Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A-A az olyan mint az első képen
Valóban. Az pink.
Doki és GixerPeti Dabason járt
Első képen jól látszik hogy nem rózsaszín az a felnicsíkom
hát ha 6.ban és 15000 forgott akkor pontosan 278 amit megy a motor
Hogy ment-e volna még, vagy se, sajnos nem tudom, mert nem néztem a fordulatszámot.

Majd ha letelik az eltiltás, majd szolgálok okosságokkal!
k5 1000 után ne akarj 600-ast venni, csak ha túl soknak érezted az 1000-est
Típushiba nincs, második éve nyúzom a 600-ast és semmi problem nem volt eddig. (kopp-kopp-kopp)
Ha használtat veszel akkor ugyanazokat a dolgokat kell nézni mint a többi motoron
600-ast akkor válassz ha olcsón fenntarható motort akarsz (gondolok itt a teljesítményadóra). Ha kell a power mindenhova akkor 750.
mennyi volt a fordulat?
akkor ez a vége ?
Nekem a 600-as eddig, óra szerint megfutotta a 272 km/h-t, az M5, autópályán, Budapest, és az alsónémedi lehajtó között.
és A-ba mennyi volt a vége kíváncsi vagyok
Érzetre mondtam! Ámbár B-ben nem néztem meg a végsebességét. Már nem is tervezem...
Köszi!
az A és B mód között teljesítményben nincs különbség
180-as a gumija.

Nos, és K8-as 600-as, és 750-es motorok szemszögéből tudok nyilatkozni.
Mindkét motornak gyárilag Bridgestone BT016-os, 180/55-ös, ZR17-es gumikkal van felszerelve. Típushibáról nyilatkozni nem tudok. De azért nem árt, ha a papucsokat lecseréled ragadósakra!
Van a motorokon módfokozat kapcsoló, a K8-asoktól kedzve. A-B-C gyújtásmód-fokozat, gondolom hallottál róla. Ami a 600-asnak A mód, az a 750-esnek C mód. Vagyis 125 lóerő. A 600-as C-ben 80 lóerő, B-ben 100 lóerő környékén teljesít. Mintha egy-két gyertyakábelt lehúztak volna a motorokról.
Pöpec egy motorok...

Ja! A 750-esbe 5 liter motorolaj megy, GixxerPéter erről tundna nyilatkozni!
Ide írok,mert ez itt a legpörgősebb GSXR topic!
A K7-8-9 600 és a 750 között lényegesen érezhető különbség?
A 750nek is 180as a gyári hátsó gumija?
Van valami tipushiba ezeknél,vagy amire vételnél nagyon oda kell figyelni?
Nekem is van szög... Már másfél éve ott van a robogó hátsó gumijában...
Katolikus vagy?
Szög nélkül sem biztosítás evvel járni.
Célkitűzés van
Amilyen mázlim van, még innen helyben is tudok magamnak szerezni! Legalábbis remélem
Most lendülök bele!
Szerintem örülhet annak a szögnek.
én ezt tudom ajánlani http://www.gsxrservice.hu/
Nem hiszem el, hogy ilyen gumival jársz.....
ez életveszélyes!
Vidd el a Csabiékhoz ők szétszedik a blokkot ha kell.
www.prop-tech.hu
A jobbra eső K4-ken az indítómotor szokott beszarni. Sokszor a csavarjai átütik az oldalidomot is. Na most, hogy az okozhat-e ilyen vibrációt nem tudom.