Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elég halovány marad még a gyári aztán majd jön a 6000 K xenon
De csak azért,mert ráülsz,a szemei kigúvadnak és az égre néznek.
gyere holnap fél 5kor a mol kutra és meg nézzük
hát igy az én tehen szemeim is világitanak
olyan srad a földön nincs ami 2002-es
Az úton sincs vele gond,bár néha koncentrálni kell az útminőségre,de olyankor nyomok refit.

Fűnyírás miatt ki kellett tolni a motort,mikor visszapakoltam,ez lett belőle.
Udv mindenki. Ma voltam megnezni egy sarad600 at es forgalmiban 2002 gyartasiev szerepel:O tipp h azt h lehet?
idomon kivülre is rakhatod a ketrecet
Fehérebb mint a gyári de úton is fasza ? :)
Üdv az uraknak...

Valaki nem tudja véletlen, hogy gsxr 600 (K1) Motornak hanyas Amperű biztosíték védi a hűtőventilátort ?
Azigen.
Zoli kinyírtad ezt a topicot
Én meg aszittem egy T150-esből ütötték ki a kuka szilentet.

Amúgy jó lenne csak én leszórnám azt az idétlen vasvázat meg felszórnék egy modernebb fejidomot és egy kis oldalsó hűtőtakarót kerítenék rá.
Meg egy jobb fordított futóművet.
















meg vázat,
blokkot,
segédvázat,
kerekeket cserélnék egy K5-6-7-8-9-10-11-12-13-as mittoménmire.
Akkor ez biztos valami drága szekrény lába,ha már rovátkolva is van Olyan ketrec is kéne,ami mögötte van,fő a biztonság. De olyan nem lesz,mert nem vágom szét az idomot. Na,ha más nem,ez is lehet egy példa a bukógombára.
rovátkolva van
Ugráltak az esztergán vagy ide csavarozták fel a kiegészítő hóéekét?
tessék
Ha tudna valaki,mutasson már jó bukógombát a motorhoz. Esztergáltatnék,csak nem tudom,milyet kéne LSL jól néz ki,meg minden,de nem kicsi?
Minek,jó az oda. Reggel csak rákötöm a motorra,aztán uccu neki
De legalább őszinte vagyok Miért baj az?
Dolgod végeztével normálisan tedd el akapákat! Olyan érzésem van, mintha bányába dolgoznál öccse