Sajnálom hogy így fogod fel, mivel egyáltalán nem akarlak semmilyen színben feltüntetni, csak mivel saját bőrömön is tapasztaltam a mentalitásodat, így mertem "tollat ragadni". Ha neked nem lehet szólni hogy pályán lehetne kicsit óvatosabban is, akkor elnézést, én nem szóltam. Elég kontrasztos a Te írásaid, meg Ferié, akit kiütöttél. Ép ezért is mertem véleményt nyilvánítani. A SAJÁT észrevételem szerint bevállaltál forrófejűen egy kétséges kimenetelű kifékezést, csakhogy nem jött be. (ha nem így van, elnézést).Tudom hogy van ilyen, de szerintem ha higgadtabb vagy, nincs baj. Ép ezért is írtam hogy néha lila köd lehet nálad, nem minden eshetőséget gondolsz át, és úgy mentél bele a szituba. De azt is hidd el, láttalak én már sokszor előzni, és volt pár necces szitu amikor alig maradt talpon a másik mert betetted a motort féktávon. Persze ez velejár, főleg egy versenyen, de szerintem te is tudod hogy meg tudtad volna oldani másképp a szitut ha kicsit jobban belegondolsz. Mivel saját elmondásod szerint is sok pályázáson túl vagy, szerintem a féktávok már rutinból mennek. Bepróbáltál egy rövidebbet, nem jött be. De nehogy már ne lehessen emiatt neked szólni hogy azért nem minden a győzelem meg köridő, lehetne jobban figyelni..Bár gondolom én vagyok az utolsó ember akit meghallgatsz..
A mi esetünket kár idekeverni, mivel én nem a hátadtól jöttem hanem melléd értem, csak mivel én kinéztem rád és láttam hogy Te is arra mész amerre én szeretnék, döntöttem és mentettem a helyzetet mert láttam hogy te kőkeményen mész az ívemre, ahol ketten tuti nem fértünk volna el. Úgy voltam vele hogy inkább én egyenesen mint ketten összeütközzünk.. Igen hibás vagyok én is. Ha visszatekerhetném az időt, nem mentem volna bele. De míg akkor én se vallottam be hogy hibázhattam, ugyanúgy Te sem vallottad be hogy hibázhattál. De ennyit a régi esetről, én nem szeretnék róla beszélni többet, mert felesleges, nem ütköztünk össze és ez a lényeg, mert akkor sokkal nagyobb baj lehetett volna.
Feri mostani írásából is eléggé kiolvasható hogy lehet forrófejűn oldottad meg a szitut. (azt is mondta hogy "lattam ott van feri es majd leveszem" ) De mondom, nem kell rám hallgatni, ne hallgass senkire, csak engem megérintett az a dolog hogy Feri emiatt abbahagyja a pályamotorozást. Nem is írtam volna ha ez nem lenne, megtartanám a véleményemet magamban.
Azt nem tudom miért fogod fel annyira támadásnak azt hogy szóltam, de én pl tanultam a régi esetből, annál is sokkal óvatosabb vagyok. Már én bosszankodok magamon, hogy túlságosan is. De amikor ilyet "látok" mint a Te eseted vagy a múltkori egedi-ék féle sztori, akkor mindig össze teszem a kezem hogy hála istennek nem én voltam ott a pályán.. Mégegyszer mondom, kérlek vedd ezt egy sima vélemény nyilvánításnak, hogy szerintem néha lila köd. Valószínű ez is kell a jó köridőhöz vagy egy szép manőverhez....De attól vannak azért fontosabb dolgok is..
Tudod az a baj, hogy te valamiféle tömeggyilkost akarsz csinálni belőlem. Csak, hogy felfogd. Soha nem mentem még neki senkinek eddig. Nincsenek cselekedeteim. Egy db van amit tegnap követtem el és elég mélyen érintett.
Szerintem te is átélted azt amikor húzod a féket, a tököd a tankon, jön be eléd a másik motor és nem tudsz már mit tenni.
Te pontosan ugyan azt csináltad mint én azzal a különbséggel, hogy a Dani 1 tized mp előbb átért előtted mint a Feri énelőttem.
De tényleg röhejes, hogy szerinted: Hátulról elütök valakit én vagyok a hibás, hátulról majdnem elütnek én vagyok a hibás.
Te mikor gondolkozol el a cselekedeteiden?
Felteszek egy utolsó kérdést légy szíves válaszolj rá.
