K7 idomokat még szezon elején elpasszoltuk, majd annak rendje és módja szerint rommá is törték, úgyhogy arról lemaradtál.
(BTW, miért passzolod el a mostani idomokat?)
A Brembo ügyben nyitott vagyok. Itt a tél, lesz időnk kiokoskodni.
Mondjuk ez sem áll messze a full szériától, noha már igyekeztem kicsit gatyába rázni az "összvér" állapotból, ahogy hozzám került.
- Mivel gyári 600-as telók kerültek bele előre, így azt Bájó mester okosította egy kicsit. Elvileg egy 10-es rugó kéne hátra a puhos testem és fa kezem miatt. Ez jött volna, amikor rommá törtem magam.
- kapott K8-as idom szettet a rátákolt K6-os helyett
- fém fékcső (Brembo pumpát adott hozzá N., az felkerült. Sztem egyel kisebb jobb lenne, azt könnyebb lenne adagolni. Ez beton, alig mozdul. Ez mondjuk egyéni ízlés dolga is.)
- Lucas TRW kormány. Ez sokkal jobban tetszik, mint a kiszélesített gyári.
- csináltattam sarokvédőket a no name lábtartókra, mert darálta a csizmám sarkát a lánc.
- geometriai módosítások elöl-hátul (titkos recept )
- PC III Ago-nál padozva, mert amit a hegy túloldalán műveltek hasraütés szerűen belepiszkálva a befecskendezésbe, az egy rettenet volt
Szóval a tied sokkal pöpecebb lesz tavaszra, de te jobban ki is tudod használni. Nálam az a kérdés, tudok e majd egyáltalán motorozni. Ha igen, a motor pont összeállt (rugót hátra még meglépem ha tudom használni a gépet), nekem nagyon jó lesz így.
Én is hasonló dolgok miatt nem akartam egyenlőre k9 ezret venni, vannak más fontos dolgok a motoron kívül. Az enyémet így nem sokkal kellett kipótolnom, annyit megért pluszban az ezres (még ha egy évvel idősebb is, igaz kmre meg kevesebb). Már alig várom, hogy hétvégén hazahozhassam.
Azért az FC Moton én szétnéznék még a helyedben, ott eléggé jó árak vannak, én is mindent ott vettem. Az, hogy melyik hamis melyik nem, nem tudom megmondani. Ennyi erővel azt írnak bele amit akarnak, sztem a címke nem bizonyít semmit. Gondolom van több gyáruk. Ha egyrészeset akarnék venni (a pályázás miatt lehet h fogok is), akkor ár értékben sztem ez a berik a legjobb: http://www.superzone.hu/php/up...
Nem az sajnos, pedig arra fentem a fogam... ez egy full széria... volt eddig...
Gondolom csak szappan hasznàlható a tusoláshoz...
Csak nehogy visszanyaljon a fagyiiii
Ha nem lenne a prioritási listán előrébb dolog akkor lehet hogy jövőre átülnék egy nagyobb gépre. De mivel jövőre valami 4 kerekű járgányt szeretnék magamnak mert arra is szükségem van és fontos is, ezért még biztos marad a kicsi. Ezért is lesz 110% os jövőre, hogy minden igényemet kielégítse továbbá majd kicsit előre gondolkodva könnyebben és rendben tudjam eladni. Persze csak 1 dolog hiányzik belőle még kb 60 lóerő amikor úg igazán mehetnékem van.
egyébként meg nekem elég. én kanyarodni szeressek arra meg pont ideális és ezt is brutálisan lehet vele.
mondjuk 2017 es szezonra már egy ezres lesz a szemem előtt ami cél
Köszi szépen! Rosszat nem hallottam rólad egyébként.
Sajnos én csak használtan engedhetem meg, régóta Alpinestars ruhát szeretnék. Amit kinéztem az egy Alpinestars GP Pro (125.000) ruha és abba Made in China van írva, ezért kérdeztem.Néztem egy nagyon szép Dainese (80.000) ruhát is, de az púp nélküli. A harmadik kiszemelt pedig márka szerint a személyes kedvencem, egy Arlen Ness (120.000) ruha, ami púpos, egyszer volt használva és ismerőstől venném! Igazából azért kérdeztem, mert arra gondoltam esetleg hamisítvány az Alpine ruha. Mit gondolsz?
Szia! Mgneztem, made in vietnam van beleirva (meg az h olaszban tervezve). Az enyem egy ketreszes atem, egyszer mar estem is benne, nem mondanam h tul jol birta. Mondjuk bajom teny h semmi nem lett. Ha van kerdesed batran irj, probalok valaszolni. Mindenem alpin, de lehet h kovetkezonek dainese ruhat vennek...
Azert azt jobban szeretem ha vki szemelyesen ismer, az az igazi :)))
Ne haragudj, hogy ideírok, de csak itt tudlak elérni! Láttam, hogy neked Alpinestars bőrruhád van. Azt szeretném kérdezni, hogy pontosan melyik modell és, hogy mi van a címkére írva Made in ..... ? Nagyon szépen köszönöm!
Egyébként hallomásból ismerlek már, mivel Makón fociztam régebben! :)
Kiss összegzés az eddigi tapasztalat alapján. IMÁDOM !
Ez idő alatt ( természetesen nem mindet én tekertem bele ) a kopó fogyó alkatrészeken kívül semmit-de semmit nem kellett benne cserélni!
Mindig megkapja a legjobbat ami jár neki, még hamarabb is mint kellene. Téli tervezett cserélendő alkatrészek listája: komplett vezérlést dobom ki belőle, lesz egy szelephézag ellenőrzés + injektor szinkron. Természetesen olajcserén + az ehez köthető dolgokon esik át a gép. Folyadékok cseréje minden ami létezik benne, fékbetétek + kap ismét egy szett új gumit jövőre. Inkább legyen benne "sok" kilóméter de az legyen igaz. Nem fogom soha visszatekerni, eladni majd egyszer nehéz lesz sajnos e miatt, mert a sok szakértő a megtett km-ert nézi és nem az állapotot. 45e el vettem de mikor megláttam stb mindent elárult magáról, nem is hiába hoztam el. Semmi de semmi baja a gépnek, olajfogyasztás gyakorlatilag 0, 5500 km ert alatt öntöttem rá 1 decit, azt is csak azért mert bántotta a szemem hogy 1mm a maximum alatt van Pálya használat mellet ez belefér. Atombiztos motor, nagyon jó fékekkel vázgeóval és motorkarakterisztikával. Fogyasztás 4,5-9.3 ig. Sose legyen rosszabb mocim a kicsi gixxinél
(BTW, miért passzolod el a mostani idomokat?)
A Brembo ügyben nyitott vagyok. Itt a tél, lesz időnk kiokoskodni.