Szia!
Végig Castrol Act Evo 4t 10W40 fost, 2x volt benne MOTUL 5100 v. mi. Most, mivel már eszi kissé a 10W40 -et, váltottam Castrol ActEvo 20W50 -re,nem épp ilyen pörgős motorba tervezték, de szabvány szerint beleönthető. Ebbe az olajba belenyomtam közel 4000 km -t, és nagyon jónak tűnik érzetre, váltó sokkal jobb lett (finomabb, nem csattog mint a fasz) valamint 3000 km -ig tiszta maradt a kipufogóvég, most kezdett el sárgulni (nálam ez jelenti az olajfogyasztást)Kicsit habzik, de eddig jó.
Vannak fotók, majd felteszek párat a csapágyakról.
Na csákány pöcsinzon!
gyerekek hagyuk a pi...ba,már póbáltam minden hogy,gyujtás elót nyomtam fojamatosan,semmi,gyujtással semmi,mind2 egy szerre,semmi mondom délbe leveszem az aksi sarut,és be lessz álitva a pontos idő,ha egyáltalán 12:00-át mutat
Sziasztok lenne 1 nagy kérdésem és a segítségeteket várnám.vettem egy 2002-es 600-as gsxr t és hat elég neccesen ér le róla a lábam.Hogyan tudnám lentebb vinni a seggét anélkül hogy veszítene a menetstabilitásból?A közép telót már összehúztam amennyire lehet de szinte semmit nem értem el.Vele valami több kéne.előre is köszi
Sziasztok lenne 1 nagy kérdésem és a segítségeteket várnám.vettem egy 2002-es 600-as gsxr t és hat elég neccesen ér le róla a lábam.Hogyan tudnám lentebb vinni a seggét anélkül hogy veszítene a menetstabilitásból?A közép telót már összehúztam amennyire lehet de szinte semmit nem értem el.Vele valami több kéne.előre is köszi
Szia Bibcsi118gyökér!
Kezd izgalmas lenni...Ha simán be tudod állítani az órát, akkor csak szimpla kis gyökér vagy.......azzal, hogy gyújtás előtt megnyomom az alsó gombot azzal lehet, hogy csak magam szívatom, meg itt egy két fórumpondrót, de hát én nem tehetek róla, ezelőtt a motor előtt(600K7) csak egy ganajosvillám volt, azon meg nem voltak ilyen bonyolult dolgok... ,
Akkor itt lesz a "gond" szerintem. Nekem K8 van,és azon úgy kell,ahogy írtam, de ezek szerint a K1 az már más tészta. Azért utána nézek, mert mst kíváncsi lettem
Végig Castrol Act Evo 4t 10W40 fost, 2x volt benne MOTUL 5100 v. mi. Most, mivel már eszi kissé a 10W40 -et, váltottam Castrol ActEvo 20W50 -re,nem épp ilyen pörgős motorba tervezték, de szabvány szerint beleönthető. Ebbe az olajba belenyomtam közel 4000 km -t, és nagyon jónak tűnik érzetre, váltó sokkal jobb lett (finomabb, nem csattog mint a fasz) valamint 3000 km -ig tiszta maradt a kipufogóvég, most kezdett el sárgulni (nálam ez jelenti az olajfogyasztást)Kicsit habzik, de eddig jó.
Vannak fotók, majd felteszek párat a csapágyakról.
Na csákány pöcsinzon!