül 4000-5000 fordulatra aztán pár másodperc múlva beáll szépen. Az előző tulaj cserélt rajta “gazpozicio” érzékelőt. Nem lett esetleg normálisan beállítva vagy más probléma lehet?
Adott egy K5 600 Gixer.
Az elmúlt 2 évben nagyon keveset volt használva, a benne lévő benzin is régi volt már, amit természetesen lecseréltünk benne friss 95ösre.
Beindítás után amint a hőmérséklet elérte az 50-60 fokot, kis fordulaton, gázadásra elég hangos koppanó hang jött a blokkból. Ezután kapott 100as benzint, ami nagyrészt orvosolta a dolgot, de több mint 1000km megtétele után még most is fennáll a jelenség, igaz most 80 fok felett lehet hallani csak és a koppanás / csörrenés is sokkal kisebb, halkabb lett.
A blokk egyébként kevés km-es.
A videó nem sikerült valami jól, de 4-5 mp környékén hallható a dolog.
Valakinek valami ötlet, hogy mi lehet ez, illetve tapasztalat?
Link:
https://drive.google.com/file/...