Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól köszi,várom a tavaszt...
... vagy bejössz hozzánk, és választasz abból a cirka 6-7 fajtából, ami van!
vagy autósboltban veszel rá valami laposat.
a mondeoé nagyon kis szép :o)
Remekül! És te?:)
Szia,
hogy vagy?
Én a pályaidomra vettem a louis-ban olyan indexet, aminek nincs szára, és lapos. Fel is lehet oldali öntapival ragasztani, de oda is csavarozhatod.

Fogyasztásom 9-10 liter utcán, de ez nem mérvadó, mert én tépem neki, és nem nagyon váltogatom el 2-3 fölé általában.
Kozuton 6.5-8.5 liter. Palyan 11-12 liter. BP-en varosban 9-10 liter.
Még valami:
k4-k5-nél tudtok valami olyan index-et ami nem ez a rusnya kilógos fajta?
Mennyit eszik a masinéria nálatok közúti használaton?
Üdv Mindenkinek!

Februárra időzített frissítés miatt kérnék tanácsot. Gix 600 K4 a kiszemelt áldozat, aztán már dobok is le róla mindent, ami pályára nem kell és "kivonom a közúti forgalomból".
DE!!!
Annyira siralmasnak találom a hazai kínálatot és olyan megbízhatatlannak, hogy az tragédia. Tudtok tanácsokat adni, mire figyeljek különösen, a K4-es 600-nál? (Alapvető dolgokat tudom: tengelytáv mérés, féktárcsák, betétek, szervízkönyv stb. stb...) Az apróságok érdekelnének, főként tulajdonosok tapasztalatai.

Röhej:néztem egy sárga-feketét, amelyik állítólag csúszott volt, de kijavított a sérülés. Nagy betűkkel írta a srác, hogy NEM TÖRT a gép csak csúszott. De akkor vajon miért volt fehér az első felni és a hátsó fekete???

Ha valaki esetleg Suzi szalonban dolgozik és majd tudna segíteni a gép lekérdezésében, azt nagyon megköszönném. Biztosítóban van ismerős, a leinformálásnak az a része menni fog.

Ha esetleg kéne, itt a mail címem: rafair@epselectronics.com

Minden tanácsot szívesen fogadok.
Előre is köszi!
állítsd határozottan, hogy l volt zúzva! :o)) s mondj egy pofátlan árat!
szarvason voltunk megnézni nem hiszem hogy a hollosék haverja lenne. meg akkor nem magánként árulná hanem betolja egy suzuki kereskedésbe.
ez meg egy sima autokereskedésbe van, mert résztulajdonos abban a gyerek.aszem.
Vigyázz, nehogy a hollósék cimbije legyen a srác! Haveromnak eladtak olyan ezres gixxert, hogy megkímélt karcmentes szervizkönyves blabla stb és otthon kiderült a napi km-számláló 2500zal többet mutatott, mint az eredeti.
Meg gyorsulósmotor volt kissé beültetve de ez nekik nem tűnt fel.
van benne igazság de .... nemtom lehet ez lesz, de asszem holnap benézek a holoshoz.
haverom akarja, mert beszmítaná a gyerek a kocsit , ezeket megnéztem gyári gumi, éppen hogy a féktárcsáról lekopott a gyári szin, semmilye nincs karcolva, minden csavar( lábtartónál)stb az érintetlennek tűnik.
egyedül a hayabusa jelű matricáknak van olyan furcsán kifehéredve a széle, mintha el lett volna ragasztva, meg az hogy a tank is lakkozott és a bal oldalidomon alul, vagy vmi kis műanyag hiba vagy gitt folyás szerintem a festék alatt.
de a tank agasztt engem főleg hogy emlékeim szerint nem volt lakkozva, meg az a kis matrica nincs ott a tankon az tűnt fel először.

mert nem akarunk ugy járni mint a 2 el ez előtti hogy Belme ur elfelejtette elmondani hogy törött volt a motor anyira hogy a tankk is hegesztve volt, meg kikerült belől az ac előtti finom szürő ami álatl a rozsda darabka belement az injectionba azt 1 nap ráment mire ki lett takaritva.
Igazad van. Én csak a Mo-i használtimport jellegzetességeiből indultam ki. :)
warning matricát sokan leszedik... ne ez legyen az alap.
menj el autókereskedő, akinek van mérője, oszt nézesd meg azzal. mint itt a neten vakon legyünk okosak! :o)
Nem, én úgy emléxem ott is ugyanott kellene lennie hasonló matrinyának a betöltő felett.
Mellesleg ha valóban karcmentes motort akarsz origi km-rel akkor a szürkeimport gépeket jól nézd meg! Gyári gumik? Fékbetétek? Kinti szervizkönyv?
Kevés a karcmentes import gép, sztem 95%-uk töröttként hozza be.
ilyen izé hülyegyereké a motor, hogy a haverok vettek motort akkor ö is vett azt most meg nem használja és el akarja adni.
csak emlékeim szerint az előzöeknek nem volt lakkozva a tank, meg a betöltö fölött gyárilag van ilyen warnings matrica az sincs ezen.
az lehet esetleg hogy a németek máshogy matricázzák, vagy hogy a német busa eltér valamibe esetleg?
mert németből való eredetileg a busa.
Én is úgy tudom a Suzuki lakkozza a tankot és a matrinyát. A Kawa nem..legalábbis a 636nál.
3600 elég gyenge...
mert eddig amiket én néztem azok nem voltak emlékezetem szerint, és a jobb oldalidomon elég gyanusnak tűntn a matricázás, mintha már javítva lett volna. de 2 éves lesz a moci oktoberben van benne 3600 km és csilli villi állapot csak ez szúrt szemet,
le van.
hallo suzukisok a segítségeteket kérném.
adott egy hayabusa és a tank az alapfényezésen kivüél le van lakkozva, nem lehet érezni a 2 szin közti udrást, én ugy tudom hogy nem lakkozák pluszba le az egész tankot.
jól tudom vagy tévedek????

valaki segítsen aki ért hozzá akár suzukis akár nem.
Hidd el ha valaki akkor te biztosan nem járnál rosszul abban a szituban!