Bizony a nem csak Mo.-on vannak hobbi szerelök. Ezt ma kebeleztem be...elös úgy tünik kis munkával...1-2 óra kalapálással menthetö a cucc.
2 hete volt egy kis idöm a mulkori szerzeménnyel foglalkozni egy kicsit. A féktárcsák levételéhez annyit kellett ütni az ütvecsavarozót, hogy felgyürte a bört a tenyeremen a szerszámnyél, de kijött mind hibátlanul. Nagy kincs az a szerszám...ebben a projektben is jól fog jönni. :-D
Szisztok. Kérésem lenne felétek hogy esetleg valakinek otthon elfekvőbben lenne-e 1992-es 1100 hoz ép fejidom és oldalidom? És még egy fejidom tartó alumínium konzol? Segítségeteket előre is köszönöm :)
Utána olvasgattam, de valószínű, hogy csere lesz egy jó karbisorra. Már mindent csináltam vele, nem az igazi. Pöccre indul, rendesen megy, csak gyenge gázdásra elkezd rángatni. Nagyobb gázadásra veszi a fordulatot, és megindul rendesen. Az olajat viszont nem eszi, mert szinten van.
Az is a baj vele, hogy az előző tulaj 5 év alatt 3000 km. t ment vele, szinte csak helyben, öregasszony stílusban. A legszarabb benzinnel.
Én 100 as benzinnel jártam vele sokáig, azt nagyon szereti.
Biztos, hogy sokat kap... a kérdés az, hogy csak benzinböl, vagy motorolajból is.
Ha a motor nem kopott, szelepek zárnak rendesen, akkor kell rá egy jó állapotu, gyári hangolásu/beállításu porlasztosor, hogy rendesen müködjön.
A gond az, hogyha lekokszolodik az égéstér, megnö a végnyomás, és detonációs égés, öngyulladás alakul ki, (kopogásos égés). Az igen gyorsan véressé teszi a torkát....
Próbáltam megitélni, de nem tudom, hogy mennyire vagy képben ezzel a porlasztóval...ebben a fórumban korábban már minden le lett írva amit tudni kell róla, érdemes visszaolvasni, mielött túl sokat szopnál vele, és felgyújtanád. meg nem árt ha beszerzel, letöltesz egy szervizkönyvet is, ha még nincs.
Telo szimemering és folyadék csere az 1100-esen házilag "gyurmázott" szerszámokkal.
Sajnos ha megforog a csillapitó csöve belül az alsó csavar kitekerésekor, akkor ezek a szerszámok kellenek. Hiába estem neki a elektomos ütve csavarozóval, megforgott, így csak a teljes szétszedés segített. Mit ne mondjak...elég hülye egy megoldás a suzukitól.
Elvileg ez a cikkszámu kell hozzá, de talán holnap lesz idöm, aztán megnézem, hogy mi az átméröje ami bele van ütve a bilincsbe, met elvileg a 36-oshoz valóban 52-es szám, van ehhez meg talán a 60-as kell.
Mint láthatod, ezen a oldalon 3.86€ egy darab...sajnos ezeket szinte soha nem adják oda porlasztokkal, de még a szivocsonkokkal is nagy ritkán...Fejböl nem emlékszem, hogy van e otthon 40-es való...36-os az talán elöbb akad.
Elsö körben azt javaslom, kérj ajánlatot pl kecskeméten: https://www.rodeoride34.hu/
A farokidombol nem látok most egyetlen darabot sem a kivánt szinben és évjáratban, de majd figyelgetem, mert az a szin enegem is érdekel...
Üdv
István
Szia.Ne haragudj hogy zavarlak ilyen kérdéssel de 92 légolajoshoz nem tudnál 40-es karbisorhoz a szívócsonkokhoz 4-db bilincset,látom írod hogy több méretű sorod is van..36-os sor volt rajta ées ők kicsik.vagy ha tudnál ötletet hoonan.előre is köszönöm.
A tu felso szàra, meg a kehelycsö amiben csuszik is meg szokott kopni. Szokszor ugy elvekonyodik a tu hogy el is torik.
Ezeket mind ellenorizni es cserelni kell, mert akkor elmaszik a keverek aztan elsokal vagy elkevesel.
Köszi!