Meló van.Pénz nincs benne semmi.
Én is itt baxom a rezet a fórumon.
Mennék én de meg kéne szervezni.Ide mindre el kéne menni de az olasz hágó valami állati durva és 900 Km.Oda még most de minimum jövőre megyek. link
Aúú... Na az tényleg para lehetett.
Nemtudom, Havas Viktortól vásároltál már? Mert szombaton átugrok hozzá nézelődni. Hirdeti is az ilyen gumit, de ha aszondod, hogy nem számít a kék szín, akkor rendben van.
Kérdeztem Brian-től, hogy a Rendőrség mit fog szólni ahhoz, hogy a gumi jobb oldalán kevés a minta. Annyit felelt, hoyg esetleg a rendőrök rákérdeznek: Pályázgatunk, pályázgatunk? Különben is a közepe a legfontosabb (ámbár a széle sem túlságosan elhanyagolható szempont).
Neked erről mi a véleményed?
Na figyizz kicsi Faszráncom.. !
Amikor erről volt szó jeleztem, hogy ezeknél a gumiknál az oldalsó minta megléte a rendőrök miatt fontos igazán, mert a gumi fizikailag a minta eltűnése után még rendelkezik elég anyaggal(oldalt, ismétlem:oldalt!).
Ha kimész a garázsba és most rögtön kettéflexeled a frissen vásárolt gumikat, akkor megfigyelheted, hogy a szövetig a fossá koptatott oldalon is van még 4-5 mm husi, ami utcai bohóckodáshoz bőven megfelelő, de gyors körökhöz az állatkertben, már elégtelen , Ezért is adogatják (valaki ingyen is, csak ne foglalja a helyet..) nagyon olcsón ezeket a gumikat .
A színével meg ne foglalkozz, majd minden ilyen gumi így néz ki, ha koptatod úgyis rendes gumiszíne lesz, az valami gumi komponens kiválása a hő hatására...szard le! én is ezt teszem... a gumikat meg fel, azt gyíííí!
Viszont arra figyelj, hogy a gumi szépen fusson, ne rázza a motort, meg ne pattogjon kanyarokban.....Én már beleszaladtam egy ilyen hátsóba, semmi nem segített, csak a csere...persze úgy hogy azért lejártam.
Látszólag nem volt vele semmi baj, de lehet hogy estek vele és odabaszták, vagy szálszakadt lehetett, vagy a futóműve barmolta szét a versenymotornak, vagy nemtudom...de elég szar volt megszokni, hogy rázkódott a motor 170-180 -ig felette már nem volt annyira zavaró. Felpattant az új hátsó (most hétfőn), és a motor máris kisímúlt, most úgy megy mint kés a vajban..
Ja és ez a rázós szar úgy kopott, hogy a motorgumi egyik felén a minta még a kopásjelzőnél volt, az átellenes oldalon meg a szövet foszladozott !
szobamotoros
[54] április 26. 10:54
Egy kb 10 körös D211 garnitúra (éppenhogy megkezdett) nekem 50.000 Ft volt (az első próbám ezzel a gumival) 5936 km -t ment el ekkor már szöveten volt, de szervízig kibírta..
A mostani szétpályázott gumikkal (középen 3,5-4,5mm bal oldalt 1,5-2 mm jobb oldalt 1mm, vagy semmi) tisztán 4000 -et elmegyek.(Egyet már kivégeztem).
Most lesz feltéve a 2. ilyen gumi, és még a mostani nem volt szöveten Ezek a gumik 5-15.000 Ft között változnak darabonként, ha szerencséd van 10-12.000 Ft ért egy garnitúrát meg tudsz venni.
Egy első 2 hátsót kiszolgál....ez tapasztalat, de nemcsak az enyém..
Ezek a gumik 190/55 -ek, és sokkal jobb a futófelületük, mint a gyári gumik bármelyikének...kanyarba úgy dől be, mint állat és nem kell nyomni lefelé, mert fel akar állni egy - egy ívről...