Soha egyetlen pillanatig nem fordult meg a fejedben, hogy akár csak 1%-ban te voltál a hibás?
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni. Menet közbe lelát a motorom, nem indult újra mert az aksi is le merült, gondolom nem volt töltés, de attól még miért állt le menet közbe? ha indítózni akarok csak kerreg. Ha jár a motor menyit kell mérni mikor tölt? Generátor lehet a probléma?
Válaszokat előre is kösz.
ha visszakeresel a régebbi beszélgetésünkre, meg fogod látni hogy én azt mondtam hogy Te nem figyeltél rám akkor, ezért nem volt helyem. Hiba az hogy rossz íven veszem a kanyart? Lehet. De nem olyan hiba mint hogy lezárjuk a másik előtt az egyetlen útvonalat. Ezt akkor sem értetted meg, most se fogod..Nem élvezem a helyzetet, csupán szerettem volna felhívni a figyelmedet egy-két dologra, amit Te belülről máshogy ítélsz meg, ennyi. Te lehet hogy vállat vonsz, hogy okés elbasztad, ez van, csak olvastam pl a srác hsz-t is, hogy lehet abbahagyja a pályamotorozást. Az a baj szerintem hogy nem gondolsz bele néha hogy a cselekedeteid mások is szívják...
Nem fogunk vitázni. De ez inkább azt bizonyítja ékesen, hogy te milyen is vagy. Én azonnal elismertem, hogy hibáztam. Ez nem is lehet kérdéses. Neked egy pillanatig eszedbe sem jutott, hogy hibás lehetsz. Ez különbség köztünk.
Én is mondhattam volna a Ferinek, hogy miért nem nézett oda? Nem látta, hogy jövök? stb. ahogy te érveltél anno. Nem tettem. Miért? Mert én voltam a fasz. Benéztem a cél végi féktávot a verseny 6-ik körében.
Ha tavaly te is csak ennyit mondtál volna nem lennél faszkalap.
Mondjuk itt azért még megjegyezném, hogy a merszen 2009 óta kb. 5X mentem és a köridőt csak a race chrono tesztelése végett mértem ott. Mivel évente 15 pályanapot megyek a licencesbe így eszembe sem jutott, hogy a merszen faragjak a köridőn. Csak a haveri kör miatt jártam ki. Az lehet, hogy rád akkor nem figyeltem (volt előttem más akire kellett) de szerintem az sem véletlen, hogy 2006 óta kb. 90 pályanapon és versenyen voltam de soha nem mentem neki senkinek. Tegnapig.
Amúgy tessék itt egy videó a merszről. Szeptemberben már 06-ös köridőt tudtam. Bárki el tudja dönteni mennyire figyeltem másokra. Különösen a figyelmedbe ajánlom a 3-as kanyart. Lehet, hogy volt köztem és a Hondás ember között 20mp még sem mentem be mellé, hogy "majd úgy is figyel". Mersz.
De tudod mit? Nyugodtan élvezd ki a helyzetet. HÁHÁ! Most aztán megkaptam!
nem szeretnék vitát szítani, mert úgyis én vagyok a faszkalap, de látod itt a baj, ékesen bizonyítja ez a példa is milyen is vagy, csak a köridőre mész, minél jobban lefaragni, ami persze érthető, de az hogy odafigyelni a másikra, az már nem annyira izgat. Persze nem azt mondom hogy direkt nem figyelsz, de szerintem amikor a pályán vagy, kicsit lemegy neked a lila köd és nem nagyon figyelsz másra, csak magadra..
Magyarország - Hollandia 28:24... Persze kézilabda... Ultrajó hangulat uralkodott!
Azon meg elkezdtem röhögni, amikor rákevertem a Stereo Palmától a Lick it című számot, és odalent két-három narancs elkezdte rázni neki lightosan...
Jó a magyar nóta gyerekek, fütyüljétek ezerrel!
De ma feltöltöttem az aksit és pöcre indul, de gondolom újra le fog merülni.
Azt nem adtam már 1x neked? Ha nem akkor igen
van még kormányvégsúlyod?
A mi esetünket kár idekeverni, mivel én nem a hátadtól jöttem hanem melléd értem, csak mivel én kinéztem rád és láttam hogy Te is arra mész amerre én szeretnék, döntöttem és mentettem a helyzetet mert láttam hogy te kőkeményen mész az ívemre, ahol ketten tuti nem fértünk volna el. Úgy voltam vele hogy inkább én egyenesen mint ketten összeütközzünk.. Igen hibás vagyok én is. Ha visszatekerhetném az időt, nem mentem volna bele. De míg akkor én se vallottam be hogy hibázhattam, ugyanúgy Te sem vallottad be hogy hibázhattál. De ennyit a régi esetről, én nem szeretnék róla beszélni többet, mert felesleges, nem ütköztünk össze és ez a lényeg, mert akkor sokkal nagyobb baj lehetett volna.
