Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zsubaby:
a zongoráról úgyse fogod látni... a géped tökeit már autópályán is szorongatni fogja az új kisgixx...
Nem csak az hogy randa, de hogy hoool van.
Nem kell heggesztesi szakembernek lenni, hogy eldontsuk, EZ RANDA.
Remelem ez lesz a legnagyobb baja :)

Nem mugy mint pl a k5 1000 vaztoreses esetek...
(sajat szememmel is lattam egyet )
hát ilyet még egy elsős víz-gáz fűtés szerelő is hegeszt
Szerintem csak úgy "szemrevételezéssel" nem lehet eldönteni egy hegesztés minőségét (szélsőséges esetektől eltekintve). Nyilván más hegesztőgéppel dolgoznak, aminek a végeredménye esetleg a szemnek nem olyan tetszetős, de a végén egy szakító szilárdság vizsgán vagy egyéb kontroll vizsgán nyilván tudnia kell produkálni ugyan azokat az eredményeket. A motorja a Suzukinak pedig mindig is legendásan a legerősebb és legnyomatékosabb minden kategóriában. Nem mondom hogy jobb lesz a K6 600 mint az R6 pályagépe, mert még egyiket sem próbáltam, de én a Suzukira fogadnék.....
Ha úgy lesz ahogy írod hogy az olcsóbb változat az idei lesz akkor pedig már le is van győzve!

Most sajna menem kell, ha írsz majd holnap válaszolok.
"szép"
balagee, igen, meg még jópár apróság. Pl. itt a vázhegesztés, az egyik kiállított 750-esről, hát szerintem elég mellbevágó az elhelyezése és a minősége is.

Igen, jövőre lesz ez az új "pályagép", meg az R6S, ami a jelenlegit (vagy a tavalyit) takarja!
A ronda vaz heggesztesre gondolsz?
Igen az elegge zavart engem is... De a forma es a szinek jok lettek.
Ezt most igazán nem is értem.... két hatszázasa van a Yamahának??
Balagee, sajnos a szép munka az nem igaz, baromi igénytelen részletei vannak. Kár érte.
Vitéz, én ültem az új R6-oson, és iszonyat, szerintem az utcán az elég gyilkos lehet (az üléspozíciója durvább mint a 99-es R1-esemé, pedig az nem semmi).
Erős a gyanúm, hogy a Yamaha ezzel megint dobott egy nagyot, hogy lesz egy drága aduász hatszázasuk pályára, és lesz egy olcsó hatszázasuk, ami pályán is megállja a helyét!
En nem vagyok suzuki manias, de az uj modellek nagyon szepek.
Szep munka, remelem jo is lett a moci. Jovore kiprobalom ha lehet :)
Es majd egy K7-re benvezek :)
Nem tudom, ebbe most ne menjünk bele, lehet hogy nincs is objektív különbség köztük csak egy kis karakterisztika béli eltérés. (Kinek mi fekszik jobban). Az biztos hogy ez a két gyártó megint ellépett az összes többi konkurenstől, minden téren.
Hát, az új R6-ot nem valószínű hogy leveri jövőre, legalábbis pályán!
Sajnos a sárga-fekete nem volt kint - vagy nagyon eldugták. Mindenesetre mi nem találkoztunk ezzel a színnel, egyik modellnél sem.

Tényleg gyönyörű!!! :-)))
2005-ben 1000ccm-ben 2006-ban minden kategóriában tarol a GSX-R a sportmotorok között. Az R6 az egyedüli ami tartja a lépést.
Sárga feketében nincs képed a 750-esről?
Egyébként itt van néhány kép addig is, gyönyörű lett, (pláne a kipufogó):

mi az az internet cím?
hadan lessem mán meg én is
Oda nem kell eljutnia, azt tudja most is.
Azért lassan csak eljutsz oda, hogy te vagy a farok...
na jó 70 csak.
a termékek 90%-ánál te farok!
Hol "nincs egy kurva kép" te szerencsétlen?
nem mindenki a varratokat nézi, mint Te. ennyi. az infó elérhető a magyar oldalon is, aki eddig nem nézte a .com-ot ennyi volt a cél.

lehet. ez is egy vélemény. amibe én beleszarok.

annyi köze, hogy az adott oldalon van mit nézni legalább, még ha javaslatodra csak messziről érdemes. de amit te csinálsz vezetsz azt meg messziről sem lehet nézni mert azon még egy kurva kép sincs. annyi köze van hozzá.

tudom hülye vagyok, meg te az okos. hajrá. csókollak.
üdv Zsunak is!
Dehogynem lehet, szokás szerint hülyeségeket beszélsz!
És mi köze is van ennek ahoz, hogy igénytelen a GSXR-ek kidolgozása?