Én motorral elugrottam Szigetszentmiklósra, a Bikini koncertre, nos, mindent megért az a látvány, ahogyan Bangó Margit a bikinisek előtt csapta az ívet.
Üdv!
Jelenleg 600 k4-emben Motul 5100 15w 50-es van. Páran mondták azt nekem hogy jó, de van aki azt is mondta hogy nem jó bele. A ti véleményetekre vagyok kíváncsi. Károsítom ezzel a motort, hogy ezzel az olajjal hajtom? Am. utcán használom a gépet.
A Dús Peti féle tényleg jó minőség.Vastagabb az anyag mint a Szlovák féle.Ha a gyári lámpával akarod fől rakni akkor elég pepecselős lesz.Viszont ha akarod én el cserélem az enyémet a telire.Én meg akarom szüntetni a lámpáimat.A fotóim között találsz amin látszik minden.
Csak sima r6 volt, nem csuktam le.. elkelt. Egy fékbetét szettem maradt belőle:)
Még egy kérdésem lenne, szerintem nagyon melegszik a gép, városban, főleg a nagy melegekben mindíg 100 C körül van a hőmérséklet, ha kicsit pörgetem visszább megy pár fokot. Ez normális? vagy vízpumpa?
Mivel nem annyira méretpontosak mint egy gyári idomszett vagy molyolsz vele és pontosan illeszted fúrod,csiszolod és szereled fel vagy csak felszórod ahogy van és zúzol.
Sziasztok!
Köszönöm a gyors válaszokat, mivel most is pályaidomom van, és az előző gépemen is az volt (r6) tudom, hogy a rögzítések teljesen másak mint a gyárinál. A kérdés inkább arra vonatkozott, hogy ha van tapasztalat felrakásban, hogy mennyire kinlódós felszerelni a különböző gyártók idomjait, illesztési/felfogatási pontok mennyire vannak ott ahol lenni kell, milyen az anyagminőség, miből van (szövet/paplan, mennyire repedős vagy rugalmas a gyanta), ilyesmi.
Más kérdés, gyári kipuffom van, exup szelep kikötve nyitott állásban, a hangja nem rossz, de a régi nyitott akrához képest karcsú.. valaki szedte már ki a katalizátort? azzal lehetne egy kicsit hangolni:)
széles utakat!
Felfogatási pontokban máshogy illeszkednek a pályaidomok, mint a gyári idomszettek, ráadásul a lámpák, meg faszomtudja miknek a helyét jól meg kell nézni, mivel nincs mihez illeszteni - valami ilyesmit meséltek a nagyok.
Tutis pályaidomját ismerem, neki Dúzs Peti csinálta. Párszor már kapott a motor egy-két esést, a jelek szerint bírja rendesen. És ez már önmagában is értékes reklám.
15W-50-est csak akkor érdemes használni, ha pályázol, vagy sűrűn hazsnálod felsőbb tartományban a mocit.
Utcára ajánlottabb a 10W-40, nem véletlenül.