Sziasztok.Rég voltam fent a fórumon mert eddig nem volt bajom.A Tasi ajánlotta hogy itt próbálkozzam .Vettem kasban egy gyönyörű tigriscsíkos 1.1-est. Most hogy kész lett blokk megtorpantunk.Kiderült hogy 36-os karbisor van rajta.A Tasi hozzáértésével és tanácsaival 1.2-es banditdugóval toltuk össze.Szeretnék ezt kihasználva a plussz teljesítményhez hozzájutni. És ez 40-es karbisorral megy csak.Szeretnék hozzájutni egyhez.Ebben kérnrém a segítségeteket.Előre is köszönöm.Tűzoltó
A sárvédő belsejében van egy acél merevítő, erre fel lehet szegecselni egy kézzel hajlított acél lemezt, ami a bilincsként szolgál, de akár hegeszteni is lehet...vagy csak egyszerűen egy olyanra kicserélni amiről nincs letörve.
Néha amúgy is érdemes kivenni, lekezelni, mielőtt porrá-rohad.
Nanááá.....
Ezt így örököltem az előző gazditól. Mivel a fékkel nem volt gond, nem foglalkoztam vele eddig.
.....hogy mért van fordítva ? ....talán hogy ne dörzsölje a fékvezetéket, meg a sárvédőt, mert hiányzik a fékvezeték rögzítőpatent.
és ilyen csokák szerelnek ................ az a fiting vagy 3 éve ugy van ....... pedig oktatom .....ááááááááááááááá de ezért szeretem meg oldja magának ...
lehet hogy nem is tomson porlaszto ..sőt lehet nem is porlaszto de majd meg mokolja magának
Végre kész a moci !
Meg volt a próba út ,úgy néz ki minden rendben....
Kicsit meg ijesztett ,mert önindítózásra nem kapta fel az olajat ,csak mikor beindult.
Németben lakok...az szerintem nem a szomszédban van...
Azért a kuplung el szokott hallgatni, ha behúzod...és a generátor is elég kívül van, hogy el lehessen különíteni annak zajforrását...
Ezeknél a blokkoknál inkább a vez láncot kéne már megnézni...
Szia István
Egy kis segítséget kérnék.
A motoromnak van egy kis "kalamoló" mellékhangja.
Van aki szerint kuplung és vki szerint genegátor meghajtó fógaskerék.
Ha jól tudom Hböszörményi vagy ha átmennék vele meghalgatnád, véleményed szerint mi lehet.
Előre is köszi szepen
Üdv Sanyi
A V8-as az V8-as ! Ehhez nincs mit hozzáfűzni ! Ezt is tökéletesen megértem , igaz hogy nem német , de 2db V8-asom is volt , 8-8 évig ! Az elsőt 94-ben cseréltem el a 3 éves ZZR1100-ra ! És amit írsz , én is így gondoltam , hogy jobb lesz ,ha életben maradok , mert az akkori ZZR-el már túl motoroztam azon amit én tudtam , az akkori osztrák motoros barátaimmal jártam Bécsbe gyorsulni , meg végsebesség bajnokságra !
Aztán a Pontiac 5L-es V8-assa Iis gyorsulásin kötöttem ki ! De ide már kevés voltam anyagilag ! Aztán építettem egy GPZ900R-t amivel tönkre vertem az akkori / 1995 / vasakat ! CBR-eket és a GSXR-eket is ! Szintén az osztrákoknál !
Szóval csak azért pofázok bele mert tökéletesen megértelek ! De egy vasdarab mindíg kell abba a kibaszott garázsba ! /Ezt a feleségem is így szokta mondani ! De hát had mondja ! /
Meg fordult........ De engem ne elözgesen senki ....autoba is most 286 lovam van. de rakta vagyok. A v/8 as 400 feleti Mercedes beszerzésén ....vágod Oszi?
Meglátjuk....az alkatreszek potba lenének hozzá adva ....a motor hibátlan ..sajnos én sem tudok MIT csináljak...félek a következö hasalás már végzetes lenne fosok
http://www.ebay.de/itm/Suzuki-...
Néha amúgy is érdemes kivenni, lekezelni, mielőtt porrá-rohad.
Ezt így örököltem az előző gazditól. Mivel a fékkel nem volt gond, nem foglalkoztam vele eddig.
.....hogy mért van fordítva ? ....talán hogy ne dörzsölje a fékvezetéket, meg a sárvédőt, mert hiányzik a fékvezeték rögzítőpatent.
lehet hogy nem is tomson porlaszto ..sőt lehet nem is porlaszto de majd meg mokolja magának
Üdv István!
Németországi beszerzésben tudnál segíteni? Nem motor,ide nem szállítanak.
De hogy van az a fitting a féknyergen??? Annak felfele kéne állni nem? Még van is neki egy ütközője a féknyergen...
Meg volt a próba út ,úgy néz ki minden rendben....
Kicsit meg ijesztett ,mert önindítózásra nem kapta fel az olajat ,csak mikor beindult.
Azért a kuplung el szokott hallgatni, ha behúzod...és a generátor is elég kívül van, hogy el lehessen különíteni annak zajforrását...
Ezeknél a blokkoknál inkább a vez láncot kéne már megnézni...
Egy kis segítséget kérnék.
A motoromnak van egy kis "kalamoló" mellékhangja.
Van aki szerint kuplung és vki szerint genegátor meghajtó fógaskerék.
Ha jól tudom Hböszörményi vagy ha átmennék vele meghalgatnád, véleményed szerint mi lehet.
Előre is köszi szepen
Üdv Sanyi
Aztán a Pontiac 5L-es V8-assa Iis gyorsulásin kötöttem ki ! De ide már kevés voltam anyagilag ! Aztán építettem egy GPZ900R-t amivel tönkre vertem az akkori / 1995 / vasakat ! CBR-eket és a GSXR-eket is ! Szintén az osztrákoknál !
Szóval csak azért pofázok bele mert tökéletesen megértelek ! De egy vasdarab mindíg kell abba a kibaszott garázsba ! /Ezt a feleségem is így szokta mondani ! De hát had mondja ! /