k5 1000 után ne akarj 600-ast venni, csak ha túl soknak érezted az 1000-est
Típushiba nincs, második éve nyúzom a 600-ast és semmi problem nem volt eddig. (kopp-kopp-kopp)
Ha használtat veszel akkor ugyanazokat a dolgokat kell nézni mint a többi motoron
600-ast akkor válassz ha olcsón fenntarható motort akarsz (gondolok itt a teljesítményadóra). Ha kell a power mindenhova akkor 750.
Nos, és K8-as 600-as, és 750-es motorok szemszögéből tudok nyilatkozni.
Mindkét motornak gyárilag Bridgestone BT016-os, 180/55-ös, ZR17-es gumikkal van felszerelve. Típushibáról nyilatkozni nem tudok. De azért nem árt, ha a papucsokat lecseréled ragadósakra!
Van a motorokon módfokozat kapcsoló, a K8-asoktól kedzve. A-B-C gyújtásmód-fokozat, gondolom hallottál róla. Ami a 600-asnak A mód, az a 750-esnek C mód. Vagyis 125 lóerő. A 600-as C-ben 80 lóerő, B-ben 100 lóerő környékén teljesít. Mintha egy-két gyertyakábelt lehúztak volna a motorokról.
Pöpec egy motorok...
Ja! A 750-esbe 5 liter motorolaj megy, GixxerPéter erről tundna nyilatkozni!
Ide írok,mert ez itt a legpörgősebb GSXR topic!
A K7-8-9 600 és a 750 között lényegesen érezhető különbség?
A 750nek is 180as a gyári hátsó gumija?
Van valami tipushiba ezeknél,vagy amire vételnél nagyon oda kell figyelni?
A jobbra eső K4-ken az indítómotor szokott beszarni. Sokszor a csavarjai átütik az oldalidomot is. Na most, hogy az okozhat-e ilyen vibrációt nem tudom.
Első képen jól látszik hogy nem rózsaszín az a felnicsíkom
Majd ha letelik az eltiltás, majd szolgálok okosságokkal!
Típushiba nincs, második éve nyúzom a 600-ast és semmi problem nem volt eddig. (kopp-kopp-kopp)
Ha használtat veszel akkor ugyanazokat a dolgokat kell nézni mint a többi motoron
600-ast akkor válassz ha olcsón fenntarható motort akarsz (gondolok itt a teljesítményadóra). Ha kell a power mindenhova akkor 750.
Köszi!
Nos, és K8-as 600-as, és 750-es motorok szemszögéből tudok nyilatkozni.
Mindkét motornak gyárilag Bridgestone BT016-os, 180/55-ös, ZR17-es gumikkal van felszerelve. Típushibáról nyilatkozni nem tudok. De azért nem árt, ha a papucsokat lecseréled ragadósakra!
Van a motorokon módfokozat kapcsoló, a K8-asoktól kedzve. A-B-C gyújtásmód-fokozat, gondolom hallottál róla. Ami a 600-asnak A mód, az a 750-esnek C mód. Vagyis 125 lóerő. A 600-as C-ben 80 lóerő, B-ben 100 lóerő környékén teljesít. Mintha egy-két gyertyakábelt lehúztak volna a motorokról.
Pöpec egy motorok...
Ja! A 750-esbe 5 liter motorolaj megy, GixxerPéter erről tundna nyilatkozni!
A K7-8-9 600 és a 750 között lényegesen érezhető különbség?
A 750nek is 180as a gyári hátsó gumija?
Van valami tipushiba ezeknél,vagy amire vételnél nagyon oda kell figyelni?
Amilyen mázlim van, még innen helyben is tudok magamnak szerezni! Legalábbis remélem
ez életveszélyes!
www.prop-tech.hu