Szóval ha nem nő lennél, akkor úgy jellemezném, hogy kiverné a farkad minden megtett centiméteren, de mivel nő vagy így gondolkodnom kell ennek a női megfelelőjén...,,
válasz erre ugrás ehhez a hozzászóláshoz előzmény
elissa
április 26. 09:59
Tudom én, h nm akartok rosszat
És hány kopik el egy szezon alatt ien 12-20e-ből?
válasz erre előzmény ugrás ehhez a hozzászóláshoz
szobamotoros
[55] április 26. 15:20
Szia Arany csapágygolókkal tuningolt varacskosfaszú végbélféregnyúlványom......!
Azok a gumik nagyon jók, párban is, bár én a széleiket úgysem használnám el, tehát nekem nem érné meg (max 1 garnitúra ha ringre menne az ember ott nem árt!)
Bár oldalt a minta hiány engem nem zavar, mert látván a gumi metszetét (volt hozzá szerencsém...) minta alatt is van masszív 3-5mm husi(finom ragacsos husika..) a szövetig..
Úgyhogy mivel én csak nyalókázom a peremét (a guminak, nem a makknak)nekem bőven jó a szétpályázott anyag.
Az általam szarrápolírozott seggű GIXXXER600K7 -nek intéztem 2 hátsó+1 első D211 -et potom 30.000 -ért, és még kapott egy zsír elsőgumit 6000-ért(tőlem).
Ha úgy alakul, hogy jelentkezik nálam az eladó akitől vette, akkor összehozlak vele, de ez nem biztos, mert geci vagyok...
Amúgy van egy D209GP első gumi 10.000 -ért nagyon jó állapotú nem nekem, de ha kell valakinek szívesen lezsírozom a taggal...
Amúgy a poír jólesett...kösz...most már "kvittek" vagyunk....ánuszrózsacsokrom...,
Ha hiszed ha nem 1,5 év 9e Km alatt kavartam mindenhol rendőrbe még nem botlottam.Pedig vót szlovákia balaton stb.Tempó sem az a kifejezett szabálytisztelő.Bár az is igaz hogy nem is a donorjelölt kategória.
Az a 200 KM nem indok a buszra.
Max eltiltanak mint Speedy-t.
összefoglalom röviden itthon áll a bál, mert tönkrement a kocsi és eddig azt hitték én voltam. kiderült hogy nem. vasárnap hazakelett hoznom a gixert, llerakni és azóta gyalog kakukk vagyok. de ha el is enged sztem akkor se mehetek mert A1 és ez kb 800 km oda vissza. stimmt?:D
ezer meg ezer éve, hogy nem .
Én is itt baxom a rezet a fórumon.
Mennék én de meg kéne szervezni.Ide mindre el kéne menni de az olasz hágó valami állati durva és 900 Km.Oda még most de minimum jövőre megyek.
link
Nemtudom, Havas Viktortól vásároltál már? Mert szombaton átugrok hozzá nézelődni. Hirdeti is az ilyen gumit, de ha aszondod, hogy nem számít a kék szín, akkor rendben van.
Kérdeztem Brian-től, hogy a Rendőrség mit fog szólni ahhoz, hogy a gumi jobb oldalán kevés a minta. Annyit felelt, hoyg esetleg a rendőrök rákérdeznek: Pályázgatunk, pályázgatunk? Különben is a közepe a legfontosabb (ámbár a széle sem túlságosan elhanyagolható szempont).
Neked erről mi a véleményed?
Speedynek ment! A gumitémával kapcsolatosan jutottunk el idáig! Amúgy meg egyszer belefér!
Amikor erről volt szó jeleztem, hogy ezeknél a gumiknál az oldalsó minta megléte a rendőrök miatt fontos igazán, mert a gumi fizikailag a minta eltűnése után még rendelkezik elég anyaggal(oldalt, ismétlem:oldalt!).
Ha kimész a garázsba és most rögtön kettéflexeled a frissen vásárolt gumikat, akkor megfigyelheted, hogy a szövetig a fossá koptatott oldalon is van még 4-5 mm husi, ami utcai bohóckodáshoz bőven megfelelő, de gyors körökhöz az állatkertben, már elégtelen , Ezért is adogatják (valaki ingyen is, csak ne foglalja a helyet..) nagyon olcsón ezeket a gumikat .
A színével meg ne foglalkozz, majd minden ilyen gumi így néz ki, ha koptatod úgyis rendes gumiszíne lesz, az valami gumi komponens kiválása a hő hatására...szard le! én is ezt teszem... a gumikat meg fel, azt gyíííí!
