vhogy igy vagyok vele en is csak ha tudja vki akkor meghallgatom okos ember mas........
az utca meg nem versenypalya de azert rendez rajta az ember 1 kis versenyt hamar meg van es ez a dolga
Affene.Szenilis kezd lenni a csóka.Bár még így is csípem a fejét.
Asszem mintha olyat halottam volna hogy a szint a versenykörülmények közti nagy hőterhelést jobban birja a fészint meg inkább utcára.Bár én mint túrapatkány mit is érthetek a nagyok dolgából.
Motul 5100 oszt csá.
multkor is ezen robbant ki a vita. ugyhogy előre is soryy honap végigjárok minden bótot, hol van ilyen olaj ami nekem kő, meg olajszűrő és akkor csatneki a floriol
nem én nálam volt eddig, de ezt tudod te is. nálam meg fogja kapni a 6000et remélem 3 szor annyit is. nemtom hogy lehet. igaz hogy most október óta állt, de szevizkönyvbe 2008 as olajcsere dátum van.
sűrűn kell cserélni? 6000 km-enként. 1 év alatt nem jön össze a 6000 km? add el a motort, nincs rá szükséged A szintetikus olajok tűrésképessége jobb. Elég érdekes lehet az a szerelő aki azt mondja a félszinti a jobb, mivel a szintetikus olajak a csereperiódus végefelé is őrzik viszkozitásukat, míg a félszinti és ásványi olajok romlanak viszkozítás terén...
az utca meg nem versenypalya de azert rendez rajta az ember 1 kis versenyt hamar meg van es ez a dolga
Asszem mintha olyat halottam volna hogy a szint a versenykörülmények közti nagy hőterhelést jobban birja a fészint meg inkább utcára.Bár én mint túrapatkány mit is érthetek a nagyok dolgából.
Motul 5100 oszt csá.
Csak jobban tudja Osamu bácsi és a sleppje.