A Conti Sport Attack mennyire jó illetve rossz gumma?
Ugyanis tegnap soproni motorosoktól kérdeztem, hogy kinek van fölös gumija és hozzám vágtak egy Contit.
Jövő 7en megy műszakira a gép és azért kell, D208 már nagyon a végét járja...
Végére kis ízelítő, tegnapi fényképekből, többi fent van a fotók között!
Én már megbántam, hogy kétrészest vettem , sosem használom külön , úgyhogy az egyrészest kellet volna vennem , mert az kényelmesebb és jobban is szellőzik derék részen. Egyébként semmi baj nincs a kétrészessel, csak nekem praktikusabb lenne az egyrészes. Az kell mérlegelni ki mire használja.
A leghurkább gép amit hallottam.Keresztfater véleménye (cénél vezetett ilyet) ez volt.Namost róla kell tudni hogy 20 évig minden héten dobogókőre járt zaporozsecel.Az nem volt neki lassú de az 1,7 td astra igen.
Ez mindent elmond róla.
Így maradok a sima 1,6 környéki 100 pacis sima szívó benzinesnél.Esetleg a kisautóknál 1,2-1,4 kategória.Ugyse lehet nagyon menni mert mindíg dugó van.
Ezért jó az összecippzároz6ó kétrészes ruha Abból aztán nem lóg ki semmi, és könnyebben lekapod a dzseki részét, ha úgy kívánja az időjárás/egyéb körülmények! Volt egy idő, mikor úgy tároltam a ruhámat, hogy össze volt a két része kapcsolva, hát ne tudd meg, micsoda szenvedés volt nekem azt le- és felvenni (pláne gerincvédővel ). Úgyhogy nekem 2részes rulz!
Mennek mint a mérgzett egér.Olcsó is a gázolaj de a mérleg másik serpenyőjében a diesel miatt mennek is vele és sokat.Ergo mire másodkézbe kerül turbó kinyuvad magas nyomású befecskendező is hulla.És nem csak a fiat az összes mai modern ketyere ilyen.Kipréselnek belőlük akkora nyomatékot mint egy atomrakéta meg teljesítményt de könnyítik is az egészet hogy legyen nagyobb a használható fordulatszám is mert 2e-4,5e elég hurka pláne ha valaki szeret pörgetni.
Így gatya lesz mind 300e Km múlva ami a magyar visszatekerem az órát 120-150e re miatt veszélyes.
púp van. vmennyit véd az is. De én azért még alá szoktam venni egy Zandona gerincvédőt. Inkább szakadjon rólam a víz meg ne legyen kényelmes a ruha, de inkább ez mint ne adj Isten a tolókocsi.
Ha rádjön a szapora buzi nehéz gyorsan megszabadulni tőle.Ha meg beleengeded az sokat melegít.Télen előny.Bár az egész nem anyira gáz mert a csizma megtartja az egészet.
Nem valami praktikus a hosszabb túrákon.Kétrészes tényleg jobb ebből a szempontból.
szerintem JÓ
ha motorra ülök akkor csak a benzinkúton állok meg szóval öltözési gondjaim nincsenek. Ha pedig úgy adódik van egy corcuda kabátom. Nekem az első ruhám is 1 részes volt - spyke, aztán ehhez szoktam hozzá. Egyébként nagyobb biztonságba érzem magam az 1részesben. + itt nem fordul elő az a veszély se hogy kilóg a derekad meg a gerincvédő kicsúszik a kabát alól. Épp kakucson egyik kawás mondta ott nekem hogy mennyire utálja a 2részes ruháját mert mindig csúszkál alatta a gerincvédője.
Szeva nigger! Köszi már jól vagyok. Napról napra jobban érzem magam, de még nem százas. Mostanában csak csorgatom a nyálam a többi motorost elnézve. Ma voltam vissza kontrollra,azt mondták h minden tuti! Júliusban kiveszik a vasat a kulcscsontomból , addig táppénz. De már remélem h jövő hónapban motorozhatok -ha lesz hozzá erőm.
A Conti Sport Attack mennyire jó illetve rossz gumma?
Ugyanis tegnap soproni motorosoktól kérdeztem, hogy kinek van fölös gumija és hozzám vágtak egy Contit.
Jövő 7en megy műszakira a gép és azért kell, D208 már nagyon a végét járja...
Végére kis ízelítő, tegnapi fényképekből, többi fent van a fotók között!