Igazából az első pártízezer km ami úgymond hozott érdekességeket nekem, aztán sokáig semmi, majd úgy 80000 km környékén már kiütközött a bátorság, törtem zúztam magam, mostmár csak arra figyelek hogy ne cibáljam ki a szemit, mert még "alaphasználat" mellett is kopik, mint a csokifagyi kánikulában...
Én a hátsó fej vezetékét rövidítettem, és utána akárhogy szigeteltem, mindig felvesz némi zajt. Ez úgy jelenik meg, hogy random mód kb. 80km/h felett elkezd jelezni, mintha mérnének...
Az első fej hirtelen talán ezeken látszik a legjobban, viszont az első képhez képest már előrébb kellett tennem...
Nekem is uailyen van fent...elől-hátul 1-1 fej, plexi alá az órára meg a vezérlőkonzol.
Az elsőnél vigyázz majd, mert ha hátrébb akarod tenni, hogy ne látszódjon annyira, akkor viszont beleér a sárvédőbe egy erősebb fékezéskor. (tapasztalat... )
Meg ami még fontos, hogy a vezetékeket, amik mennek a fejek felé semmiképp se vágd meg, vagy rövidítsd le!
Hát mer' mié' ne? Ki mondja meg neked, hogy ne?
Nem,de nem is izgat, jók ott a rendezvények, csak sok a köcsög, minek duzzasszam én is a számukat eggyel? he? ,
Az első fej hirtelen talán ezeken látszik a legjobban, viszont az első képhez képest már előrébb kellett tennem...
Nekem is uailyen van fent...elől-hátul 1-1 fej, plexi alá az órára meg a vezérlőkonzol.
Az elsőnél vigyázz majd, mert ha hátrébb akarod tenni, hogy ne látszódjon annyira, akkor viszont beleér a sárvédőbe egy erősebb fékezéskor. (tapasztalat... )
Meg ami még fontos, hogy a vezetékeket, amik mennek a fejek felé semmiképp se vágd meg, vagy rövidítsd le!
Hamar megvan a vége a 600 -nak ha mész vele rendesen! ,
Hattori vazzeg... Ilyen időbe bringázz inkább... Lényeg, hogy bajod nem let!
Ez itt a gond.
Ezt mondják a profik.
Nekem nem ér le a lábam.