Februárra időzített frissítés miatt kérnék tanácsot. Gix 600 K4 a kiszemelt áldozat, aztán már dobok is le róla mindent, ami pályára nem kell és "kivonom a közúti forgalomból".
DE!!!
Annyira siralmasnak találom a hazai kínálatot és olyan megbízhatatlannak, hogy az tragédia. Tudtok tanácsokat adni, mire figyeljek különösen, a K4-es 600-nál? (Alapvető dolgokat tudom: tengelytáv mérés, féktárcsák, betétek, szervízkönyv stb. stb...) Az apróságok érdekelnének, főként tulajdonosok tapasztalatai.
Röhej:néztem egy sárga-feketét, amelyik állítólag csúszott volt, de kijavított a sérülés. Nagy betűkkel írta a srác, hogy NEM TÖRT a gép csak csúszott. De akkor vajon miért volt fehér az első felni és a hátsó fekete???
Ha valaki esetleg Suzi szalonban dolgozik és majd tudna segíteni a gép lekérdezésében, azt nagyon megköszönném. Biztosítóban van ismerős, a leinformálásnak az a része menni fog.
Ha esetleg kéne, itt a mail címem: rafair@epselectronics.com
szarvason voltunk megnézni nem hiszem hogy a hollosék haverja lenne. meg akkor nem magánként árulná hanem betolja egy suzuki kereskedésbe.
ez meg egy sima autokereskedésbe van, mert résztulajdonos abban a gyerek.aszem.
Vigyázz, nehogy a hollósék cimbije legyen a srác! Haveromnak eladtak olyan ezres gixxert, hogy megkímélt karcmentes szervizkönyves blabla stb és otthon kiderült a napi km-számláló 2500zal többet mutatott, mint az eredeti.
Meg gyorsulósmotor volt kissé beültetve de ez nekik nem tűnt fel.
haverom akarja, mert beszmítaná a gyerek a kocsit , ezeket megnéztem gyári gumi, éppen hogy a féktárcsáról lekopott a gyári szin, semmilye nincs karcolva, minden csavar( lábtartónál)stb az érintetlennek tűnik.
egyedül a hayabusa jelű matricáknak van olyan furcsán kifehéredve a széle, mintha el lett volna ragasztva, meg az hogy a tank is lakkozott és a bal oldalidomon alul, vagy vmi kis műanyag hiba vagy gitt folyás szerintem a festék alatt.
de a tank agasztt engem főleg hogy emlékeim szerint nem volt lakkozva, meg az a kis matrica nincs ott a tankon az tűnt fel először.
mert nem akarunk ugy járni mint a 2 el ez előtti hogy Belme ur elfelejtette elmondani hogy törött volt a motor anyira hogy a tankk is hegesztve volt, meg kikerült belől az ac előtti finom szürő ami álatl a rozsda darabka belement az injectionba azt 1 nap ráment mire ki lett takaritva.
warning matricát sokan leszedik... ne ez legyen az alap.
menj el autókereskedő, akinek van mérője, oszt nézesd meg azzal. mint itt a neten vakon legyünk okosak! :o)
Nem, én úgy emléxem ott is ugyanott kellene lennie hasonló matrinyának a betöltő felett.
Mellesleg ha valóban karcmentes motort akarsz origi km-rel akkor a szürkeimport gépeket jól nézd meg! Gyári gumik? Fékbetétek? Kinti szervizkönyv?
Kevés a karcmentes import gép, sztem 95%-uk töröttként hozza be.
ilyen izé hülyegyereké a motor, hogy a haverok vettek motort akkor ö is vett azt most meg nem használja és el akarja adni.
csak emlékeim szerint az előzöeknek nem volt lakkozva a tank, meg a betöltö fölött gyárilag van ilyen warnings matrica az sincs ezen.
az lehet esetleg hogy a németek máshogy matricázzák, vagy hogy a német busa eltér valamibe esetleg?
mert németből való eredetileg a busa.
mert eddig amiket én néztem azok nem voltak emlékezetem szerint, és a jobb oldalidomon elég gyanusnak tűntn a matricázás, mintha már javítva lett volna. de 2 éves lesz a moci oktoberben van benne 3600 km és csilli villi állapot csak ez szúrt szemet,
hallo suzukisok a segítségeteket kérném.
adott egy hayabusa és a tank az alapfényezésen kivüél le van lakkozva, nem lehet érezni a 2 szin közti udrást, én ugy tudom hogy nem lakkozák pluszba le az egész tankot.
jól tudom vagy tévedek????
valaki segítsen aki ért hozzá akár suzukis akár nem.
a mondeoé nagyon kis szép :o)
hogy vagy?
