Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ebben is lehet igazság, eléggé meg oszlanak a vélemények...akkor fussunk neki mégegyszer, mit érdemes figyelni vásárláskor? mi lehet árulkodó jel? milyent nemszabad megvenni?
Ez a félek a pályás gépektől amúgy jó nagy hülyeség.. Egy pályázó 99%-ban fullosan tarja a gépét, 2-3 ezrenként olajcsere, gyári cuccok általában a polcon pihennek, kopó dolgokból minőségit vesz, stb.. De láttam már sok utcai motorost 10-15 ezer km-nél kuplungcserén mert ugye a lámpától lámpáig gyorsuláz az milyen menő, egykerekezés mindenhol, olajcsere - mi az? MAjd ha lesz rá zsé, úgyis lemegy az az olaj jó sokat, és még sorolhatnám..Ja és ezeket a manusokat is ott látod merszen tolongani az első sorban, mert ugya csak meg kéne nézni apályát, persze túrázásból bejárta már tadszikisztánt is, majd 15-ért úgyis vissza lehet tekerni az órát..
Sajna még nem sikerült összehozni a dolgot. Ha mész valamikor pályára mond mikor aztán regisztrálok én is. Ott meg is ejthetnénk a züzletet, hátha a második körben elhagyom megint.
Fasza, de ha úgy nézzük akkor használt motor vétel ilyen szempontból zsákbamacska mi ? fasza
nem veszed észre és a lehel térnél is van ilyen óravisszatekerős cég...
szóval K6 környékiből érdemes több Km-erest venni mondjuk 15e körül mert kisebb esélyel pályázott gép ?
Pont a 4 éves 10e Km alatt a nagy eséllyel pályán hajtott gép.Ami mondjuk önmagában nem olyan rossz lehetne.De én tuti nem vennék ilyet.
Vágom, és itt mi számit már soknak? mármint kilóméterből ?15 20? mert én inkább valami 10 alattira hajtok, talán az nincs anyia kinyirva..bár ezt cska az isten tudja...ha megvan halva a motor azt a hangján lehet hallani ?
Ja és ne higgy a csak túrázni volt használva 5000 felet sosem pörgetve nem dohányzó idős orvos tulaj blablának.
Ezek a motorok speciel nem arra valók.
Kormánycsapágy nem szereti és szétmegy.Az idomok alá is kukkants.Rengetegen veszik pályázni 1 nappal a megvétel után megy rá pályaidom és így van egy halálszép idomkészlet egy olyan motoron ami elvileg már megnézte a sóderágyat közelről.
Általában a gyári állapotuakat nézem....az hogy szarrá volt-e kerekezve miben nyilvánul meg? amúgy most beszéltem egy tulajjal, a motoron még rajtavannak azok a kis fehér matricák is "használati utasitások" meg a "warning" ....K7es gép, full gyári . 29 ezer km-errel...
Létezik.
Nem lehet észrevenni.
Max az általános állapotból.
Ne a Km-t nézd.
Az extra sok nem szokik lenni.Nem túramotor ez.
Inkább azt hogy nem e volt szarrátörve,szétegykerekezve stb.
Sziasztok!
Nem biztos hogy ide kéne irnom de olvasgattam a fórumot úgylátom van itt pár hozzáértő ember..tehát a következőt szeretném kérdezni, hogy létezik-e ez a bizonyos km-óra viszapörgetés? mert motort szeretnék venni K6-tól felfelé, nézegettem online oldalakon, elég nagy a szórás, van K6 állitólag 7000Km-errel de láttam már 35 ezer Km-errel is....Ez az óra viszatekerés hogy müködik? esetleg észrelehet venni valami úton módon ha visza lett tekerve az óra?
Köszi a válaszokat
Neked mi a fasznak a súlytalanságba?
Amennyiben nem kell másnak, szívesen megszabadítalak tőle.
eladó Berik 2 részes bőrruha, szép állapotú. Kis esztétikai hiba hogy a nyakán a berik felirat pár betűje lejött, és pár felületi horzsolás a vállán, de semmi szakadás, semmi oroszlánszag.
Méret: 56-os
irányár: 65.000.-Ft
Gyere el, nézd meg, próbáld fel, el fogod vinni
1 db van de azt is elő kell kotornom
Szia!
Van több?
Egy darabra nekem is szükségem lenne.
Ki ez a dek vadász?
Nem ez szokott cigicsikket gyűjteni a Flórian téren?
Saccperkábé 30 éves volt vazze! Tudtad volna alázni Mester!
igen, lucas van a vason, és szerintem jobb mint a brembo. Meglepődtem amikor a lucassal jobb fékhatást értem el, csak ajánlani tudom. Nekem az SRQ van benne.
Szia!
Brembo -t vegyél...nemdrága.. kopik, viszont fog...
Biztos sok lehetett a csajban , hogy így beguggolt a kis gilisztás rüszügyerek elé.....
Torokmosást kért!
Tutis milyen a lucas fékbetét amit használsz? (ha jól emlékszem legutóbb azt tettél a gépbe)
Lassan vásárolnom kell előre, és érdekelne, hogy bevált-e?