Sajnos még nincs vége...
Elvileg a szelepen kell majd állítani a kipufogónál, illetve a bowdenek feszességén. Sokszor kidobja a hibát (kiolvasva C00), viszont néha nem.
Beszéltem több emberrel, ez szokott lenni a leggyakoribb hiba ebben az esetben...
Hálló.
Bővült a cég kicsit, úgyhogy mostmár ruha, bukó, kipufogó, fék, lánc, olaj, idom, plexi, gumi és minden ami kellhet van nálunk. Itt találtok lapozható katalógust, márkákat.
Olcsók vagyunk és gyorsak :)
Jah, Kis_sala voltam :P
Kill swiccs...az nem Kill Bill tesója? ,
Nem semmi, ahogy itt hülyítitek egymást...
Mindenféle lámpákkal foglalkoztok ahelyett, hogy cibálnátok a nyelit a taligáitoknak...majd javitsa a következő gazdája a motort.... !
Először a képek alapján rövidre zárod a 2 sarut egy vezetékkel, majd ráadod a gyújtást a kulccsal, majd utoljára a kormányon levő megszakított kapcsolod "on" állásba, hogy a befecskendezés megtörténhessen.
Én 600-om néztem, működik, nem kell fosni tőle...
Elvileg a szelepen kell majd állítani a kipufogónál, illetve a bowdenek feszességén. Sokszor kidobja a hibát (kiolvasva C00), viszont néha nem.
Beszéltem több emberrel, ez szokott lenni a leggyakoribb hiba ebben az esetben...
Bővült a cég kicsit, úgyhogy mostmár ruha, bukó, kipufogó, fék, lánc, olaj, idom, plexi, gumi és minden ami kellhet van nálunk.
Itt találtok lapozható katalógust, márkákat.
Olcsók vagyunk és gyorsak :)
Jah, Kis_sala voltam :P
Tudjuk már mi a baja a paripának?
Még a végén visszaeszi azt gyökeret a fene és megint pofozkodunk egy hosszút.
Ahhoz meg fáradt vagyok.
Nem semmi, ahogy itt hülyítitek egymást...
Mindenféle lámpákkal foglalkoztok ahelyett, hogy cibálnátok a nyelit a taligáitoknak...majd javitsa a következő gazdája a motort.... !
Én 600-om néztem, működik, nem kell fosni tőle...