Fogyasztásom 9-10 liter utcán, de ez nem mérvadó, mert én tépem neki, és nem nagyon váltogatom el 2-3 fölé általában.
k4-k5-nél tudtok valami olyan index-et ami nem ez a rusnya kilógos fajta?
Februárra időzített frissítés miatt kérnék tanácsot. Gix 600 K4 a kiszemelt áldozat, aztán már dobok is le róla mindent, ami pályára nem kell és "kivonom a közúti forgalomból".
DE!!!
Annyira siralmasnak találom a hazai kínálatot és olyan megbízhatatlannak, hogy az tragédia. Tudtok tanácsokat adni, mire figyeljek különösen, a K4-es 600-nál? (Alapvető dolgokat tudom: tengelytáv mérés, féktárcsák, betétek, szervízkönyv stb. stb...) Az apróságok érdekelnének, főként tulajdonosok tapasztalatai.
Röhej:néztem egy sárga-feketét, amelyik állítólag csúszott volt, de kijavított a sérülés. Nagy betűkkel írta a srác, hogy NEM TÖRT a gép csak csúszott. De akkor vajon miért volt fehér az első felni és a hátsó fekete???
Ha valaki esetleg Suzi szalonban dolgozik és majd tudna segíteni a gép lekérdezésében, azt nagyon megköszönném. Biztosítóban van ismerős, a leinformálásnak az a része menni fog.
Ha esetleg kéne, itt a mail címem: rafair@epselectronics.com
Minden tanácsot szívesen fogadok.
Előre is köszi!
ez meg egy sima autokereskedésbe van, mert résztulajdonos abban a gyerek.aszem.
Meg gyorsulósmotor volt kissé beültetve de ez nekik nem tűnt fel.
egyedül a hayabusa jelű matricáknak van olyan furcsán kifehéredve a széle, mintha el lett volna ragasztva, meg az hogy a tank is lakkozott és a bal oldalidomon alul, vagy vmi kis műanyag hiba vagy gitt folyás szerintem a festék alatt.
de a tank agasztt engem főleg hogy emlékeim szerint nem volt lakkozva, meg az a kis matrica nincs ott a tankon az tűnt fel először.
mert nem akarunk ugy járni mint a 2 el ez előtti hogy Belme ur elfelejtette elmondani hogy törött volt a motor anyira hogy a tankk is hegesztve volt, meg kikerült belől az ac előtti finom szürő ami álatl a rozsda darabka belement az injectionba azt 1 nap ráment mire ki lett takaritva.
menj el autókereskedő, akinek van mérője, oszt nézesd meg azzal. mint itt a neten vakon legyünk okosak! :o)
Mellesleg ha valóban karcmentes motort akarsz origi km-rel akkor a szürkeimport gépeket jól nézd meg! Gyári gumik? Fékbetétek? Kinti szervizkönyv?
Kevés a karcmentes import gép, sztem 95%-uk töröttként hozza be.
csak emlékeim szerint az előzöeknek nem volt lakkozva a tank, meg a betöltö fölött gyárilag van ilyen warnings matrica az sincs ezen.
az lehet esetleg hogy a németek máshogy matricázzák, vagy hogy a német busa eltér valamibe esetleg?
mert németből való eredetileg a busa.
adott egy hayabusa és a tank az alapfényezésen kivüél le van lakkozva, nem lehet érezni a 2 szin közti udrást, én ugy tudom hogy nem lakkozák pluszba le az egész tankot.
jól tudom vagy tévedek????
valaki segítsen aki ért hozzá akár suzukis akár nem.