Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ásványanyaggal telebaszott, desztilált vizes
Egyik haveromnak szétugrott a váltója és az is a 6-al kezdte. Ne kínozd mert neki az összes fokozat elfogyott.
A higanyos is jó,vagy digitálisat kell vennem?
Sziasztok! Idén vettem egy 750K5-t és 2000km-er használat után ma vettem észre, hogy 6.ban nagyobb gázadásra a motor ugrik egyet! Valakinek valami tapasztalat? Mi lehet a baj? Váltó? Elég bosszantó! Aki talákozott már ezzel a problémával ne tartsa magában! Előre is köszönöm!
Tegyél bele lázmérőt!
Ééés lenne egy olyan kérdésem,hogy.. Abba a lyukba nem kéne valami? Egy csavar esetleg? Nem volt benne semmi,csak egy marék zsír (generátordekli mellett)
Na akkor én is rakok képeket.
Én is tekercseltetem a generátort.

Linkelem az oldal, hátha valakinek még szüksége lesz rá

http://indukcio.uw.hu
Nos egy vélhető ok az,hogy a tekercselés olaj-hőálló szigetelése elöregszik,és áthúz rajta a feszültség. Ezáltal letestel és mindig a feszültségszabályozóra gyanakodnak az emberek (néha néha az a ludas,de csak ritkán) mert az megy előbb tönkre. Én már hallottam több régebbi típusnál is ezt a problémát (GSX-R,CBR,VTR) és egy új tekercsel vagy újra tekercselés meg oldotta a problémát
Feszültségszabályzót már cseréltem, ugyan az volt a baja.. kivettem a generátort, 4 tekercs össze volt égve.. ez elég gyakori a Gsx-R eknél.. főleg a DRZ 400 as típusnál...Itt egy kép a generátorról.. Már folyamatban van a csere..

A youtube-on van egy videó egy 2008 as gsx-R ről, azon is lesült a generátor :D Pontos okát senki sem tudta még megmondani, hogy miért éghet le ...
Jól tudod, pont fordítva kéne.
Akksi nemigazán lehet, bár ha sokat basztatod rossz töltéssel elronthatja azt is. Elég valószínű, h a fesszabod hasalt ki, mert a generátortól érkező feszültséget már nem tudja 1enirányítani rendesen, és stabilizálni.
Fesszabra tippelnék első sorban, de lehet valami zárlatod is.
Igazából ki lehet mérni mindent. Generátor sztem nem lesz, mert ha az lenne menetzárlatos, vagy szakadt, akkor semmilyen töltésed nem lenne...
Akkó ne panaszkoggy.
Én most vettem.
Kell!
Kell neked spóóóórtgumi.
Dehogy füstöltem, csak elfogyott! Haza már kopásjelzőn motoroztam. Még egy Balcsi is kéne csere előtt.
Ha a motul gyártana benyát az is az lenne?
nem tudom milyen a Castrol én nekem minden folyadék a motorban Motul kivéve a benzin az OMV
Nagyonrég nincs.Az ára simán belecsusszant az SV-be................annak az ára meg hát másba.
Hát én budai úrigyerek vagyok ráadásul igazi macsó!
Zoli megvan még a ditech SR?
Veszek KB ilyet.Kiszeded.Le a nyereg huzatot a szivacsban kimélyíted neki a helyet és b eragasztod a zselé betétet.
Vissza a huzat s annyi.
Jóóól hangzik Vegyél szilikont,szedd ki a szivacsot,és töltsd fel azzal az ülést Nekem el kellett tüntetni a lyukat.. Akkor az egy jó kör volt. Lefüstölted a gumit a Szlovákoknál?
Általában egy darab 1 centis szivacsot ragasztanak fel,de van,aki még azt se.
Persze.............mindenképpen.
Bár az igazán machok csal egy centi szivacsra teszik az úri valagukat.
Budapesti lakos vagyok.
Valahol olvastam, hogy kemény üléspárnával jobban érezni pályán a hátsó kerék viselkedését, vajon ez igaz szerintetek, érdemes beszerezni egyet?