Feri mostani írásából is eléggé kiolvasható hogy lehet forrófejűn oldottad meg a szitut. (azt is mondta hogy "lattam ott van feri es majd leveszem" ) De mondom, nem kell rám hallgatni, ne hallgass senkire, csak engem megérintett az a dolog hogy Feri emiatt abbahagyja a pályamotorozást. Nem is írtam volna ha ez nem lenne, megtartanám a véleményemet magamban.
Azt nem tudom miért fogod fel annyira támadásnak azt hogy szóltam, de én pl tanultam a régi esetből, annál is sokkal óvatosabb vagyok. Már én bosszankodok magamon, hogy túlságosan is. De amikor ilyet "látok" mint a Te eseted vagy a múltkori egedi-ék féle sztori, akkor mindig össze teszem a kezem hogy hála istennek nem én voltam ott a pályán.. Mégegyszer mondom, kérlek vedd ezt egy sima vélemény nyilvánításnak, hogy szerintem néha lila köd. Valószínű ez is kell a jó köridőhöz vagy egy szép manőverhez....De attól vannak azért fontosabb dolgok is..
ezen a számon elérsz.Az Email címed nincs az adatlapodon ezért ide írom
Szerintem te is átélted azt amikor húzod a féket, a tököd a tankon, jön be eléd a másik motor és nem tudsz már mit tenni.
Te pontosan ugyan azt csináltad mint én azzal a különbséggel, hogy a Dani 1 tized mp előbb átért előtted mint a Feri énelőttem.
De tényleg röhejes, hogy szerinted: Hátulról elütök valakit én vagyok a hibás, hátulról majdnem elütnek én vagyok a hibás.
Te mikor gondolkozol el a cselekedeteiden?
Felteszek egy utolsó kérdést légy szíves válaszolj rá.
Soha egyetlen pillanatig nem fordult meg a fejedben, hogy akár csak 1%-ban te voltál a hibás?
miféle motorkád van?
Segítséget szeretnék kérni. Menet közbe lelát a motorom, nem indult újra mert az aksi is le merült, gondolom nem volt töltés, de attól még miért állt le menet közbe? ha indítózni akarok csak kerreg. Ha jár a motor menyit kell mérni mikor tölt? Generátor lehet a probléma?
Válaszokat előre is kösz.
Ilyen nem történhet meg egy versenyen!
Ott óvatosan kell menni!
Én is mondhattam volna a Ferinek, hogy miért nem nézett oda? Nem látta, hogy jövök? stb. ahogy te érveltél anno. Nem tettem. Miért? Mert én voltam a fasz. Benéztem a cél végi féktávot a verseny 6-ik körében.
Ha tavaly te is csak ennyit mondtál volna nem lennél faszkalap.
Mondjuk itt azért még megjegyezném, hogy a merszen 2009 óta kb. 5X mentem és a köridőt csak a race chrono tesztelése végett mértem ott. Mivel évente 15 pályanapot megyek a licencesbe így eszembe sem jutott, hogy a merszen faragjak a köridőn. Csak a haveri kör miatt jártam ki. Az lehet, hogy rád akkor nem figyeltem (volt előttem más akire kellett) de szerintem az sem véletlen, hogy 2006 óta kb. 90 pályanapon és versenyen voltam de soha nem mentem neki senkinek. Tegnapig.
Amúgy tessék itt egy videó a merszről. Szeptemberben már 06-ös köridőt tudtam. Bárki el tudja dönteni mennyire figyeltem másokra. Különösen a figyelmedbe ajánlom a 3-as kanyart. Lehet, hogy volt köztem és a Hondás ember között 20mp még sem mentem be mellé, hogy "majd úgy is figyel". Mersz.
De tudod mit? Nyugodtan élvezd ki a helyzetet. HÁHÁ! Most aztán megkaptam!
Azon meg elkezdtem röhögni, amikor rákevertem a Stereo Palmától a Lick it című számot, és odalent két-három narancs elkezdte rázni neki lightosan...
Jó a magyar nóta gyerekek, fütyüljétek ezerrel!