Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a tied meg a kinti budiba
Maradok sz egyes szamu verzional.
Hasznalom minden pillanataban vigyorogva elvezve motorkent jo sokaig.
Mig a te sarga csoriked mar reg marcangolt dogkent vegzi a ricsibontoban hatul a kintibudi mellett.
a motor egyben van, idomok hiányoznak róla, szóval biztos csúsztak vele.egyedül ez a heggesztés aggaszt kcisit. van skype-od?
amugy meg jobban jársz ha hásztályi szekeret csinálsz abból az ipari hulladékból......az alu részt meg be tolod az uj szekereden a Méhbe......kapsz érte 1 pár garast.......igy meg ihatsz 1 pohár buborék mentes icateát.....és ha szerencséd van még 1 fél szál dekket is találsz a kocsmai hamvödörbe.......csak hogy boldog legyen a napod
tuti hogy van tesőd mert magadba nem lehetsz ilyen hülye
Kifejezetten a celra nagydijas formatervezok altal megalmodott tokeletes idom es az erot,merevseget es szepseget egyesito vaz tokeletesen harmonizalo egyuttese nem egy rommazuzott hajdan talan sportgepnek gyartott klottgatyas oregotthonbol menekult ven csont akirol lehanytak a maradek plasztik szuvas maradvanyait.Majd egy rucskos teve seggebol elovakart majom kinaiak altal remalom ihlette guvadt doglegyszemeket ragasztott ra egy penzben szukos de izlestelensegben bovelkedo drogos siheder.
Na ez lett a tied.kivanja a benzin kulso hasznalatat ego gyufa mellett.
hát azért neked is érdekes a fejzet idomod.......mintha Yoda mester ketté fénykardozott feje lenne rajta.....erő nélkül és az a cső váz? egy 10X10-es házba simán be kötnék belőle a központi fütést
Jobb mint a struccszemu csorike gazcsovel az oldalan direk papucsban hasraesesre specializalva.
minőségi Wartburg motoros,MTZ lámpás,éces csirke fos szinü,esek-kelem mocika
Most is törött a motor vagy már megcsinálták?
A jobb oldali kép amit találtam motor, a bal oldali a netről leszedett kép. szinte ugyan olyan a heggesztés ezért fúrcsa nekem. és látod a jobb képen karcos a heggesztés
Ne támolyoglyon és lehetőleg egyenesen menjen.
Szerintem vizsgáltasd be egy szakszervízben.
És ha előben megnézem mire figyeljek oda. nekem az volt még a furcsa, hogy a heggesztés is karcos, mert ha heggesztve lenne akkor gondolom átfestik és nem marad karcos. vagy megint csúsztak vele....
Hát ha az ő 19 éves motorjában van 39e, akkor egy 9 évesben nyilván 20 alatt kell, hogy legyen.
Csúszás meg komplett eleje törött az azért más.....
Azt a darázsfejű hótolót inkább haggyuk.

Inkább egy kis minőség és szexi szépség kérem.

//s.cdnadcom.net/sm/forum_o/p/...


Hát 15-20.000 közt, mint minden tisztességes Magyar használtmotorban....
az is csak a bolti bevásárlás, és évi 2 Balatoni kirándulásból ment bele, de persze szigorúan a leállósávban 3000res fordulaton.
Ha már 15 éves a motor, akkor viszont nem szabad 10.000KM fölött megvenni, mert azt akkor biztos csak gyilkolták végig

/ /
az enyimbe minyá 60 ezer van és még is ugy szól mint 1 kis muslica
szobamotoros,

Ah az alsó, közép, felső tartományból kihagyjuk a közép tartományt, akkor igen
9 éves motorba mégis mennyi kilométer legyen?
Mekkora mánia ez a Km fétis.

Ha át van vizsgálva és minden jó akkor simán.
Ha szar akkor lehet 20e nél is szar.

Amúgy meg 20 perc és némi pénzért a kívánságnak megfelelő Km-t írnak be az órába.
Így nemmindegy?
Üdv mindenki!
Valakinek nincs jó állapotú jó árú k2-k4 -es eladó gsxr-600?

U.i:
Használt Kawasaki zxr 250 94' eladó :D

http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/64881/kawasaki-zxr-250

Va
lamint egy k4 50.000 km-el megéri vagy inkább felejtős?
Törött gépem volt az SV is meg a mostani is.
Bár a 675-ös szépen meg lett csinálva és inkább csak csúszott.
Ilyen töröttet alapból nem vennék mi a biztosíték hogy nem kapott a blokk és nincs rajta hajszálrepedés....