Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Végig Castrol Act Evo 4t 10W40 fost, 2x volt benne MOTUL 5100 v. mi. Most, mivel már eszi kissé a 10W40 -et, váltottam Castrol ActEvo 20W50 -re,nem épp ilyen pörgős motorba tervezték, de szabvány szerint beleönthető. Ebbe az olajba belenyomtam közel 4000 km -t, és nagyon jónak tűnik érzetre, váltó sokkal jobb lett (finomabb, nem csattog mint a fasz) valamint 3000 km -ig tiszta maradt a kipufogóvég, most kezdett el sárgulni (nálam ez jelenti az olajfogyasztást)Kicsit habzik, de eddig jó.
Vannak fotók, majd felteszek párat a csapágyakról.
Na csákány pöcsinzon!
Te gyárilag nem 1:00 mutat induláskor?
Szia!
18 ker Fáy utcában van egy Suzuki bontó, egy hívást megér, van nála választék.
Száma: 70/585-0436
szia egem is érdekelnének a képek és az is hogy milyen olajat használtál ennél a futásteljesítménynél ?
vettem,de mindig el hagyom
Vegyél már egy karórát a játékbótban mert KO leszek ettől.
csak az 1ik lábad ted le de téleg hány centi vagy?
gyerekek hagyuk a pi...ba,már póbáltam minden hogy,gyujtás elót nyomtam fojamatosan,semmi,gyujtással semmi,mind2 egy szerre,semmi mondom délbe leveszem az aksi sarut,és be lessz álitva a pontos idő,ha egyáltalán 12:00-át mutat
Hi! Eladó térdkoptatók!:http://www.kepesmotor.hu/ruha_...
Az a pitbull, marha.
Pitbike..vagy miafasz...az is menő...
ADJ és SEL gomb egyszerre történő hosszan tartó nyomása után elvileg el kell kezdenie villogni az órának.
Szabasd át az ülést cserélj kutyacsontot.Válassz másik gépet ami jobb.
Köszönöm MESTER!

Sziasztok lenne 1 nagy kérdésem és a segítségeteket várnám.vettem egy 2002-es 600-as gsxr t és hat elég neccesen ér le róla a lábam.Hogyan tudnám lentebb vinni a seggét anélkül hogy veszítene a menetstabilitásból?A közép telót már összehúztam amennyire lehet de szinte semmit nem értem el.Vele valami több kéne.előre is köszi
Szia!
Buffaló (muffaló) ortopédcipő!
Jaja....nekem bejött ez a gyújtásratétel közbeni gombnyomogatás mindenhez....biztos a villámhoz is az kell....
Sziasztok lenne 1 nagy kérdésem és a segítségeteket várnám.vettem egy 2002-es 600-as gsxr t és hat elég neccesen ér le róla a lábam.Hogyan tudnám lentebb vinni a seggét anélkül hogy veszítene a menetstabilitásból?A közép telót már összehúztam amennyire lehet de szinte semmit nem értem el.Vele valami több kéne.előre is köszi
Manualt szedd le a netről, abban biztos leírja mit kell nyomni a liba szemén....
A kulcs elfordítása előtt akkor kell nyomni a gombot ha a váltóvillámot akarod állítani. Szerintem.
Szia Bibcsi118gyökér!
Kezd izgalmas lenni...Ha simán be tudod állítani az órát, akkor csak szimpla kis gyökér vagy.......azzal, hogy gyújtás előtt megnyomom az alsó gombot azzal lehet, hogy csak magam szívatom, meg itt egy két fórumpondrót, de hát én nem tehetek róla, ezelőtt a motor előtt(600K7) csak egy ganajosvillám volt, azon meg nem voltak ilyen bonyolult dolgok... ,
hát lahat,de ugyan ugy van also felső gomb,és müködnek,kivéve az óránál
Akkor itt lesz a "gond" szerintem. Nekem K8 van,és azon úgy kell,ahogy írtam, de ezek szerint a K1 az már más tészta. Azért utána nézek, mert mst kíváncsi lettem