Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is az utóbbit használom, sőt, lehet áttérek az 5W-40-re is, mivel közelegnek a hidegebb idők.

15W-50-est csak akkor érdemes használni, ha pályázol, vagy sűrűn hazsnálod felsőbb tartományban a mocit.

Utcára ajánlottabb a 10W-40, nem véletlenül.
Kösz a választ. Csak igazából emiatt a 15w50 miatt aggódok,mert hát legtöbben 10w40-et raknak bele.
Én motorral elugrottam Szigetszentmiklósra, a Bikini koncertre, nos, mindent megért az a látvány, ahogyan Bangó Margit a bikinisek előtt csapta az ívet.
Semmi baja nem lesz tőle!
Üdv!
Jelenleg 600 k4-emben Motul 5100 15w 50-es van. Páran mondták azt nekem hogy jó, de van aki azt is mondta hogy nem jó bele. A ti véleményetekre vagyok kíváncsi. Károsítom ezzel a motort, hogy ezzel az olajjal hajtom? Am. utcán használom a gépet.
Haller! k6/600 ba miféle olajat csepegtessek? Vmi jófélét ajánljatok légyszi! kösz
Gödöllőn.................utánfutó rendszámmal és paráztam a yard miatt.
Innen is szép estét mindenkinek!

Mi csapattunk egy jó kört a Krikivel szombaton. Ki merre járt ezen a forró hétvégén?
szép estét : )

újra itt vagyok !
Melyikre?
Lőjj nekem egy e-mailt, pont hétfőn megyek esztergályoshoz! Részletek ott!
Brékó brékó..................valaki mintha foglalkozna olcsó emelőszemmel?
M6-ost is tud csinálni?
Elado téli Áron.gyönyörü álapotban!
A Dús Peti féle tényleg jó minőség.Vastagabb az anyag mint a Szlovák féle.Ha a gyári lámpával akarod fől rakni akkor elég pepecselős lesz.Viszont ha akarod én el cserélem az enyémet a telire.Én meg akarom szüntetni a lámpáimat.A fotóim között találsz amin látszik minden.
SV is................csak hát ez gixxer.Ennek jó a 100 is.
akkó jóó:)
az r6 80-90 fok között volt hasonló körülmények közt, ezért volt kicsit furcsa..
Nóóóóóóórrrrrrrmmmmáááááliiiiiis.
Normális
Normáális.
Csak sima r6 volt, nem csuktam le.. elkelt. Egy fékbetét szettem maradt belőle:)
Még egy kérdésem lenne, szerintem nagyon melegszik a gép, városban, főleg a nagy melegekben mindíg 100 C körül van a hőmérséklet, ha kicsit pörgetem visszább megy pár fokot. Ez normális? vagy vízpumpa?
R6R-ed volt? És maradt a fékrendszeredből valami alkatrészed?
Mivel nem annyira méretpontosak mint egy gyári idomszett vagy molyolsz vele és pontosan illeszted fúrod,csiszolod és szereled fel vagy csak felszórod ahogy van és zúzol.
Sziasztok!
Köszönöm a gyors válaszokat, mivel most is pályaidomom van, és az előző gépemen is az volt (r6) tudom, hogy a rögzítések teljesen másak mint a gyárinál. A kérdés inkább arra vonatkozott, hogy ha van tapasztalat felrakásban, hogy mennyire kinlódós felszerelni a különböző gyártók idomjait, illesztési/felfogatási pontok mennyire vannak ott ahol lenni kell, milyen az anyagminőség, miből van (szövet/paplan, mennyire repedős vagy rugalmas a gyanta), ilyesmi.
Más kérdés, gyári kipuffom van, exup szelep kikötve nyitott állásban, a hangja nem rossz, de a régi nyitott akrához képest karcsú.. valaki szedte már ki a katalizátort? azzal lehetne egy kicsit hangolni:)
széles utakat!
Szia!
Itthon Dúzs Péter gyártja a kezdetektől fogva a pályaidomokat,hívd fel biztosan tud neked olyat adni amilyenre szükséged van!Űdv: Kutya72
Csaó!

Felfogatási pontokban máshogy illeszkednek a pályaidomok, mint a gyári idomszettek, ráadásul a lámpák, meg faszomtudja miknek a helyét jól meg kell nézni, mivel nincs mihez illeszteni - valami ilyesmit meséltek a nagyok.

Tutis pályaidomját ismerem, neki Dúzs Peti csinálta. Párszor már kapott a motor egy-két esést, a jelek szerint bírja rendesen. És ez már önmagában is értékes reklám.