Olyan problémám lenne hogy ha 6.ba megyek és húzatom ki a motort 208nál rángat egyet és visszahúz ,nem megy tovább. De viszont ha 5be pörgetem ki akkor simán megy tovább teszem 6ba 215nél és semmi baja. Mi lehet a probléma oka ? A műszerfalon mit jelent az olaj és vízfok mérő jele alatt az FI ?
Ez igaz de az e-bay még sem az, hogy másnap besétálsz a Ricsi bontóba és hozzád vágnak egy deklit bagóért. Egy K6-7 600-750-re mindent találsz gombokért. E-bay meg rossz esetben 2-3 hét.
Most hogy beleástam magam a témába rájöttem hogy átlagos japán alkatrészekből áll az egész.A fék gyakorlatilag egy gsxr-é.Futómű sanszos hogy egyezik a japán sportgépekével.A gázkar konkrétan az SV é.És még sorolhatnám.
Viszont ritka az tény.
De ez csak akkor lesz téma ha pályázni akarok.Ahhoz meg úgy is sok pénz és még több szabadidő kell.
Egyszer láttam de azt a dögszállító hozta le. Valami elektromos hiba volt. Én nem erőltetném. Biztos jó motor de kevés van belőle ezért nincs se tapasztalat, se bontott alkatrész, se szakértelem stb. Én többek közt azért vettem 08-as ZX-10R-t mert 4 ismerősöm is ilyennel pályázik elég komolyan (Vida Tibi, Frits Attila, Ágó, Bezzegh Tyű) és ha egyet köhint a gép van kit hívni+van náluk egy tonna alkatrész ha pofára esek ami elég gyakori.
De persze a te dolgod.
Najó a fehérnemű azért rajtam is van............becsípné a zipzár az elefántormányt ha nem lenne.
Amúgy ha lenne pénzem és hajlandóságom tuti daytonával tenném.
Remélem nyertél!