De azt ki lehet cserélni nem ?
Voltam egy szerelőnél, aki szokott javítani ilyen motorokat, és azt mondta, hogy meg tudják tekercseltetni a generátort.. már vitték ilyen problémával a motort, és megtekercseltette..(Állítólga.. nekem ezt mondta.. )
Nekem egy K1 es Gsx-R 600 om van, és az lenne a problémám, hogyha beindítom a motort, és ráadom a világítást nincs töltés.. Ha leveszem a világítást már 1500 - as fordulatnál tölt 14 volt al.. De mihelyst ráadom a világítást, semmi töltése sincs : ( szóval nem tudok este vele menni sehová sem..
Kérdeztem illetőket, és azt mondták, hogy vagy a feszültség szabályzó, vagy a generátor szokott baszakodni... Feszültség szabályzót tudtam kérni egy K1 esét, de ugyan úgy nincs töltésem világítással... Valaki járt már így ? tanácsokat várok, előre is köszönöm..
Szar lehet a kapcsoló.Szedd ki az izzót,nem fog indexelni.Majd vagy villamossági vagy szerezz egy másik kapcsolót tesztre.Ha avval műkszik nincs gond.
Ha nem akkor van,de nagy.
Szevasztok!
2004-es 600-as gixxeren volt valakinek olyan problémája, hogy indexelt, és azóta nem lehet kikapcsolni azt, sem pedig a másik oldalra jelezni. Ahogy ráadom a gyújtást megy az index, és nem tudom lekapcsolni. Itthon tudok vele csinálni valamit, vagy szigorúan motor elektromosságihoz vigyem?! Köszi :)
Ha esetleg valakit érdekel, van egy lsl bukógombám eladó. K8 600-on volt. Nem új(!), pici esztétikai hibája van, 1 csavar, és egy távtartó hiányzik. Mobilteló is érdekelne cserébe.
sziasztok valaki mondja már meg nekem hogy a 2002-es 600 as gsxr hány km-ert tud menni ha felvillan az üzemanyag jelző lámpa vagy hány liter benya van még benne olyankor
Voltam egy szerelőnél, aki szokott javítani ilyen motorokat, és azt mondta, hogy meg tudják tekercseltetni a generátort.. már vitték ilyen problémával a motort, és megtekercseltette..(Állítólga.. nekem ezt mondta.. )
Tanács:elkellene kezdeni szervízt keresni.
Nekem egy K1 es Gsx-R 600 om van, és az lenne a problémám, hogyha beindítom a motort, és ráadom a világítást nincs töltés.. Ha leveszem a világítást már 1500 - as fordulatnál tölt 14 volt al.. De mihelyst ráadom a világítást, semmi töltése sincs : ( szóval nem tudok este vele menni sehová sem..
Kérdeztem illetőket, és azt mondták, hogy vagy a feszültség szabályzó, vagy a generátor szokott baszakodni... Feszültség szabályzót tudtam kérni egy K1 esét, de ugyan úgy nincs töltésem világítással... Valaki járt már így ? tanácsokat várok, előre is köszönöm..
Ha nem akkor van,de nagy.
2004-es 600-as gixxeren volt valakinek olyan problémája, hogy indexelt, és azóta nem lehet kikapcsolni azt, sem pedig a másik oldalra jelezni. Ahogy ráadom a gyújtást megy az index, és nem tudom lekapcsolni. Itthon tudok vele csinálni valamit, vagy szigorúan motor elektromosságihoz vigyem?! Köszi :)
Ha kész lesz addig a hegesztés,akkor elgondolkozok a dolgon Nincs is olyan messze,legalábbis a Szlovák határ
Volt már valakinek problémája a másodlagos folytószelep villanymotorjával?
Mer nekem lelazult valmi forrasztás a nyákjáról!
Melódia van.
Azért a héten szakítok rád időt.
Elmehetünk egy kicsit csipegetni a csirkésedhez.
Létrának szólsz?