Ebay-en 13e forintért vettem tavaly másikat angliából,vagy a szakszervízben feltöltenek egy másik szoftvert,ami nem figyeli az egr-t,mert vannak olyan országok,ahol nem kell.
Nekem is van.
Első forgalomba helyezés, NKH, Székesfehérvár, 2014.03.24., reggel 7.30. Kint áll a vizsgaállomások előtt 2 igazán patika motor, az én hatosom, és egy még annál is patikább kilences. Mivel én kopott gumikkal vettem a motort, ezért a szezonra készülve egy kifejezetten puha, tapadós, 4mm profilmélységű gumit, Pirelli Dragon Supercorsa-t szereltettem. A kilencesen bakelit keménységű, Isten tudja milyen márkájú gumi volt. Jön a vizsgabiztos, hogy mehetek. Ránéz a motorra, megrázza a fejét, hümmög, majd megszólal: "Nem kéne lecserélni már azt az első gumit? ... Meg a hátsót is." Nézek rá hatalmas, kikerekedett szemekkel: "Miért? Van vagy 4 mm profilmélysége." Azt mondja, hogy az oké, de nem ér ki a minta a gumi széléig. Biztos így elkopott.
Mondom neki: "Uram, nézzen utána nyugodtan, ennek a guminak soha nem ért ki odáig a mintája, már a gyártósorról így gurult le."
Aztán annyiban hagyta a témát. Körbefényképezte a motort, a gumikat is, megírta a papírt, már toltuk kifelé a motort, mikor monda, hogy "Várjanak csak." Odajött a motor mellé, és elkezdte simogatni a gumit, majd hümmögött, és mondta, hogy mehetünk.
Aztán a NAV-nál észrevettem, hogy elírta a műszaki adatlapon a motorszámot. Kihagyott egy karaktert. Mehettünk vissza. Bemegyek, mondom mi van. Azt mondja oké, kijavítja, de figyeljek már. Rákeresett a gumira, és nem talált olyat, aminek ne érne ki a minta a széléig. Mondom neki, hogy akkor nem jól keresett rá. Azt mondja dehogynem, és mutogatja a képet, hogy direkt lefényképezte a gumi típusát, és arra keresett.
És mit fényképezett le ez a szerencsétlen? "Pirelli 180/55 R/17" A keresési eredményekben még így sem talált olyan gumit, aminek nem ér ki a minta a széléig. Erre már igazán nem tudtam mit mondani...
üdv. eladó suzuki gsxr 600 k6-k7 hez eredeti japán idomok lámpákkal tükrökkel, hátsóüléssel, hátsó lábtartókkal, üléspúppal, ami a képeken látszik. 230 e ft. pestmegye harmincas 564 három 216
Közben megtalálta a bontós számát, vele beszélj, nála múltkor volt lábtartó, állítólag szép állapotban: 70/632-1829 Amit én vettem festeni kellett, de nem bánom, mert szebb lett, mint az új
Köszönöm, nekem leginkább a konzolra volna szükségem, mert az elgörbült és el is repedt! :(
A taposó meg a fékpedál még menthető állapotban van szerencsére!
Országúton nincs vele semmi baj meg városba se rottyan fel egyből. Csak ha már sokat tötyörgök vele. Csak az előzővel nem tapasztaltam ilyet. Bár az nem volt ilyen "új".
A sztorim hasonló:
körbejárkálja a vén fasz a motoromat, nézegeti, azt mondja "fiatal ember, ez a hátsó gumi nem lesz jó" kérdezem, h miért is?
Mondom a kopásjelző még nem látszik ki. Erre az öreg mert ki van repedezve a széle, mutogat a futófelületen, az oldalán a gumi csimbókokra, amik a megolvadt gumimaradványok pályázás után... Mondtam az öregnek, h amúgy a dot kód idei... ez nem jawa, h kirepedezett gumival járok, de mivel ilyen balfasz, h lovaskocsinak néz egy 1000-res GSXR-t, én inkább megyek máshova.
Műszaki vizsgán tudnak még a szerelő képesitéssel rendelkező emberkék komoly diagnózisokat felállitani..."Valahol folyik az olaj a motorbol a lánc már csapja a felnire" (Láncspray) Ismerős R1 én szerintük elvan fékezve a gumi középen...-Az nem a fékezéstöl van a hátsót szinte nem is használom.-Akkor az előzőgazdája csinálta de ezen látszik hogy ez elvan fékezve
Szia! Nekem is kicsit jobban melegszik, mint a többiek más márkájú sportmotorja, sztem ez normális. Azért ha most vetted én átnézetném egy szerelővel, nézze meg a szinteket, féket, stb, az a biztos. Normál menetben (150 körül) ha jól melékszem 84 fok körül szokott stabilan állni.
