pont ez volt a gond az egyik ilyen esetnél , a középső motoros megijedt és kivette egyenesbe a gépet , a külső íven előző motoros pedig elvitte a kormányát
inkább hétköznap , mert láttam hogy befostak az emberek mikor kanyarbelsőn beteszi az ember a vas elejét, de párhozamosan külső íven is előzik mindez alatt
Az vicces lehetett.Nézőként.Benne ülni már nem annyira.Egy Gixxert láttam képeken szigszalagozott faridommal.
Most hétvégén vajon hungária körút körüli lesz ott a forgalom?Menjek inkább hét közben?
Ma a Haverodtól megkaptam a pólót... Mond meg neki, hogy nagyon jó fej volt, hogy behozta nekem a moziba, rendes volt tőle...
Neked is köszönöm a pólót, nagyon faíííín lett, bár lehetett volna L-es, mert ebben eléggé látszik, hogy hurka vagyok, de másrészről meg jó, mert egy kis gyúrásra ösztönöz....
Úgyhogy KIRÁLY LETT KÖSZI MÉGEGYSZER!
Azt hogy csinálták.Valaki szaladt a büfébe és nem jól támasztotta le?
Amúgy mek mer asszem meg kéne tanulnom ezt a szart kezelni.Ha nem fog menni asszem kötőszakkört nyitok.
1.9 tdi seat, skoda, vw megy mint állat , padlógázzal sem tudsz megetetni vele 7 lityónál többet , a 110 lovas 5-ben is leforogja végig (220), 400 eKm-t simán elmegy egy full adagoló felújítás 50 ropi, meg a turbó is ha elfossa magát. Benzineshez képest ha ugyan olyan stílusban vezeted 20 eKm alatt visszahozza az adagoló és a turbó árát. Ha pedig már fel vannak újítva 100 ekm-t tuti elmegy.
Nem úgy van az, hogy ide jön napfényes Toscánából és egyből Ő a király.
Majd ha már láttuk menni a gépével akkor talán addig
mert