Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor én vagyok a béna. Piccsába.
Fél centis majrécsíkom van, azt a térdem még mindig 15 centire vana földtől kábé.
Térdeléshez bámilyen gumi jó ha üzemmeleg. Van 15 éves Motor Revüm és abban is úgy térdelnek a 250kg-os gixerrel mint a szél pedig az akkori sport gumik valszeg annyit sem tudnak mint ma egy pilot road.
Gumitól is függ?
Közúton soha nem próbálok térdelni. Pályán meg nem nehéz.
Ezeket csinálom, mióta megvettem. 5 000 rpm-nél váltok, aki meg akar menni, hadd menjen. De amúgy is folytona féktávokon agyalok, hogy tutira beférjek biztonségosan.

Csak térdelni nem tudok... Hogy a rákba csináljátok? Persze nem erőltetem, és tiszta aszfalton próbálkozok, forgalom által ritkán használt területen.
Ja ez egy egyszerű kérdés volt. A válasz: igen.
Hát olyan mértékű hosszabítást nem tudok elképzelni ami megérné. Most ha hátra felraksz 3-4 foggal kisebb lánckereket akkor mondjuk 160-nál egy 1000-el kevsebbet fog forogni. (Hasamra ütöttem). Mit érsz vele? Ilyennel max .fél litert nyerhetsz. Viszont a motorod olyan lesz mint egy 400-as. Inkább a vezetéstechnikádon csiszolj. Minél hamarabb tedd fel 6-ba és inkább motorfékkel fékezz. Ne ragadj az előtted lévőre, lendületből menj stb.
ha áttételt hosszabbítok, túrázásokon kevesebbet fog enni a Suzuki?
Az olajnak nem sok köze van hozzá. Alul esetleg elbuksz 1-2Nm nyomatékot, felül nyersz 1-2Le. Esetleg állítgathatod hozzá a gyári elektronikát de szerintem pénzkidobás.
Valszeg akkor az enyém sem. Hisz tutis gépe is bírja.

Ha a leömlőre csövet akasztok, és a végére meg egy Bódis dobot, akkor még milyen módosításokat kell végrehajtani, és miben változik a motor karakterisztikája? Gondolok itt olajfogyasztásra, meg mindenre.
És itt még csak nem is teljesítményre akarok menni, hanem hangra
Na ne izélj itt, a tied is Gixxer, és egyeduralkodó!
Pontosításként. Biztos van olyan motorkerékpár amelyiknek a szelepei rosszul tűrik a sportdobot. De a nagyrészük meg sem érzi.
Ez nem csak az én tapasztalatom. A motorok 80%-án sportdob van. Ennyi.
ora szerint nekem is 275 volt már :)
ugyan az enyim kicsit öregebb mind a tied és nem is olyan szép
Na látod, ezt például nem tudtam. Így majd a sráccal visszakérdezek a tanárnak, hogy mi a véleménye erről!
De logikusan belegondolva (és persze a tapasztalataiddal alátámasztva), ha ennyire bírja a titán, akkor nem olvadhat szét.
Nem óhajtok felülbírálni egy tanárt de! Ez addig volt igaz amíg a szelepek acélból voltak. A mai sportmotorok nagyérsze titán szelepekkel üzemel. A titán olvadáspontja majdnem 1700 fok. Döntsd el magad lesz-e baja 1000 foktól. (A K4 750-em 4 éve üzemel full rendszerrel, szétdurrogja az agyát de 50 000km-nél még semmi baja a szelepeknek).
Majd megnézem én is valamikor. De nem sürget negem annyira. Majd valamikor éjszaka kimegyek az autópályára.

DDT! Érdekelne a véleményed!
Haverom a Pannónia Motorszerelő Iskolába jár. Milotai Sándor szerkezettan tanár a következőket mondta nekik:
Az utcai motorokhoz nem szabad nyitott sportdobokat venni!
Indok: A gyári rendszerek úgy vannak kialakítva, hogy a gázokat visszaveri, és hűti a kipufogó-szelepeket. Így 800-900 fokon marad a szelep hőmérséklete.
A sportdobnál ez nem így van, ott elérheti az 1000 fokot is, magyarán "kiéghet" a kipufogószelep.

Na most, kicsit pontatlan is lehet a beszámolóm, nem emlékszem pontosan a gázáramlásos részre.
a traffipax is csal bizonyos százalékot pl vannak ezek seb. mérők ami mutatja hogy mennyivel mész nálam mindig mást mutat ha süt a nap ha borús az ég ha este van ez mind valamennyit csal de ha tudod a kerék kerületét és azt hogy hányszor fordul akkor az annyi amennyi.
Én meg GPS-el. Hatodik végesebességtiltás 266,7km/h. Persze le van áttételezve.
Megnéztem a közelmúltban: Traffipax: 40 kilóméter/óra, Gixxer: 42 kilóméter/óra, Robogóm: 50 kilóméter/óra!
Hát, én nemtudom. Majd ÁGÓ memmonnya!
Úgyis akarok venni egy kütyüt, amely csak és kizárólag a pontos, és valós sebességet írja ki. Tiltáskiiktató, meg apjafasza nem kell.
Kb.
van egy oldal ahol ki lehet számolni hogy mennyit megy a motor persze a program nem veszi számításba a külső tényezőket a pilóta súlyát és a menet szelet meg ilyeneket nézd meg te is http://www.gearingcommander.co... ez jól számos nem csal
Meg az órák nem azonos százalékban csalnak... Legalábbis így mondták az okosok.
Honnan tudod? Csalhat az óra, nem?
Én mindig levonok 20-at a sebességből, ha 200 felett megyek. Így tratom, hogy a motorom 250-et megy.
Ha 100 felett megyek, akkor 10-et szoktam. Így van az, hogyha például 201-et megyek, akkor 181 a sebességem, de ha 199-cel, akkor 189 km/h a valós...