Szia!
Mit lehet ezen nem elhinni?
Kimegy valaki a ringre, feszegeti a határait, odabassza magát...nagy dolog. Nem ő az első, sem az utolsó.....Erre minden versenyzőnek készülnie kell.....persze szar érzés leamortizálni a csillivilli motorkát én tudom de azt is, hogy kurvának lenni és szűznek maradni sem megy egyszerre.
Szívesen, remélem nem teszed tönkre a sok fékkarhúzogatással!
Az ilyen kaliberű csavarhúzós faszverést rámbízhatod!
Tojásokért ha jó pénzt kapsz, már szerelem is kifelé....tudod válság van, és kell a lóvé benzinre meg gumira... ,
Persze csak akkor, ha nem 100%-os ügyintézési költséggel dolgozol, mert akkor rábasztam.. Viszont neked jó lesz! BoxiMaxi!
Ehhh.Még mindíg jobb mint bivalybasznádon várni a motormentőt.
Bár a francia rivierán azért kibírnám.
Amúgy meg festés és lábtartó.................kopó fogyó dolgok.
Hazavágtam a gyönyörű fényezést.
Most rövidre fogom mert búkomorságba estem. Időmérőn lazán jött a 2:02. 2X feljebb raktuk a lábtartót de még így is leért a váltókar vége. 5-ről rajtoltam, kb. 9-nek fordultam. Talán két embert visszaelőztem de eléggé egyben volt a csapat. Aztán elnéztem a lejtős féktávot akkor elment a Szaszy. Lett egy kis űr végre tudtam a saját íveimen menni. 01,7 aztán 01,4 közbe Szaszy kezdte utolérni a Zsírt mert neki megint szarakodott a motorja. Az ominózus esetben olyan 20m hátránnyal fordultam a Szaszy mögött a célegyenesben 5-ben már éreztem, hogy közeledek a 6-at nagyon kihúzattam. Féktáv, de nem tudom hol vettem mert a Szaszy takart. 2-3X feljött a hátulja és láttam, hogy itt baj lesz de egyszerűen nem tudtam mit kezdeni a helyzettel. Így utólag esetleg balról kerülhettem volna és ki a bukótérbe de hamarabb rá kellett volna jöjjek, hogy nem jó helyen vagyok. Húztam a féket ahogy bírtam, a Feri befordult én meg belementem a hátuljába. Szerencsére a lábát nem kaptam el. Ő kirángatta a motorját a bálák közül és továbbment, én legszívesebben tökön szúrtam volna magam. Piros zászló, új rajt Brunekker Árpi megnyerte. Első ránézésre az anyagi kár nem "annyira" jelentős. Bal oldali idomzat javítást igényel, elkopott a lábtartó vége de durván. Dekli éppen csak karcos, segédváznak semmi baja. Lábon vittem el a ringről. Ja a sisakom összekarcolódott. Nem ütöttem oda de már nem megy át a gépátvételen.
Ferinek talán még annyi kára sincs de majd elmondja.
A 01,4-es körömben 262km/h-ról vettem a féktávot a balesetnél meg 269,5-ről. Elbasztam. Sajnálom. Mea culpa. Addig nagyon nagyon jól éreztem magam. A motor fordult, a gumi tapadt, az elején még rázta a fejét de 4 kör után megnyugodott. Szerintem meg lett volna a 00-a.
Ennyi.
Köszi a kapcsolót!
Olyan ügyesen szerelsz, hogy komolyan megfontolom megtartalak állandó szerelőmnek.
Óvatosan húzd a gázt mert a tojásaidat elárvereztetem.
Eladom Spyke Kangaroo Bőr ruhámat az új ár(280eft) töredékéért!Kenguru bőr nagyon könnyű!3x volt rajtam!Szinte új makulátlan állapotú, térdkoptatóval, kivehető béléssel!
MadMax meg van még Atyám?
Amennyiben igen , azonnal vegye elő a hosszú hétvége alatt mert a Kriki úgy fogja picsán rúgni, hogy a misegint a lapockáin keresztül fogja kipisálni.
Igazad van vaze, sőt, akinél esztergáltatok, az is egy jó öreg tata, de FZR600-ast akar venni. Elmondása szerint, ő is szereti a stabil 200-220-at. 70 évesen rosszabb, mint egynémely mai fiatal suhanc.
Mit lehet ezen nem elhinni?
Kimegy valaki a ringre, feszegeti a határait, odabassza magát...nagy dolog. Nem ő az első, sem az utolsó.....Erre minden versenyzőnek készülnie kell.....persze szar érzés leamortizálni a csillivilli motorkát én tudom de azt is, hogy kurvának lenni és szűznek maradni sem megy egyszerre.