Volt ma két tehetséges vásárló jelölt megnézni a motorom. A vevő meg a "szerelő"-nek kinevezett vki. Kezdték azzal, h a farok idomon van egy 10 centi hosszú sérülés ahol leért az aszfaltra a csúszáskor és h ez nem volt a képeken fent. Mondom az lehet, de adok hozzá egy komplett farok idomot, még a 600as matrica is rajta van. De ami a legjobban tetszett, h mondja a "szerelő" h őt idegesítik ezek a kis olajfolyások. Kérdem milyen olaj folyás? Erre mutat az első lánckerék előtti részre Mondom az a láncról csapódott oda, de mind1
1.150ért még így is elvitték volna, mondtam 1.2 a nagyon alja, de annyiért nem kellett nekik. Nem mondtam már nekik h okosan vagytok, lejöttök 200kmt és 50ezer miatt nem vesztek meg egy műszakilag hibátlan motort.
Sziasztok friss K7-es tulaj vagyok. Olyan kérdésem lenne hogy városban eléggé melegszik a moci egy piros lámpás szakasznál simán felmegy 100 fokig is. Most még nincsenek is már azok a nagy melegek. Ez most szokásos ezeknél ? Előtte egy zx6-r em volt azzal nem volt ilyen "Problémám"
Első forgalomba helyezés, NKH, Székesfehérvár, 2014.03.24., reggel 7.30. Kint áll a vizsgaállomások előtt 2 igazán patika motor, az én hatosom, és egy még annál is patikább kilences. Mivel én kopott gumikkal vettem a motort, ezért a szezonra készülve egy kifejezetten puha, tapadós, 4mm profilmélységű gumit, Pirelli Dragon Supercorsa-t szereltettem. A kilencesen bakelit keménységű, Isten tudja milyen márkájú gumi volt. Jön a vizsgabiztos, hogy mehetek. Ránéz a motorra, megrázza a fejét, hümmög, majd megszólal: "Nem kéne lecserélni már azt az első gumit? ... Meg a hátsót is." Nézek rá hatalmas, kikerekedett szemekkel: "Miért? Van vagy 4 mm profilmélysége." Azt mondja, hogy az oké, de nem ér ki a minta a gumi széléig. Biztos így elkopott.
Mondom neki: "Uram, nézzen utána nyugodtan, ennek a guminak soha nem ért ki odáig a mintája, már a gyártósorról így gurult le."
Aztán annyiban hagyta a témát. Körbefényképezte a motort, a gumikat is, megírta a papírt, már toltuk kifelé a motort, mikor monda, hogy "Várjanak csak." Odajött a motor mellé, és elkezdte simogatni a gumit, majd hümmögött, és mondta, hogy mehetünk.
Aztán a NAV-nál észrevettem, hogy elírta a műszaki adatlapon a motorszámot. Kihagyott egy karaktert. Mehettünk vissza. Bemegyek, mondom mi van. Azt mondja oké, kijavítja, de figyeljek már. Rákeresett a gumira, és nem talált olyat, aminek ne érne ki a minta a széléig. Mondom neki, hogy akkor nem jól keresett rá. Azt mondja dehogynem, és mutogatja a képet, hogy direkt lefényképezte a gumi típusát, és arra keresett.
És mit fényképezett le ez a szerencsétlen? "Pirelli 180/55 R/17" A keresési eredményekben még így sem talált olyan gumit, aminek nem ér ki a minta a széléig. Erre már igazán nem tudtam mit mondani...
A taposó meg a fékpedál még menthető állapotban van szerencsére!
K6 600 Jobb oldali lábtartó konzolt keresek taposóval és fékpedállal együtt!
Van valakinek eladó?
Köszönöm a választ előre is!
Gixxer k2 600 ra keresnék fejidomot SOS.
Feketébe lenne a jegjobb de ha más szinű az se gond!
körbejárkálja a vén fasz a motoromat, nézegeti, azt mondja "fiatal ember, ez a hátsó gumi nem lesz jó" kérdezem, h miért is?
Mondom a kopásjelző még nem látszik ki. Erre az öreg mert ki van repedezve a széle, mutogat a futófelületen, az oldalán a gumi csimbókokra, amik a megolvadt gumimaradványok pályázás után... Mondtam az öregnek, h amúgy a dot kód idei... ez nem jawa, h kirepedezett gumival járok, de mivel ilyen balfasz, h lovaskocsinak néz egy 1000-res GSXR-t, én inkább megyek máshova.
Jöhet még majd a sok hülye vásárlóról a sztori...
Még a végén valami hibát talál benne. Lyukas lesz a hűtő!
1.150ért még így is elvitték volna, mondtam 1.2 a nagyon alja, de annyiért nem kellett nekik. Nem mondtam már nekik h okosan vagytok, lejöttök 200kmt és 50ezer miatt nem vesztek meg egy műszakilag hibátlan motort.