Térdeléshez bámilyen gumi jó ha üzemmeleg. Van 15 éves Motor Revüm és abban is úgy térdelnek a 250kg-os gixerrel mint a szél pedig az akkori sport gumik valszeg annyit sem tudnak mint ma egy pilot road.
Ezeket csinálom, mióta megvettem. 5 000 rpm-nél váltok, aki meg akar menni, hadd menjen. De amúgy is folytona féktávokon agyalok, hogy tutira beférjek biztonségosan.
Csak térdelni nem tudok... Hogy a rákba csináljátok? Persze nem erőltetem, és tiszta aszfalton próbálkozok, forgalom által ritkán használt területen.
Hát olyan mértékű hosszabítást nem tudok elképzelni ami megérné. Most ha hátra felraksz 3-4 foggal kisebb lánckereket akkor mondjuk 160-nál egy 1000-el kevsebbet fog forogni. (Hasamra ütöttem). Mit érsz vele? Ilyennel max .fél litert nyerhetsz. Viszont a motorod olyan lesz mint egy 400-as. Inkább a vezetéstechnikádon csiszolj. Minél hamarabb tedd fel 6-ba és inkább motorfékkel fékezz. Ne ragadj az előtted lévőre, lendületből menj stb.
Az olajnak nem sok köze van hozzá. Alul esetleg elbuksz 1-2Nm nyomatékot, felül nyersz 1-2Le. Esetleg állítgathatod hozzá a gyári elektronikát de szerintem pénzkidobás.
Valszeg akkor az enyém sem. Hisz tutis gépe is bírja.
Ha a leömlőre csövet akasztok, és a végére meg egy Bódis dobot, akkor még milyen módosításokat kell végrehajtani, és miben változik a motor karakterisztikája? Gondolok itt olajfogyasztásra, meg mindenre.
És itt még csak nem is teljesítményre akarok menni, hanem hangra
Na látod, ezt például nem tudtam. Így majd a sráccal visszakérdezek a tanárnak, hogy mi a véleménye erről!
De logikusan belegondolva (és persze a tapasztalataiddal alátámasztva), ha ennyire bírja a titán, akkor nem olvadhat szét.
Nem óhajtok felülbírálni egy tanárt de! Ez addig volt igaz amíg a szelepek acélból voltak. A mai sportmotorok nagyérsze titán szelepekkel üzemel. A titán olvadáspontja majdnem 1700 fok. Döntsd el magad lesz-e baja 1000 foktól. (A K4 750-em 4 éve üzemel full rendszerrel, szétdurrogja az agyát de 50 000km-nél még semmi baja a szelepeknek).
Majd megnézem én is valamikor. De nem sürget negem annyira. Majd valamikor éjszaka kimegyek az autópályára.
DDT! Érdekelne a véleményed!
Haverom a Pannónia Motorszerelő Iskolába jár. Milotai Sándor szerkezettan tanár a következőket mondta nekik:
Az utcai motorokhoz nem szabad nyitott sportdobokat venni!
Indok: A gyári rendszerek úgy vannak kialakítva, hogy a gázokat visszaveri, és hűti a kipufogó-szelepeket. Így 800-900 fokon marad a szelep hőmérséklete.
A sportdobnál ez nem így van, ott elérheti az 1000 fokot is, magyarán "kiéghet" a kipufogószelep.
Na most, kicsit pontatlan is lehet a beszámolóm, nem emlékszem pontosan a gázáramlásos részre.
a traffipax is csal bizonyos százalékot pl vannak ezek seb. mérők ami mutatja hogy mennyivel mész nálam mindig mást mutat ha süt a nap ha borús az ég ha este van ez mind valamennyit csal de ha tudod a kerék kerületét és azt hogy hányszor fordul akkor az annyi amennyi.
Hát, én nemtudom. Majd ÁGÓ memmonnya!
Úgyis akarok venni egy kütyüt, amely csak és kizárólag a pontos, és valós sebességet írja ki. Tiltáskiiktató, meg apjafasza nem kell.
van egy oldal ahol ki lehet számolni hogy mennyit megy a motor persze a program nem veszi számításba a külső tényezőket a pilóta súlyát és a menet szelet meg ilyeneket nézd meg te is http://www.gearingcommander.co... ez jól számos nem csal
Honnan tudod? Csalhat az óra, nem?
Én mindig levonok 20-at a sebességből, ha 200 felett megyek. Így tratom, hogy a motorom 250-et megy.
Ha 100 felett megyek, akkor 10-et szoktam. Így van az, hogyha például 201-et megyek, akkor 181 a sebességem, de ha 199-cel, akkor 189 km/h a valós...
Fél centis majrécsíkom van, azt a térdem még mindig 15 centire vana földtől kábé.