Viszont arra figyelj, hogy a gumi szépen fusson, ne rázza a motort, meg ne pattogjon kanyarokban.....Én már beleszaladtam egy ilyen hátsóba, semmi nem segített, csak a csere...persze úgy hogy azért lejártam.
Látszólag nem volt vele semmi baj, de lehet hogy estek vele és odabaszták, vagy szálszakadt lehetett, vagy a futóműve barmolta szét a versenymotornak, vagy nemtudom...de elég szar volt megszokni, hogy rázkódott a motor 170-180 -ig felette már nem volt annyira zavaró. Felpattant az új hátsó (most hétfőn), és a motor máris kisímúlt, most úgy megy mint kés a vajban..
Ja és ez a rázós szar úgy kopott, hogy a motorgumi egyik felén a minta még a kopásjelzőnél volt, az átellenes oldalon meg a szövet foszladozott !
szobamotoros
[54] április 26. 10:54
Egy kb 10 körös D211 garnitúra (éppenhogy megkezdett) nekem 50.000 Ft volt (az első próbám ezzel a gumival) 5936 km -t ment el ekkor már szöveten volt, de szervízig kibírta..
A mostani szétpályázott gumikkal (középen 3,5-4,5mm bal oldalt 1,5-2 mm jobb oldalt 1mm, vagy semmi) tisztán 4000 -et elmegyek.(Egyet már kivégeztem).
Most lesz feltéve a 2. ilyen gumi, és még a mostani nem volt szöveten Ezek a gumik 5-15.000 Ft között változnak darabonként, ha szerencséd van 10-12.000 Ft ért egy garnitúrát meg tudsz venni.
Egy első 2 hátsót kiszolgál....ez tapasztalat, de nemcsak az enyém..
Ezek a gumik 190/55 -ek, és sokkal jobb a futófelületük, mint a gyári gumik bármelyikének...kanyarba úgy dől be, mint állat és nem kell nyomni lefelé, mert fel akar állni egy - egy ívről...
Szóval ha nem nő lennél, akkor úgy jellemezném, hogy kiverné a farkad minden megtett centiméteren, de mivel nő vagy így gondolkodnom kell ennek a női megfelelőjén...,,
válasz erre ugrás ehhez a hozzászóláshoz előzmény
elissa
április 26. 09:59
Tudom én, h nm akartok rosszat
És hány kopik el egy szezon alatt ien 12-20e-ből?
válasz erre előzmény ugrás ehhez a hozzászóláshoz
szobamotoros
[55] április 26. 15:20
Szia Arany csapágygolókkal tuningolt varacskosfaszú végbélféregnyúlványom......!
Azok a gumik nagyon jók, párban is, bár én a széleiket úgysem használnám el, tehát nekem nem érné meg (max 1 garnitúra ha ringre menne az ember ott nem árt!)
Bár oldalt a minta hiány engem nem zavar, mert látván a gumi metszetét (volt hozzá szerencsém...) minta alatt is van masszív 3-5mm husi(finom ragacsos husika..) a szövetig..
Úgyhogy mivel én csak nyalókázom a peremét (a guminak, nem a makknak)nekem bőven jó a szétpályázott anyag.
Az általam szarrápolírozott seggű GIXXXER600K7 -nek intéztem 2 hátsó+1 első D211 -et potom 30.000 -ért, és még kapott egy zsír elsőgumit 6000-ért(tőlem).
Ha úgy alakul, hogy jelentkezik nálam az eladó akitől vette, akkor összehozlak vele, de ez nem biztos, mert geci vagyok...
Amúgy van egy D209GP első gumi 10.000 -ért nagyon jó állapotú nem nekem, de ha kell valakinek szívesen lezsírozom a taggal...
Amúgy a poír jólesett...kösz...most már "kvittek" vagyunk....ánuszrózsacsokrom...,
Az a 200 KM nem indok a buszra.
Max eltiltanak mint Speedy-t.
gixxer-el miért nem jössz?
megmondod otthon, hogy fel kellett vinni az autópiacra.
és miért tartott ez három napi? mert...............
Na akkor írány a római part: lángos, hal, pali, fagyi, buborék.
Valahol foglalj helyet, majd érkezem.........